Help-теч на антифриз някъде около моноинжекцията - ОПРАВЕНО

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Help-теч на антифриз някъде около моноинжекцията - ОПРАВЕНО

Мнениеот doktora » Пет 16 ное 2007 9:28


Здравейте колеги!
Появи се някакъв теч на атифриз след като запаля двигателя.Не мога да го локализирам все още от къде е, защото течът е някъде в задната част на двигателя, някъде под моноинжекцията и няма никаква видимост. Когато започне да капе, капе точно върху тръбата в която се съединяват колекторните тръби и пуши, та си таковало мамата. Днес сутринта забелязах че имам и загуба на антифриз.
Огледах разни връзки, маркучета на охладителната система, но колкото мога да видя - няма теч от такива.
Днес поогледах моноинжекцията и ми направи впечатление, че от едната и страна, под нея, влиза маркуче което идва от изпарителя и по него предполагам се движи антифриз. Не знам защо влиза, или излиза от там това маркуче, но струва ми се че проблема е някъде там.
Утре (събота) ще залепя малко огледалце на някаква летвичка и ще го подпъхна зад двигателя и под инжекцията за да видя от къде тече, но все пак ви моля да си дадете мнението от къде и защо може да капе?

Последна промяна от doktora на Пон 19 ное 2007 9:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 16 ное 2007 11:26


Никой ли няма някакви предположения, какъв е този теч на антифриз под моното :roll: :? :cry: ? Хайде колеги помагайте, че сън не ме хваща когато пасатко е болен


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 16 ное 2007 12:16


От гарнитурата на всмукателните колектори,топлят се с антифриз.Същия проблем имах преди време.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 16 ное 2007 12:50


Най-после едно предположение и струва ми се доста логично.
Ако гарнитурата е сдала багажа, има ли някаква вероятност да влезе антифриз в цилиндрите?


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 16 ное 2007 12:56


Да и аз така мисля че е от гарнитурата на смукателите,имах такъв проблем и аз на Б3,смукателите отгоре се пълнеха с антифриз и постояно доливах антифриз,взех една добавка за запушване и реших проблема(но мисля че малко се запуши радяторчето на парното)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 16 ное 2007 13:07


Колега Иван , така както си направил с тази добавка, струва ми се че си си решил проблема, но си "посял зарориш" на друг проблем.
Може би е играчка ( да се сваля моното, да се разкчават разни джунджурии от него ), докато се стигне до всмукателните тръби и да се развият за да се смени гарнитурата, но ако е гарнитура, по добре да се смени.
Сега се сетих да попитам още нещо: и четирите всмукателни тръби ли имат обща гарнитура, или всяка тръба си има своя гранитурка?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 16 ное 2007 13:20


на обща гарнитура са, но ми се струва, че без да свалиш изпускателните, не може да махнеш всмукателните колектори.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 16 ное 2007 13:54


Ок колеги, благодаря за това че се включихте с мнение и съвети по проблема. И аз мисля че проблемът е точно в тази гарнитурка, защото иначе няма логика от къде другаде може да е, освен и от гарнитурата на главата ( това ми мина като много лоша идея ).
Като оправя проблема, ще напиша тук какво и що е било.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 16 ное 2007 14:45


Да сагласен съм,че е така за "новия зародиш",но както казва иво123 без да свалиш изпуск. не може да свалиш смукателните,а и ме притесняват техните болтове,нали знаеш как се отвива стомана в алуминий която не е отвивана 10-15год. и недаиси боже да се откъсне някой нали знаеш какво следва :shock ,а и аз когато имах тоя проблем бях "социално слаб" :lol: и за това сложих добавката.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 16 ное 2007 14:48


IVAN MAKSIMOV BICHOVSKI написа:Да сагласен съм,че е така за "новия зародиш",но както казва иво123 без да свалиш изпуск. не може да свалиш смукателните,а и ме притесняват техните болтове,нали знаеш как се отвива стомана в алуминий която не е отвивана 10-15год. и недаиси боже да се откъсне някой нали знаеш какво следва :shock ,а и аз когато имах тоя проблем бях "социално слаб" :lol: и за това сложих добавката.

Аджеба ще ми кажеш ли аз как свалих всмукателите без да свалям изпускателите,говориш за обратната ситуация.Болтовете са шестостени и е малка вероятността да се скъсат ,късат се шпилките на изпускателите.Развиват се с дълъг шестостен.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 16 ное 2007 14:57


Колега лично аз сам ги късал и за това го казвам,а за кои могат да се свалят без другите не искам да споря,свалял сам одавна на една Б2 :roll: ,може и да се бъркам,ако е така SORY.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 16 ное 2007 19:51


Сваля се инжекцията и с дълги шестостени се сваля смукателния колектор... изпускателния не се сваля. Шестостените трябва да са качествени щото иначе....жална майка... Между колектора и блка има гумен уплътнител ...нещо като о-пръстен...но аз лично се съмнявам да е от него.. провери по обстойно маркуча на смукателния колектор...


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 16 ное 2007 19:57


Teзи дни точно се борих с моя Б2 , една тапа има на всмукателния колектор, която беше изгнила - избих я, набих нова (намират се по магазините , не е проблем), направо си купих и гарнитурка на колектора и гуменото уплътнение, както и термостат и тампон под карба - все 40 лв :)

Колектора се сваля само всмукателния без изпускателния, свалял съм и на няколко Голф 2 и 3 главите и те са като при мен - аз развих с някви измислени шестограми за 15 лв от Бриколаж за гедоре 1/4" и едно глухо ключе 10 (май е оригинално от бившата Жигула)...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 19 ное 2007 1:06


Много по-голяма е вероятността да тече от маркуча дето излиза от колектора.Оттам подлизва по самия колектор и тече право върху изпускателния.Онзи ден като тръгнах да си връзвам газовата към този маркуч установих,че точно където се надява на тръбичката,стърчаща от колектора се е разцепил около 5см по дължина и е станал твърд на пън (като го вадих даже се скъса и едвам го разкарах оттам).Провери макруча като за начало.Точно на тази снадка се нагрява много и се втвърдява,после изгаря,сцепва се и изгнива...красота.
Успех!


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пон 19 ное 2007 9:31


Здравейте отново колеги!
В събота си пригодих едно малко огледалце на една летвичка и го подпъхнах под инжекцията за да видя от къде идва теча. И за моя най-голяма радост открих къде е проблема. Последния колега който се е включил в темата - zfa159 , е познал. Антифриз изтичаше точно от маркучето което влиза във всмукателния колектор, подлизваше по всмукателните тръби и капеше директно върху изпускателните. При напипване на това маркуче се усеща с пръсти как от долната му страна има теч. Не ви препоръчвам да опипвате с пръсти, защото може да се поопарите от антифриза, като мен :) .
Та причината да капе точно от там се оказа незатегната скоба, която стяга маркучето - самото то се въртеше много лесно. След като затегнах скобата теча спря. В най-скоро време ще го поогледам хубаво, за да видя в какво състояние е, дали не се е опекло и нацепило.
Благодаря още веднъж на всички. Желая ви безпроблемно и безаварийно каране!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта