Здравейте колеги!
Появи се някакъв теч на атифриз след като запаля двигателя.Не мога да го локализирам все още от къде е, защото течът е някъде в задната част на двигателя, някъде под моноинжекцията и няма никаква видимост. Когато започне да капе, капе точно върху тръбата в която се съединяват колекторните тръби и пуши, та си таковало мамата. Днес сутринта забелязах че имам и загуба на антифриз.
Огледах разни връзки, маркучета на охладителната система, но колкото мога да видя - няма теч от такива.
Днес поогледах моноинжекцията и ми направи впечатление, че от едната и страна, под нея, влиза маркуче което идва от изпарителя и по него предполагам се движи антифриз. Не знам защо влиза, или излиза от там това маркуче, но струва ми се че проблема е някъде там.
Утре (събота) ще залепя малко огледалце на някаква летвичка и ще го подпъхна зад двигателя и под инжекцията за да видя от къде тече, но все пак ви моля да си дадете мнението от къде и защо може да капе?



Help-теч на антифриз някъде около моноинжекцията - ОПРАВЕНО
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Help-теч на антифриз някъде около моноинжекцията - ОПРАВЕНО
Последна промяна от doktora на Пон 19 ное 2007 9:35, променено общо 1 път.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Колега Иван , така както си направил с тази добавка, струва ми се че си си решил проблема, но си "посял зарориш" на друг проблем.
Може би е играчка ( да се сваля моното, да се разкчават разни джунджурии от него ), докато се стигне до всмукателните тръби и да се развият за да се смени гарнитурата, но ако е гарнитура, по добре да се смени.
Сега се сетих да попитам още нещо: и четирите всмукателни тръби ли имат обща гарнитура, или всяка тръба си има своя гранитурка?
Може би е играчка ( да се сваля моното, да се разкчават разни джунджурии от него ), докато се стигне до всмукателните тръби и да се развият за да се смени гарнитурата, но ако е гарнитура, по добре да се смени.
Сега се сетих да попитам още нещо: и четирите всмукателни тръби ли имат обща гарнитура, или всяка тръба си има своя гранитурка?
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Ок колеги, благодаря за това че се включихте с мнение и съвети по проблема. И аз мисля че проблемът е точно в тази гарнитурка, защото иначе няма логика от къде другаде може да е, освен и от гарнитурата на главата ( това ми мина като много лоша идея ).
Като оправя проблема, ще напиша тук какво и що е било.
Като оправя проблема, ще напиша тук какво и що е било.
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Да сагласен съм,че е така за "новия зародиш",но както казва иво123 без да свалиш изпуск. не може да свалиш смукателните,а и ме притесняват техните болтове,нали знаеш как се отвива стомана в алуминий която не е отвивана 10-15год. и недаиси боже да се откъсне някой нали знаеш какво следва
,а и аз когато имах тоя проблем бях "социално слаб"
и за това сложих добавката.


IVAN MAKSIMOV BICHOVSKI написа:Да сагласен съм,че е така за "новия зародиш",но както казва иво123 без да свалиш изпуск. не може да свалиш смукателните,а и ме притесняват техните болтове,нали знаеш как се отвива стомана в алуминий която не е отвивана 10-15год. и недаиси боже да се откъсне някой нали знаеш какво следва,а и аз когато имах тоя проблем бях "социално слаб"
и за това сложих добавката.
Аджеба ще ми кажеш ли аз как свалих всмукателите без да свалям изпускателите,говориш за обратната ситуация.Болтовете са шестостени и е малка вероятността да се скъсат ,късат се шпилките на изпускателите.Развиват се с дълъг шестостен.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сваля се инжекцията и с дълги шестостени се сваля смукателния колектор... изпускателния не се сваля. Шестостените трябва да са качествени щото иначе....жална майка... Между колектора и блка има гумен уплътнител ...нещо като о-пръстен...но аз лично се съмнявам да е от него.. провери по обстойно маркуча на смукателния колектор...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Teзи дни точно се борих с моя Б2 , една тапа има на всмукателния колектор, която беше изгнила - избих я, набих нова (намират се по магазините , не е проблем), направо си купих и гарнитурка на колектора и гуменото уплътнение, както и термостат и тампон под карба - все 40 лв
Колектора се сваля само всмукателния без изпускателния, свалял съм и на няколко Голф 2 и 3 главите и те са като при мен - аз развих с някви измислени шестограми за 15 лв от Бриколаж за гедоре 1/4" и едно глухо ключе 10 (май е оригинално от бившата Жигула)...

Колектора се сваля само всмукателния без изпускателния, свалял съм и на няколко Голф 2 и 3 главите и те са като при мен - аз развих с някви измислени шестограми за 15 лв от Бриколаж за гедоре 1/4" и едно глухо ключе 10 (май е оригинално от бившата Жигула)...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много по-голяма е вероятността да тече от маркуча дето излиза от колектора.Оттам подлизва по самия колектор и тече право върху изпускателния.Онзи ден като тръгнах да си връзвам газовата към този маркуч установих,че точно където се надява на тръбичката,стърчаща от колектора се е разцепил около 5см по дължина и е станал твърд на пън (като го вадих даже се скъса и едвам го разкарах оттам).Провери макруча като за начало.Точно на тази снадка се нагрява много и се втвърдява,после изгаря,сцепва се и изгнива...красота.
Успех!
Успех!
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Здравейте отново колеги!
В събота си пригодих едно малко огледалце на една летвичка и го подпъхнах под инжекцията за да видя от къде идва теча. И за моя най-голяма радост открих къде е проблема. Последния колега който се е включил в темата - zfa159 , е познал. Антифриз изтичаше точно от маркучето което влиза във всмукателния колектор, подлизваше по всмукателните тръби и капеше директно върху изпускателните. При напипване на това маркуче се усеща с пръсти как от долната му страна има теч. Не ви препоръчвам да опипвате с пръсти, защото може да се поопарите от антифриза, като мен
.
Та причината да капе точно от там се оказа незатегната скоба, която стяга маркучето - самото то се въртеше много лесно. След като затегнах скобата теча спря. В най-скоро време ще го поогледам хубаво, за да видя в какво състояние е, дали не се е опекло и нацепило.
Благодаря още веднъж на всички. Желая ви безпроблемно и безаварийно каране!
В събота си пригодих едно малко огледалце на една летвичка и го подпъхнах под инжекцията за да видя от къде идва теча. И за моя най-голяма радост открих къде е проблема. Последния колега който се е включил в темата - zfa159 , е познал. Антифриз изтичаше точно от маркучето което влиза във всмукателния колектор, подлизваше по всмукателните тръби и капеше директно върху изпускателните. При напипване на това маркуче се усеща с пръсти как от долната му страна има теч. Не ви препоръчвам да опипвате с пръсти, защото може да се поопарите от антифриза, като мен

Та причината да капе точно от там се оказа незатегната скоба, която стяга маркучето - самото то се въртеше много лесно. След като затегнах скобата теча спря. В най-скоро време ще го поогледам хубаво, за да видя в какво състояние е, дали не се е опекло и нацепило.
Благодаря още веднъж на всички. Желая ви безпроблемно и безаварийно каране!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта