pl-kr

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 12 ное 2007 23:49


Айде и аз да се изцепя :)

Когато се направи хибрида КР/ПЛ може само да се спечели!!!!!

разликите са в компира, всмукателния вал, всмук. колектор и инжекциона!!!

Печалбата е ДЕТОНАЦИОННИЯ ДАТЧИК!!!! (ПАЗИ МОТОРА)

т.е. Инсталация от ПЛ с инжекция от КР получаваш мощност (139 кс) + бонус Детонационен датчик! който следи за детонации и пази мотора от дураци!!!! (като мен)

За човек който иска колата да му върви ме мисли много много за разхода. А К-джетроника е перфектен за всеки начинаещ рацер.... Място за опити и издевателсва дал бог....

КЕ-джетроника е финна работа която се контролира от 2 компира и нещата се усложняват за рацера. Той е измислен за екология и икономичност не за вървеж или мощност в Х обороти ..... Някой ако има възможност нека сложи рошави валове на ПЛ и ще види какъв е ефекта....




Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 13 ное 2007 15:05


Bobby_ написа:....

Остана само да издадеш някоя тайна :D
или какво имаш в предвид като казваш че К-жетроника е рацерска
пипа се нещо ама какво точно чувал съм много варианти ама я и от теб да чуем нещо :D :D :D
така или иначе темата вече е започната поне да я довършим(смятам че ще е полезно за доста колеги)
Все пак сме от една кръвна група :wink: :wink:
П.п. Ех че хубава тема


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 13 ное 2007 22:46


nando 16v написа:
Bobby_ написа:....

Остана само да издадеш някоя тайна :D
или какво имаш в предвид като казваш че К-жетроника е рацерска
пипа се нещо ама какво точно чувал съм много варианти ама я и от теб да чуем нещо :D :D :D
така или иначе темата вече е започната поне да я довършим(смятам че ще е полезно за доста колеги)
Все пак сме от една кръвна група :wink: :wink:
П.п. Ех че хубава тема


К-джетроника е добър щото е максимално опростен и възможностите за дефекти са малко..... доста надежден е и позволява обогатяване според това което искаш на момента.... лощото му е че похарчва доста и в повечето случаи е неоправдано Въпроса е да се настрои добре и да няма неизгорели газове.....

Повечето хора пипат по наляганията и сместа ......
обаче има детайли на които малко хора обръщат внимание и ...... има разлики в клапите на инжекциите, в иглите на главите, в маншоните и въздуховодите..... всички тези подробности водят до подобряване или влошаване на динамиката на мотора. Както и разлика в диапазона на максималния въртящ момент (в какви обороти върви колата) Затова много хора ме обявяват за луд че продавам моята инжекция доста скъпо но ...... тя също е хибрид между много други и е взето най-доброто и ефикасното.... ! Това е по-общо казано за този тип впръскване


rokata1
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Симитли

Мнениеот rokata1 » Пет 16 ное 2007 22:06


hose написа:
Vizor написа:139 колега.. кр е 139 коня ;)





Колега има KR 136к.с.,има и още как....


Колеги аз имам голф 1.8 16 v и е с двигател KR и е 139 кс и 102 кW


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Пет 16 ное 2007 22:25


rokata1 написа:
hose написа:
Vizor написа:139 колега.. кр е 139 коня ;)





Колега има KR 136к.с.,има и още как....


Колеги аз имам голф 1.8 16 v и е с двигател KR и е 139 кс и 102 кW






Колега и аз имам кола която е с KR мотор и е 100kw...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 16 ное 2007 22:26


Е сега ми стана интересно моето корадо с кой мотор е .....


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пет 16 ное 2007 23:14


абе верно е 100KW,интересно обаче 1800 и 2000 кубика са 100KW справка;http://www.thecorrado.com/modeles.html

Последна промяна от pacohaker на Пет 16 ное 2007 23:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Пет 16 ное 2007 23:14


Ако е KR,трябва да е същия като моя... :wink:


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Пет 16 ное 2007 23:16


На Corrado-то му слагат KR-а с малките колектори....


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Съб 17 ное 2007 13:52


Еми аз сложих на моя ПЛ само Смукателен вал от КР и големия колектор и се пусках с доста КР и варвя колкото тях.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Съб 17 ное 2007 14:24


:да:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 17 ное 2007 19:51


MK2-GT написа:Еми аз сложих на моя ПЛ само Смукателен вал от КР и големия колектор и се пусках с доста КР и варвя колкото тях.


??? без допулнителни настройки.....


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 17 ное 2007 20:03


viva KA-jetronic :horror: :horror: :horror: :horror: :No


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 17 ное 2007 21:26


колата 100% е бедна....


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Съб 17 ное 2007 22:37


е сега и намен ми стана интересно моя като е с тесните колектори 100КW ли е :shock



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта