
Когато се направи хибрида КР/ПЛ може само да се спечели!!!!!
разликите са в компира, всмукателния вал, всмук. колектор и инжекциона!!!
Печалбата е ДЕТОНАЦИОННИЯ ДАТЧИК!!!! (ПАЗИ МОТОРА)
т.е. Инсталация от ПЛ с инжекция от КР получаваш мощност (139 кс) + бонус Детонационен датчик! който следи за детонации и пази мотора от дураци!!!! (като мен)
За човек който иска колата да му върви ме мисли много много за разхода. А К-джетроника е перфектен за всеки начинаещ рацер.... Място за опити и издевателсва дал бог....
КЕ-джетроника е финна работа която се контролира от 2 компира и нещата се усложняват за рацера. Той е измислен за екология и икономичност не за вървеж или мощност в Х обороти ..... Някой ако има възможност нека сложи рошави валове на ПЛ и ще види какъв е ефекта....