алтернатор проблем?оправи се

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
empaher
Мнения: 398
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

алтернатор проблем?оправи се

Мнениеот empaher » Нед 18 ное 2007 16:32


вчера минах през една локва скръцна ремъка и трябваше да спирам оставих колата и след около 1час запалих колата светна лампата, че не зарежда акомулатора.... Светлините светеха супер слабо, даже карах на габарити, чистачките едвам се движева и даже сам си ги пусках и спирах иначе не можеха сами да се движат там на интервалите, километажа не отчиташе... Добре че се прибрах до квартала, и сложих да заредя акомулатора... Днеска паля колата и гледам, че пак не зарежда.... Какъв трябва да е проблема.... И дали мога сам да го отсраня... Колата е голф 3 1, 4.... Утре съм решил ако не ми кажете кво мога сма да направя да отида на маистор да ми го оправи....

едит: как се оправи нз... Ама днеска тръгнах към маистора и изведнъш скръцна ремъка и започна да зарежда... Какъв е бил проблема нз ама важното е че сега работи

Последна промяна от empaher на Вто 20 ное 2007 10:00, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 18 ное 2007 16:42


А погледна ли от водната възглавница дали не е искочил ремъка?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 18 ное 2007 16:52


Погледни си ремъка колко е натегнат, има варянт де е хлабав, като го натиснеш с пръст сравнително силни, не трябва да потъва повече от 10мм.
Ако е добре натегнат провери задяда на генератора с уред, трябва да е от 13,8 до 14,5 V. Това е а останалото като ремонт ако можеш сам е добре , едното което можеш да направиш сам е да си смениш регулатора на зарядния ток на генератора, ако са добре лагерите не ги пипай, но ако е разтропал се сменя задължително. Когато се сменя регулатора е добре да се погледне колектора на ротора, ако е необходимо се сменя и той ( ако е надран много или е много изяден ). Това е другото е за майстор.


Потребителски аватар
empaher
Мнения: 398
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот empaher » Нед 18 ное 2007 16:53


като запаля колата ремука си върти алтернатора и няма никакви проблеми (видимо) иначе каквa е причината... Познати ми кaзаха ,че или е заминал алтернатора или релето...


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 18 ное 2007 16:54


empaher написа:като запаля колата ремука си върти алтернатора и няма никакви проблеми (видимо) иначе каквa е причината... Познати ми кaзаха ,че или е заминал алтернатора или релето...


По-вероятно е да е релето ( пегълатора )


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Нед 18 ное 2007 23:09


Колега проблема ти е в ремака,натегниго малко и ще се оправи положението.Аз попаднах в същотото положение преди 10 дена.Парво неможеше да запали после като покарах малко ремака си пресвирваше от време на време,па поедно вре почна да прекасва нещо да губи мощност и на 4=та с повече от 60 неможеше да карам...


константин димитров
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот константин димитров » Пон 19 ное 2007 10:08


колега не се шашкаи едно динамо втора рака можеш да си го намери6 около 50-60 лева касмет



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта