


Нестабилна предница - мисля заради вътрешно каре??? решено
- dvanew
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
- Автомобил: VW Sharan 2005
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Велико Търново
Нестабилна предница - мисля заради вътрешно каре??? решено
Здравейте, от скоро се появи следния проблем- като подам газ колата леко влачи на ляво, като върна газта -дърпа на дясно. Преди малко излизам от гаража и забелязах, че луфта е във вътрешното каре на дългата полуоска. Какво може да се е повредило там и само с ново каре ли мога да си реша проблема или има и други варианти? Благодаря предварително!!!
Последна промяна от dvanew на Нед 18 ное 2007 21:53, променено общо 1 път.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- dvanew
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
- Автомобил: VW Sharan 2005
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Велико Търново
Та какво направих, с една щанга взех да напъвам на задните тампони и на двата носача- резултата е че и двата помръдват бих казал с малко усилие около болта, но пък няма никакво зацепване на гумата или да усещам луфт/ носача наистина леко се мести около болта, но мисля само заради самия тампон/. И двата тампона са ФЕБИ !
Пак продължавам да мисля,че имам проблем с вътрешното каре- по чуква си като ми въртят волана с вдигнато колело и все едно се мъчи да излезе от маншона си??? На другото вътрешно каре този луфт- не го усещам!!!!
ПО конкретно проблема мисля е ,че като хвана гумата успоредно на земята и разклатя навътре навън- колелото се клати около вертикалната си ос и ЛУФТА идва от това че мърда във вътрешното каре ,а носаче не се мести или мърда в това време!!!
Чакам идеи за карето
Пак продължавам да мисля,че имам проблем с вътрешното каре- по чуква си като ми въртят волана с вдигнато колело и все едно се мъчи да излезе от маншона си??? На другото вътрешно каре този луфт- не го усещам!!!!
ПО конкретно проблема мисля е ,че като хвана гумата успоредно на земята и разклатя навътре навън- колелото се клати около вертикалната си ос и ЛУФТА идва от това че мърда във вътрешното каре ,а носаче не се мести или мърда в това време!!!
Чакам идеи за карето

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Глей ся - Голфовете нямат болтове горе на тампона на макферсона и като вдигнеш на крик тампонът се отлепва от ботуша и се образува луфт между него и ботуша и като хванеш да напъваш с ръце тампонът мърда горе и ти си мислиш тия лошите неща,които си ги написал.
Щом ти чука докато въртиш волан на едно място,то тогава си за кормилни накрайници - може да са само външните,може и целите да са.
При въртене на волана може да пукат и шарнирите.
Колкото до карето - може и това да е причината,но нали знаеш,че то се свързва с полуоската на шлици и ако ти клатиш колелото,докато е на крик и има луфт горе в тампона - ще мърда маншона,макар и малко.
Може да пука и от скапан лагер на макферсона.
На феби тампоните са кенеф,защото в България няма оригинални
.
Щом ти чука докато въртиш волан на едно място,то тогава си за кормилни накрайници - може да са само външните,може и целите да са.
При въртене на волана може да пукат и шарнирите.
Колкото до карето - може и това да е причината,но нали знаеш,че то се свързва с полуоската на шлици и ако ти клатиш колелото,докато е на крик и има луфт горе в тампона - ще мърда маншона,макар и малко.
Може да пука и от скапан лагер на макферсона.
На феби тампоните са кенеф,защото в България няма оригинални

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
dvanew написа:благодаря колеги, мисля че имам вече причината за занасянето - разбита ПРЕДНА втулка/тампон/ ма носача!!! Благодаря навсички от сърце, но няма как да не попитам каква да си купя и трудно ли се сменя???
Ако питаш мен си вземи и двата тампона на носача - и втулката и сайлънт тампона.Не е много лесно за смяна,ако нямаш опит - по-добре на майстор.
- dvanew
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
- Автомобил: VW Sharan 2005
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Велико Търново
andro_ написа:Не е много лесно за смяна,ако нямаш опит - по-добре на майстор.
мисля,че ще се справя- само да попитам това ли е последователността- разкачам от шарнирния болт, развивам задния тампон, развивам предната втулка и носача пада, после набивам новата и по обратния ред??? така ли е или има особеност при свалянето на носача?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 28 госта