Питане за Golf 4 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 19 ное 2007 19:15


Добре.




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 19 ное 2007 21:09


kam_tod написа:
kombito-tdi написа:98 год има 90-110тди и 115 пд
131 са след 2000г

Абе ей, слабоумен, кво се правиш, че ги разбираш нещата? Пловдивска чекия.


Баце излагаш се!!!! недей с тези думи!!!!


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Вто 20 ное 2007 9:56


ПД-тата харчат средно с 1.5-2л повече градско и са МНОГО чувствителни към нафтата...взимай 110к не се усеща разлика о с 115к, освен 6тата скорост...131 е друга песен...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 ное 2007 13:51


С 1.5-2 няма как да харчи повече освен от задкормилното устройство ,или технически нейзправен мотор.Напротив ПД е по-икономичен ,ама в реални условия няма как да го разбереш.ПД е доста "по-рязък" мотор.Лошото е че е с правнително по-скъпа поддръжка и много капризен към нафта.С две думи ако имаш повечко парички зимай ПД 115 или още по-добре 131 или 150 коня.Ако не ти е толкоз дебел портфейла 110 коня е супер-бяга доволно ,а в същото време нафта му сипваш сяква,маслото и то горе долу квото падне и обслужването му е по-лесно.Отделно не те грози опасноста от ремонт на 4 дюзи сачетенаи с помпи/рядко се случва ама се пак :cry: /


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 20 ное 2007 21:48


Колеги, не се ли спекулира малко с "капризността" към нафтата? Аз не съм забелязал такова нещо. Сипвам си най-обикновена нафтица от ОМВ и Еко Елда и никакви проблеми. Имаме и едно Caddy в семейството, 2006 г., помпа дюза е и то, с филтър за твърди частици. И при него никакви проблеми! ...Да не забравя - и добавки не слагаме.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 ное 2007 22:08


Е тъй де сипваш от ОМВ и ЕКО.Сипни някой път от незнайна банзиностанция или биодизел и става кофти.Никой не е писал че е адския проблем/то всички ПД да са спряли до сега/-просто винаги трябва да си имаш едно на ум кво сипваш :!:


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 20 ное 2007 22:19


dmode101 написа:Колеги, не се ли спекулира малко с "капризността" към нафтата? Аз не съм забелязал такова нещо. Сипвам си най-обикновена нафтица от ОМВ и Еко Елда и никакви проблеми. Имаме и едно Caddy в семейството, 2006 г., помпа дюза е и то, с филтър за твърди частици. И при него никакви проблеми! ...Да не забравя - и добавки не слагаме.


Колега да си ги караш безаварийно, обаче ако си минал около 80000км
или повече иди да си провериш и почистиш смукателните колектори и тогава се похвали как върви дизелака. Само не се стряскай ако видиш калко гадост ще извадят майсторите от тръбите и ЕГР клапата поради това, че караме с "хубава" нафта :roll:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 20 ное 2007 22:20


Rabbit_TDI написа:Е тъй де сипваш от ОМВ и ЕКО.Сипни някой път от незнайна банзиностанция или биодизел и става кофти.Никой не е писал че е адския проблем/то всички ПД да са спряли до сега/-просто винаги трябва да си имаш едно на ум кво сипваш :!:
Бе общо взето капризността май идва от незнайните километри на колите, търкаляни масово у нас. Аз работех в Шел между 97 и 2001г. и масовите оплаквания бяха зимата - в студа се сгъстявала нафтата. Сега, като чета мненията ви и аз не смея да зареждам там :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 ное 2007 22:28


dmode101 написа:
Rabbit_TDI написа:Е тъй де сипваш от ОМВ и ЕКО.Сипни някой път от незнайна банзиностанция или биодизел и става кофти.Никой не е писал че е адския проблем/то всички ПД да са спряли до сега/-просто винаги трябва да си имаш едно на ум кво сипваш :!:
Бе общо взето капризността май идва от незнайните километри на колите, търкаляни масово у нас. Аз работех в Шел между 97 и 2001г. и масовите оплаквания бяха зимата - в студа се сгъстявала нафтата. Сега, като чета мненията ви и аз не смея да зареждам там :)

Идва от високот налягане и финните дюзи/същия проблем е и при комън-рейл/.Всъщност проблема не е в техниката ,а в географската ни ширина.Ако зареждаш в ОМВ или Лукойл няма да имаш проблеми.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 ное 2007 22:30


Golf_Bora написа:
dmode101 написа:Колеги, не се ли спекулира малко с "капризността" към нафтата? Аз не съм забелязал такова нещо. Сипвам си най-обикновена нафтица от ОМВ и Еко Елда и никакви проблеми. Имаме и едно Caddy в семейството, 2006 г., помпа дюза е и то, с филтър за твърди частици. И при него никакви проблеми! ...Да не забравя - и добавки не слагаме.


Колега да си ги караш безаварийно, обаче ако си минал около 80000км
или повече иди да си провериш и почистиш смукателните колектори и тогава се похвали как върви дизелака. Само не се стряскай ако видиш калко гадост ще извадят майсторите от тръбите и ЕГР клапата поради това, че караме с "хубава" нафта :roll:

Тва с ЕГР-а идва от другаде ,въпреки че и нафтат има дял.Цялата работа е че отработилите газове се смесват с масло от картерните газове/то пък идва от тва че колите са ни вече пойздухани и от картера вее/.Ако ти е нова колата няма да имаш никви налепи.Ремонта е да ти изчистят колектора.Спасението е да си направиш дренаж на картерните и да намалиш софтуерно ЕГР-а.


bozov
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: Питане за Golf 4 TDI

Мнениеот bozov » Съб 07 мар 2009 17:22


моя голф ми го вкараха преди два месеца от швейцария,1.9 TDI 110 к.с. 99г. всички екстри за модела рекаро салон и т.н. Машината е убиец max скорост 210 км, искам да ти кажа нещо приятел не си купувай този голф,италянките са пулен боклук най вече дизелите ще имаш много ядове повярвай ми много!!!!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Питане за Golf 4 TDI

Мнениеот niks76 » Съб 07 мар 2009 17:46


темата е от 2007 година 8)


Vw_TDI
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:55
Автомобил: BMW 330D
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Питане за Golf 4 TDI

Мнениеот Vw_TDI » Пон 09 мар 2009 17:38


Абе по кво ги познаваш,заслушай се и в работата на моторите най-лесния вариант.


Потребителски аватар
Mitko 1978
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Питане за Golf 4 TDI

Мнениеот Mitko 1978 » Вто 24 мар 2009 17:50


За мене най-точно се е изказал колегата ''nasodotcom'',абсолютно се присъединявам към него.Имал съм възможност да карам и двете.


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Питане за Golf 4 TDI

Мнениеот evn » Чет 26 мар 2009 11:52


Абсолютно съм съгласен, че италианките са кофти.Моят е от Италия (110к), е няма да ви казвам как шумно работи, след смяна на маслото.С какво ли не пробвах:
- Първо с ТОТАЛ (пушеше като комин)
- После с КАСТРОЛ (малко по-добре)
- сега съм с FUCHS TITAN (e повярвайте ми пълен боклук)

Препоръчаха ми следващата смяна пак на FUCHS TITAN, но с добавка (MOs2)- молибденов дисулфид, но не отговаря на VW нормите, и малко ме е страх да го сложа.
Между другото някой има ли отзиви и мнения за него??? Аз вече съм писал по тази тема, но все пак някой може да сподели мнение тук. :?:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта