Питане за Golf 4 TDI
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
С 1.5-2 няма как да харчи повече освен от задкормилното устройство ,или технически нейзправен мотор.Напротив ПД е по-икономичен ,ама в реални условия няма как да го разбереш.ПД е доста "по-рязък" мотор.Лошото е че е с правнително по-скъпа поддръжка и много капризен към нафта.С две думи ако имаш повечко парички зимай ПД 115 или още по-добре 131 или 150 коня.Ако не ти е толкоз дебел портфейла 110 коня е супер-бяга доволно ,а в същото време нафта му сипваш сяква,маслото и то горе долу квото падне и обслужването му е по-лесно.Отделно не те грози опасноста от ремонт на 4 дюзи сачетенаи с помпи/рядко се случва ама се пак
/

-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Колеги, не се ли спекулира малко с "капризността" към нафтата? Аз не съм забелязал такова нещо. Сипвам си най-обикновена нафтица от ОМВ и Еко Елда и никакви проблеми. Имаме и едно Caddy в семейството, 2006 г., помпа дюза е и то, с филтър за твърди частици. И при него никакви проблеми! ...Да не забравя - и добавки не слагаме.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
dmode101 написа:Колеги, не се ли спекулира малко с "капризността" към нафтата? Аз не съм забелязал такова нещо. Сипвам си най-обикновена нафтица от ОМВ и Еко Елда и никакви проблеми. Имаме и едно Caddy в семейството, 2006 г., помпа дюза е и то, с филтър за твърди частици. И при него никакви проблеми! ...Да не забравя - и добавки не слагаме.
Колега да си ги караш безаварийно, обаче ако си минал около 80000км
или повече иди да си провериш и почистиш смукателните колектори и тогава се похвали как върви дизелака. Само не се стряскай ако видиш калко гадост ще извадят майсторите от тръбите и ЕГР клапата поради това, че караме с "хубава" нафта

-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Бе общо взето капризността май идва от незнайните километри на колите, търкаляни масово у нас. Аз работех в Шел между 97 и 2001г. и масовите оплаквания бяха зимата - в студа се сгъстявала нафтата. Сега, като чета мненията ви и аз не смея да зареждам тамRabbit_TDI написа:Е тъй де сипваш от ОМВ и ЕКО.Сипни някой път от незнайна банзиностанция или биодизел и става кофти.Никой не е писал че е адския проблем/то всички ПД да са спряли до сега/-просто винаги трябва да си имаш едно на ум кво сипваш

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
dmode101 написа:Бе общо взето капризността май идва от незнайните километри на колите, търкаляни масово у нас. Аз работех в Шел между 97 и 2001г. и масовите оплаквания бяха зимата - в студа се сгъстявала нафтата. Сега, като чета мненията ви и аз не смея да зареждам тамRabbit_TDI написа:Е тъй де сипваш от ОМВ и ЕКО.Сипни някой път от незнайна банзиностанция или биодизел и става кофти.Никой не е писал че е адския проблем/то всички ПД да са спряли до сега/-просто винаги трябва да си имаш едно на ум кво сипваш
Идва от високот налягане и финните дюзи/същия проблем е и при комън-рейл/.Всъщност проблема не е в техниката ,а в географската ни ширина.Ако зареждаш в ОМВ или Лукойл няма да имаш проблеми.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Golf_Bora написа:dmode101 написа:Колеги, не се ли спекулира малко с "капризността" към нафтата? Аз не съм забелязал такова нещо. Сипвам си най-обикновена нафтица от ОМВ и Еко Елда и никакви проблеми. Имаме и едно Caddy в семейството, 2006 г., помпа дюза е и то, с филтър за твърди частици. И при него никакви проблеми! ...Да не забравя - и добавки не слагаме.
Колега да си ги караш безаварийно, обаче ако си минал около 80000км
или повече иди да си провериш и почистиш смукателните колектори и тогава се похвали как върви дизелака. Само не се стряскай ако видиш калко гадост ще извадят майсторите от тръбите и ЕГР клапата поради това, че караме с "хубава" нафта
Тва с ЕГР-а идва от другаде ,въпреки че и нафтат има дял.Цялата работа е че отработилите газове се смесват с масло от картерните газове/то пък идва от тва че колите са ни вече пойздухани и от картера вее/.Ако ти е нова колата няма да имаш никви налепи.Ремонта е да ти изчистят колектора.Спасението е да си направиш дренаж на картерните и да намалиш софтуерно ЕГР-а.
Re: Питане за Golf 4 TDI
моя голф ми го вкараха преди два месеца от швейцария,1.9 TDI 110 к.с. 99г. всички екстри за модела рекаро салон и т.н. Машината е убиец max скорост 210 км, искам да ти кажа нещо приятел не си купувай този голф,италянките са пулен боклук най вече дизелите ще имаш много ядове повярвай ми много!!!!
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Питане за Golf 4 TDI
темата е от 2007 година 

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:55
- Автомобил: BMW 330D
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Питане за Golf 4 TDI
Абе по кво ги познаваш,заслушай се и в работата на моторите най-лесния вариант.
- Mitko 1978
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за Golf 4 TDI
За мене най-точно се е изказал колегата ''nasodotcom'',абсолютно се присъединявам към него.Имал съм възможност да карам и двете.
Re: Питане за Golf 4 TDI
Абсолютно съм съгласен, че италианките са кофти.Моят е от Италия (110к), е няма да ви казвам как шумно работи, след смяна на маслото.С какво ли не пробвах:
- Първо с ТОТАЛ (пушеше като комин)
- После с КАСТРОЛ (малко по-добре)
- сега съм с FUCHS TITAN (e повярвайте ми пълен боклук)
Препоръчаха ми следващата смяна пак на FUCHS TITAN, но с добавка (MOs2)- молибденов дисулфид, но не отговаря на VW нормите, и малко ме е страх да го сложа.
Между другото някой има ли отзиви и мнения за него??? Аз вече съм писал по тази тема, но все пак някой може да сподели мнение тук.
- Първо с ТОТАЛ (пушеше като комин)
- После с КАСТРОЛ (малко по-добре)
- сега съм с FUCHS TITAN (e повярвайте ми пълен боклук)
Препоръчаха ми следващата смяна пак на FUCHS TITAN, но с добавка (MOs2)- молибденов дисулфид, но не отговаря на VW нормите, и малко ме е страх да го сложа.
Между другото някой има ли отзиви и мнения за него??? Аз вече съм писал по тази тема, но все пак някой може да сподели мнение тук.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта