Малко Diesel Tunning

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 08 ное 2007 15:41


Колега..с удоволствие ще се запозная с теб за да седнем да си говорим за сетъпи и работи ама за сега ти казвам, че интрпретацията ти на нещата е малко крива и затова си вадиш грешни изводи. Чуй се с Боби и минете някоя вечер през гаража да си поговорим...така и така требе дюзи и комп да му давам тея дни.

РАСО




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 08 ное 2007 15:50


:да: ОК
И ще се радвам да се запознаем.
А иначе с Боби не сме се виждали отдавна, все нямам време, дано се поосвободя малко.
П.С. Все пак въпроса за управлението на променливата турбина си стои.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 ное 2007 16:01


Според мене и с две нормални турбини да си въпроса за управлението през гейт и клапан Н75/моята поне е така/ в новия обортен диапазон пак си стой.Не съм много запознат/мисля че PACO може да те светне/,но като сменяш турбо с цел коне си зимаш нов електронен блок който да го управлява и подлежи на настройка/в общи линий възможноста да настройваш турбото на база проба-грешка може много да подобри показателите на мотора изцяло/.Турбото с променлива геометрия не елиминира лаг-а както две турбини ,но е доста по "гъвкаво" и "управляемо" от такова само с гейт и от там ефекта поне малко позаглъхва.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 08 ное 2007 16:16


Rabbit_TDI написа:Според мене и с две нормални турбини да си въпроса за управлението през гейт и клапан Н75/моята поне е така/ в новия обортен диапазон пак си стой.Не съм много запознат/мисля че PACO може да те светне/,но като сменяш турбо с цел коне си зимаш нов електронен блок който да го управлява и подлежи на настройка/в общи линий възможноста да настройваш турбото на база проба-грешка може много да подобри показателите на мотора изцяло/.Турбото с променлива геометрия не елиминира лаг-а както две турбини ,но е доста по "гъвкаво" и "управляемо" от такова само с гейт и от там ефекта поне малко позаглъхва.

При две прави турбини с два външни гейта с управление от буст работата става фасулска - настройвам единия гейт на едно налягане и другия на друго и така. А при променлива турбина бая зор ще видя, както казваш трябва и специална електроника да я управлява, вакум и пр. А и променливата е доста по-трошлива, щото е по-сложна като изпълнение.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 20 ное 2007 17:52


Колега, първо да те поздравя за начинанието, надявам се да стане.
Моето мнение е че две паралелни турбини с вътрешни гейтове ще ти свършат много добра работа, имаш около 1,2 л на 3 цилиндъра, турбо от лупо или ако искаш нещо стабилно 1з, АХУ, биха били наистина добро решение. Променлива геометрия или не ти си решаваш, ако турбината е с механични лопатки на геометрията се командва много лесно по механичен път (с жило в зависимост от положението на педала на газта).
Бих те посъветвал да минеш към механична помпа: идеята е че при нея по лесно се вдига обема на впр. гориво, чувал съм даже и за разпробити :) от 10 на 13 мм хуб :) точно на Е30. Така може да ползваш и жилото на газта да командва геометрията на турбината (те).
Успех!
ПС Колекторите на Е30 са много кофти понеже мотора лежи на тази страна (ако не се лъжа), и мясото не е много. Как мислиш да вкараш 2 турбини там?


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 20 ное 2007 18:17


Благодаря за мнението, rusty.
Първо да уточня, че няма да се прави пералелна би-турбо система, а 'последователна' ако може така да се каже.
Между другото, даваш много ценна идея с механичната помпа и 'туикването' й, но ще трябва да се поразровя повече, за да проуча въпроса.
Малко е сложно, обаче, жилото да командва и двете турбини, защото помпата е от едната страна на двигателя, а турбините ще са от другата страна, ще трябва да се помисли...
Колкото до колекторите, мисля че имаш предивд изпускателните (защото ще преправям и смукателните колектори, няма да са оригиналните). Имаш право, мястото е малко. Засега ще видя какви турбини ще взема, но съм решил, ако не стига място - ще режа капака, ако трябва и коша (после ще му мисля как да го усилвам там, където съм го рязал) ама засега просто не искам да мисля по този въпрос, като му дойде времето.
Пак благодаря на rusty за идеите, колкото повече хора като теб се включат с идеи, толкова по-добре, повече глави мислят по-добре от една и особено от моята напоследък... mhihi


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Вто 20 ное 2007 18:30


Колега този двигател в момента с колко конски сили и с какъв въртящ мамент е, и аджеба какви резултати / в тези параметри/ се целиш да постигнеш. За мястото в коща замислял ли си се да сложиш двигатела от зад зад шофйора, както е и на доста от спортните коли. Според мен отзад има много повече място , ще дава по добро сцепление. Недостатъците на тия тъпотии дето ги говора са че, требва да правиш страшни промени и модификации по колата, ама както си тръгнал защо пък да не направиш нещо наистина невероятно. Ако не е тайна с какъв бюджет разполагаш за този интересен проект :wink:


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 20 ное 2007 18:53


не можах да намеря линка с механичното регулиране на ВНТто но ето тук един пример за регулиране с налягане вместо вакуум:

Изображение

Изображение

повече може да прочетеш тук:

http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... c&start=26

препоръчвам ти и тази тема:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259&page=1

http://www.netikka.net/vepiku/jenkki.htm

Good Luck!


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 02 дек 2007 20:20


Предлагат ми турбина с променлива геометрия с вакуум контрол. Знае ли някой как точно се управлява тази турбина? Т.е. при различните режими на работа, различни стойности на вакуума ли се изискват, за да се управлява турбината. Въпросът е към клубът на знаещите, догатки мога и аз сам да си правя. :wink:


G60

Мнениеот G60 » Нед 02 дек 2007 22:21


Ами защо отписа Г60-компресора толкоа бързо тои ти е напълно достатъчен за да ти развърта мотора от 1000 до към 3000об след това започва да надува турбината моя прави 1,2 бара с 68мм шаиба мисля че това ще ти е достатъчно дори и за 2,4 л а дори и да не е Г60 вземи си винтов примерно от мерцедес ц200 не е чак толкова скъп


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 02 дек 2007 22:40


G60 написа:...вземи си винтов примерно от мерцедес ц200 не е чак толкова скъп

Колко пари е?


G60

Мнениеот G60 » Нед 02 дек 2007 22:53


ами преди няколко месеца тук в една морга имаше за 1000 лв но го продадоха


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 02 дек 2007 22:59


Не става с компресор по ред причини. То не е случайно, че няма дизел с компресор.
Остава си варианта с две турбини.


G60

Мнениеот G60 » Нед 02 дек 2007 23:18


kam_tod написа:Не става с компресор по ред причини. То не е случайно, че няма дизел с компресор.
Остава си варианта с две турбини.
:lol: Маи искаш да ме излъжеш а? :wink: МАЗДА 626 2.0 ТДИ компрекс с кво е тогава с вентилатор :idea: П.П. и компресора на тая мазда е много по слаб от Г-компресора П.П.П Волен нали има "Г" за продан


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 13:40


Дори и да става компресора за 1000 лева си е дъста скъп.Малки турбини можеш да намериш доста по-евтино и не се нуждаят от периодичен ремонт.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта