Колега..с удоволствие ще се запозная с теб за да седнем да си говорим за сетъпи и работи ама за сега ти казвам, че интрпретацията ти на нещата е малко крива и затова си вадиш грешни изводи. Чуй се с Боби и минете някоя вечер през гаража да си поговорим...така и така требе дюзи и комп да му давам тея дни.
РАСО
Малко Diesel Tunning
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Според мене и с две нормални турбини да си въпроса за управлението през гейт и клапан Н75/моята поне е така/ в новия обортен диапазон пак си стой.Не съм много запознат/мисля че PACO може да те светне/,но като сменяш турбо с цел коне си зимаш нов електронен блок който да го управлява и подлежи на настройка/в общи линий възможноста да настройваш турбото на база проба-грешка може много да подобри показателите на мотора изцяло/.Турбото с променлива геометрия не елиминира лаг-а както две турбини ,но е доста по "гъвкаво" и "управляемо" от такова само с гейт и от там ефекта поне малко позаглъхва.
Rabbit_TDI написа:Според мене и с две нормални турбини да си въпроса за управлението през гейт и клапан Н75/моята поне е така/ в новия обортен диапазон пак си стой.Не съм много запознат/мисля че PACO може да те светне/,но като сменяш турбо с цел коне си зимаш нов електронен блок който да го управлява и подлежи на настройка/в общи линий възможноста да настройваш турбото на база проба-грешка може много да подобри показателите на мотора изцяло/.Турбото с променлива геометрия не елиминира лаг-а както две турбини ,но е доста по "гъвкаво" и "управляемо" от такова само с гейт и от там ефекта поне малко позаглъхва.
При две прави турбини с два външни гейта с управление от буст работата става фасулска - настройвам единия гейт на едно налягане и другия на друго и така. А при променлива турбина бая зор ще видя, както казваш трябва и специална електроника да я управлява, вакум и пр. А и променливата е доста по-трошлива, щото е по-сложна като изпълнение.
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Колега, първо да те поздравя за начинанието, надявам се да стане.
Моето мнение е че две паралелни турбини с вътрешни гейтове ще ти свършат много добра работа, имаш около 1,2 л на 3 цилиндъра, турбо от лупо или ако искаш нещо стабилно 1з, АХУ, биха били наистина добро решение. Променлива геометрия или не ти си решаваш, ако турбината е с механични лопатки на геометрията се командва много лесно по механичен път (с жило в зависимост от положението на педала на газта).
Бих те посъветвал да минеш към механична помпа: идеята е че при нея по лесно се вдига обема на впр. гориво, чувал съм даже и за разпробити
от 10 на 13 мм хуб
точно на Е30. Така може да ползваш и жилото на газта да командва геометрията на турбината (те).
Успех!
ПС Колекторите на Е30 са много кофти понеже мотора лежи на тази страна (ако не се лъжа), и мясото не е много. Как мислиш да вкараш 2 турбини там?
Моето мнение е че две паралелни турбини с вътрешни гейтове ще ти свършат много добра работа, имаш около 1,2 л на 3 цилиндъра, турбо от лупо или ако искаш нещо стабилно 1з, АХУ, биха били наистина добро решение. Променлива геометрия или не ти си решаваш, ако турбината е с механични лопатки на геометрията се командва много лесно по механичен път (с жило в зависимост от положението на педала на газта).
Бих те посъветвал да минеш към механична помпа: идеята е че при нея по лесно се вдига обема на впр. гориво, чувал съм даже и за разпробити
Успех!
ПС Колекторите на Е30 са много кофти понеже мотора лежи на тази страна (ако не се лъжа), и мясото не е много. Как мислиш да вкараш 2 турбини там?
Благодаря за мнението, rusty.
Първо да уточня, че няма да се прави пералелна би-турбо система, а 'последователна' ако може така да се каже.
Между другото, даваш много ценна идея с механичната помпа и 'туикването' й, но ще трябва да се поразровя повече, за да проуча въпроса.
Малко е сложно, обаче, жилото да командва и двете турбини, защото помпата е от едната страна на двигателя, а турбините ще са от другата страна, ще трябва да се помисли...
Колкото до колекторите, мисля че имаш предивд изпускателните (защото ще преправям и смукателните колектори, няма да са оригиналните). Имаш право, мястото е малко. Засега ще видя какви турбини ще взема, но съм решил, ако не стига място - ще режа капака, ако трябва и коша (после ще му мисля как да го усилвам там, където съм го рязал) ама засега просто не искам да мисля по този въпрос, като му дойде времето.
Пак благодаря на rusty за идеите, колкото повече хора като теб се включат с идеи, толкова по-добре, повече глави мислят по-добре от една и особено от моята напоследък...
Първо да уточня, че няма да се прави пералелна би-турбо система, а 'последователна' ако може така да се каже.
Между другото, даваш много ценна идея с механичната помпа и 'туикването' й, но ще трябва да се поразровя повече, за да проуча въпроса.
Малко е сложно, обаче, жилото да командва и двете турбини, защото помпата е от едната страна на двигателя, а турбините ще са от другата страна, ще трябва да се помисли...
Колкото до колекторите, мисля че имаш предивд изпускателните (защото ще преправям и смукателните колектори, няма да са оригиналните). Имаш право, мястото е малко. Засега ще видя какви турбини ще взема, но съм решил, ако не стига място - ще режа капака, ако трябва и коша (после ще му мисля как да го усилвам там, където съм го рязал) ама засега просто не искам да мисля по този въпрос, като му дойде времето.
Пак благодаря на rusty за идеите, колкото повече хора като теб се включат с идеи, толкова по-добре, повече глави мислят по-добре от една и особено от моята напоследък...

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Колега този двигател в момента с колко конски сили и с какъв въртящ мамент е, и аджеба какви резултати / в тези параметри/ се целиш да постигнеш. За мястото в коща замислял ли си се да сложиш двигатела от зад зад шофйора, както е и на доста от спортните коли. Според мен отзад има много повече място , ще дава по добро сцепление. Недостатъците на тия тъпотии дето ги говора са че, требва да правиш страшни промени и модификации по колата, ама както си тръгнал защо пък да не направиш нещо наистина невероятно. Ако не е тайна с какъв бюджет разполагаш за този интересен проект 
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
не можах да намеря линка с механичното регулиране на ВНТто но ето тук един пример за регулиране с налягане вместо вакуум:
повече може да прочетеш тук:
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... c&start=26
препоръчвам ти и тази тема:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259&page=1
http://www.netikka.net/vepiku/jenkki.htm
Good Luck!
повече може да прочетеш тук:
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... c&start=26
препоръчвам ти и тази тема:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259&page=1
http://www.netikka.net/vepiku/jenkki.htm
Good Luck!
-
G60
Ами защо отписа Г60-компресора толкоа бързо тои ти е напълно достатъчен за да ти развърта мотора от 1000 до към 3000об след това започва да надува турбината моя прави 1,2 бара с 68мм шаиба мисля че това ще ти е достатъчно дори и за 2,4 л а дори и да не е Г60 вземи си винтов примерно от мерцедес ц200 не е чак толкова скъп
-
G60
kam_tod написа:Не става с компресор по ред причини. То не е случайно, че няма дизел с компресор.
Остава си варианта с две турбини.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта
ОК