голф 2 не пали
голф 2 не пали
здравейте
видях една тема подобна до мойта има ма при мене ми се струва че е по различно или не разбирам.колата е golf 2 1.6 автоматик EZ е двигателя.от както я купих като се,пали стартера докат върти се чува страннен шум се едно нещо се дере.карах я на сервиз некъв уж го смазаха не го знам кво го е правил но не го смени защото не се намирали много такива...и днеска кат се опитах да я запаля върти стартера пак дере,върти,върти и нищо не става не пали...по едно време закачи и запали ,в смисъл разтресе се два пъти и загасна...дано горе долу сте ме разбрали и да ви питам от какво може да е проблема и ако може да кажете как да го отстраня...
мерси предварително
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Както го описваш проблема може и да ти е заминал бендикса на стартера. Накараи някой да гледа отпред докато въртиш на стартер дали се върти алтернатора или стартера върти напразно.Ако е така значи е бендикса.
Последна промяна от Bobcho_82 на Нед 25 ное 2007 18:15, променено общо 1 път.
съжелявам че чак сега отговарям след толкова време...значи от опити беше паднал акомулатора,та заредих го и запали от раз.но цялото щастие беше 2 дена .на третия пак същата работа.та гледам отпред като върти стартера ремъка се върти ма не знам какво ще рече да е напразно
другото което ми направи впечетление е че откакто спря да пали веднага дигнах капака и минуса на акомулатора беше във вода от дъжда и се беше окислил..може ли да е от това ? мерси
а лошото е че нямам зарядно за акомулатора сега иначе да го зареда и да видя...
другото което ми направи впечетление е че откакто спря да пали веднага дигнах капака и минуса на акомулатора беше във вода от дъжда и се беше окислил..може ли да е от това ? мерси
- SpoileR
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
има и друга възможност... един път (преди доста време) бях забравил да изключа от скорост и отпуснах рязко съединителя (беше на задна на наклон). Не знам как стана, изкърти се целия стартер и след проверка се оказа, че е останал на един болт(може и от преди това да си е бил изкъртен от друго, не знам...)та и при мене така:
пак палеше ноо...странно беше...веднъж да, веднъж не... ту стърже, ту не стърже...
ходи на канал някъде да го видят да не е изкъртен случайно по някъква причина... ако натискаш съединитела и нещо пука, значи е това. Само го казвам като вариант...шанса да е това е много малък.
Може и хлабави връзки при свещите, или пречупен кабел някъде, може и заминали свещи да са... но това пък няма общо с "стърженето"...
Иначе или бендикс, или нов стартер.
пак палеше ноо...странно беше...веднъж да, веднъж не... ту стърже, ту не стърже...
ходи на канал някъде да го видят да не е изкъртен случайно по някъква причина... ако натискаш съединитела и нещо пука, значи е това. Само го казвам като вариант...шанса да е това е много малък.
Може и хлабави връзки при свещите, или пречупен кабел някъде, може и заминали свещи да са... но това пък няма общо с "стърженето"...
Иначе или бендикс, или нов стартер.
- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
rexpitbul написа:Толко ли е евтин бендикса ? Или това е втора употреба ?
Ако не греша, толкова беше за Пассата нов. Но може и да съм забравил!
При всички случаи е доста под 20 лева. Това гаранция! Е, поне този, който взех, де, но вече почти година никакви грижи!
nikolai_ignatov написа:колега незнам дали си свалял стартера на Г2 автоматик но той е само на 2 втулки ...
Това за автоматика не го знаех... ама и че е автоматик колата не знаех
хах дано найстина мина под 20 лева
а за автоматика че дере нека дере мене не ми пречи само да пали
и в мотоекцперт така казаха ма я карах за друго ако знаех и стартера да оправят...мерси много на всички отзовали се но моля ви ми кажете къде мога да я закарам където ще я оправят добри майстори а не някви да претупат работата и след седмица пак да не пали 
- Vasseto
- Мнения: 2716
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Колега,
при завъртане на стартера на автоматика(визирам Г2) се получава голям шум,защото стартера върти една ламарина.Т.Е венаца е закачен на ламарината.При което ламарината поддава и при разместване на зъбите се получава това шумене.Или с други думи няма оправяне.
Не си играй със стартера като за начало.
1.Стартера първо мн трудно се изважда,защото е отзад под колекторните тръби.
2.Стартера няма втулка в скоростната кутия.
По добре пробвай с нов акумулатор.
P.S. На Radotom трябва да му забранят да пише за Г2.
при завъртане на стартера на автоматика(визирам Г2) се получава голям шум,защото стартера върти една ламарина.Т.Е венаца е закачен на ламарината.При което ламарината поддава и при разместване на зъбите се получава това шумене.Или с други думи няма оправяне.
Не си играй със стартера като за начало.
1.Стартера първо мн трудно се изважда,защото е отзад под колекторните тръби.
2.Стартера няма втулка в скоростната кутия.
По добре пробвай с нов акумулатор.
P.S. На Radotom трябва да му забранят да пише за Г2.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта
