"Паси" се счупи!!! :(

Техническа и сервизна информация за Passat
VenkoPAS
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
Автомобил: Беше Passat
Двигател: EZ 1990
Местоположение: Варна & Дряново
Контакти:

"Паси" се счупи!!! :(

Мнениеот VenkoPAS » Сря 21 ное 2007 8:44


След като изчетох разни подобни теми и разбрах, че всички са се разминали само със сушене, ето започвам да пиша наново!

Та значи понеделник сутрин тръгвам за работа. На първото възможно кръстовище един мини язовир, които решавам, че ще мога да преплувам. Минах си по предполагаемо най плиткото място, и по едно време лек дим из под капака но без промяна в работата на двигателя (предположих се е намокрил картера). Веднага след езерето следваше малко нагорнище което едва едва изкачих, и тука настъпи първото :?: . Както и да е с малко повече настъпване и на полу-съединител се предвижих до работа (по време на това предвижване още 2 езерца в които дори имаше и останали коли - sorry за колегите). Малко след случката за почна и да гасне по кръстовищата и трябваше постоянно да настъпвам. Забравих да спомена, че всичко това става на газ. Обърнах на бензин - никаква разлика - втора :?: . Като стигнах прегледах навсякъде за вода ама никъде нямаше (става дума за всички места които после видях, че ги обсъждате и тука). След всичко това "Го" зарязах да си "почине" до вечерта. Тогава запали колкото да вкарам зад оградата и то с много мъки.
От тогава (на бензин) дори и да препали за малко (имам чувството, че го прави на 2, 3 цилиндъра) и после пуква, трясва, гръмва и угасва :cry: . Симптомите наподобяват описаните при датчика на Хол, ама все пак изглежда голямо съвпадение ако е тва, не мислите ли?
Общо взето това е положението до момента. Вчера с толкова въртене и аку-то взе да отслабва ама дано поне то издържи. Ако някой се сеща нещо да пише, ако не чичо доктор.

ПП: Я ако може и малко разяснение какво е общото между изпускането на антифриз и потенето на стъклата (признавам несъм търсил ама чух, че имало нещо общо).

Благодаря предварително и лек и спокоен ден!!!




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 21 ное 2007 9:35


Съжалявам за случката. Абсолютно сигурен ли си, че не са мокри кабелите и делкото (най-добре е да се пробва с други, ама $$$ ... ) ?
А за потенето на предното стъкло и изпускането на антифриза връзката е, че ако изпуска радиаторчето на парното, се получават едни мазни капки - антифриза се изпарява и после кондензира по стъклото. Освен това понякога я има и сладникавата миризма на антифриз.


VenkoPAS
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
Автомобил: Беше Passat
Двигател: EZ 1990
Местоположение: Варна & Дряново
Контакти:

Мнениеот VenkoPAS » Сря 21 ное 2007 9:42


За мокрото съм сигурен напълно. Капачката си беше като нова, а кабелите като мъчих вчера си бяха напълно сухи.

За потенето: къде е тов радиаторче, и то същото ли е с това на климата?
Гадната миризма си я има като духа, и стъклото се замазва като го бърша!


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Сря 21 ное 2007 11:10


Ами радиатора на парното се намира под таблото, по средата. Скоро го сменях, голям х*й е. Климатика няма такъв радиатор отделен, когато се топли се използва само парното. Както ги казваш симптомите явно лека полека ти сълзи от някъде радиатора и от там изпарява антифриз. Същите симптоми като при мен... После един ден изведнъж взе вече тотално да пуши и стана една мъгла из Пасьо... Та го сменях... Между другото ако се получи така, да пропуши, сваляй стъклата, антифриза и парите му са отровни! А иначе ако не губиш много антифриз и не ти е пропушило все още тотално, карай така докато може... Само не забравяй да доливаш. :lol:

Последна промяна от DJ_TOLYO на Сря 21 ное 2007 11:16, променено общо 1 път.


VenkoPAS
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
Автомобил: Беше Passat
Двигател: EZ 1990
Местоположение: Варна & Дряново
Контакти:

Мнениеот VenkoPAS » Сря 21 ное 2007 11:15


10x за радиатора :bowdown . Предполагам капе слабо защото доливам по около 400мл. на месец и половина.


Потребителски аватар
daky
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот daky » Сря 21 ное 2007 18:35


Провери ли капачката от вътрешната страна дали е суха


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 21 ное 2007 20:22


Възможно е да е пробила някоя свещ(в следствие на рязката смяна на температурата при обливането им с вода).Ако имаш стари (работещи) ги сложи и виж ще има ли разлика.


VenkoPAS
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
Автомобил: Беше Passat
Двигател: EZ 1990
Местоположение: Варна & Дряново
Контакти:

Мнениеот VenkoPAS » Пет 23 ное 2007 8:41


Аиде да кажа какво стана до момента.

Засега се оказа, че може би кабела ми от бобината до капачката се е намокрил и са започнали всички проблеми. Всички токове бяха наред и онзи ден започна да си пали без никакви проблеми. НО, нямаше никаква мощност и едва вървеше.

Снощи един познат механик идва гледа по тъмното и се съмнява да не би да е прескочил ремъка (ще ходя другата седмица в сервиз да го прегледа за това по обстойно). После мръдна малко делкото (предварение), и за момента Пасатката е като самолет :o . При следващо развитие ще Ви кажа пак какво става!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта