пасат В5 1,9 тди проблем с турбото
- to4ko
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
пасат В5 1,9 тди проблем с турбото
Значи днеска ми изкочи голям проблем.Слагам нафта на Лукойла минавам 20 метра и изведнъж турбото си отиде(карам б5 1,9тди ).Отидох до един сервиз и там ми казаха че нямали нужната апаратура но се съмнявали в горивото.Отидох и до Бош Супер Дизел на околомръсното там ми казаха че ми е заминала вакумната помпа.Дайте акъл възможно ли е това или има някаква грешка че инъче утре ще се наложи да ходя до Юнитрейд
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с ТУрбото
to4ko написа:Значи днеска ми изкочи голям проблем.Слагам нафта на Лукойла минавам 20 метра и изведнъж турбото си отиде(карам б5 1,9тди ).Отидох до един сервиз и там ми казаха че нямали нужната апаратура но се съмнявали в горивото.Отидох и до Бош Супер Дизел на околомръсното там ми казаха че ми е заминала вакумната помпа.Дайте акъл възможно ли е това или има някаква грешка че инъче утре ще се наложи да ходя до Юнитрейд
Пояснявайте по-точно какви са ви моторите . При моторите с турбо с променлива геометрия , много неще работят и зависят от този вакум . Ако в супер дизел този път са си свършили работата като хората и са дали компетеннтно мнение , вярвам в диагнозата им и че от това ти е проблема .
НО
Но преди да правиш каквито и да е ремонти и да се набутваш с пари , провери , дали наистина не ти работи вакумната помпа , или просто имаш измъкнат маркуч по вакум пътищата .
Обикновенно (че много куриози съм срещал) , след вакум помпата , за тези вакумни пътища , тругва един маркуч , които с тройници разпределя вакумите към клапана за управление на турбото , клапана за управление на ЕГР'а..............
Та извади маркуча които тръгва след вакум помпата , така че при запален мотор като упреш език да видиш дали има вакум в него . Макар че нямаш опита да знаеш колко трябва да е силен вакума там.
- to4ko
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
двигателя ми е 1.9 тди двете червени 131 коня.Интересното е че няма никакъв шум от двигателя,оборотите не играят,всичко си е както преди.Днеска ми изказаха мнение че е възможно нафтата да е задръстила филтъра и да не стига въздух.На мен поне ми обясниха че ако е вакумна помпа когато колата е на място двигателя не трябва да работи нормално.Ама незнам
утре си запазих час при Юнитрейд във Дружба и ще видим там пък кво ще ми кажат.Общо взето всеки има различна версия и това ме обърква.Все пак ако някои може да ми каже ориентировъчна цена за вакумна помпа(поне малко да съм подготвен психически)
утре си запазих час при Юнитрейд във Дружба и ще видим там пък кво ще ми кажат.Общо взето всеки има различна версия и това ме обърква.Все пак ако някои може да ми каже ориентировъчна цена за вакумна помпа(поне малко да съм подготвен психически)
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
to4ko, я дай да уточним колата и двигателя ти. На Б5 няма двигател 131 к.с.; има помпа-дюза (TDI), но е 115(116) к.с. 131 к.с. има на Б5.5. Дай първите 3 символа от номера на двигателя. ETOS казва (без много да му се вярва) цена от 205 евро за вакуумна помпа за двигател ПД, и малко по-ниска за другите дизели. За съжаление не можах да я намеря в http://autoteile-shopping.de . Нека ме поправи някой ако греша, ама ако е вакуумната помпа, ще имаш проблем и със спирачките. По-скоро може да е някое маркуче за вакуум. А ако нафтата е задръстила горивния филтър, въздуха не че няма да стига, ами ще е в повече - горивото ще е по-малко.
Последна промяна от gr_kanev на Чет 22 ное 2007 13:53, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- to4ko
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1.двигателя ми е точно 131 коня.Сменян е на 20000 км и е от пасат б5.5.Колата е 2000 година 8 месец автоматик типтроник
2.За моя радост получих най накрая компетентно обслужване от сервиз.Не че искам да им правя реклама ама за 2 дена обиколих около 5 сервиза и единствено там разбраха какво ми има(става въпрос за Юнитрейд).А проблема е следния-----Когато си купих колата е закарах в сервиз да ми сменят ремъци филтри и т.н. И когато са ми сменяли въздушния филтър са ми закачили един от маркучите на турбото,и така се е започнало едно пълнене с боклуци от въздуха.Горе долу съм карал така 3 месеца и съм преебал някаква електрическа клапа на турбото /не съм сигурен какво и е точното име ама ако някои иска ще му я снимам/.Смениха ми я (190 лв без ддс) прочистиха всичко резнаха някои друг лев за работата и общо за 340 лева ми я оправиха.Като до сега тая кола така добре не е работила никога,в момента има страхотно ускорение и се чувствам мноого доволен.
ТА ОСНОВНОТО което ме радва е че отидох до там и си спестих някой лев.Защото аз не съм спец по коли и като в бош супер дизел ми казаха че е вакуумна помпа и ако я имаха в наличност веднага щях да я сменя а още по лошо ако бях послушал някой от предните сервизи които ме обеждаваха че турбото е за смяна щях да олекна с още повече кинти
Така че Евтиното понякога излиза по-скъпо
2.За моя радост получих най накрая компетентно обслужване от сервиз.Не че искам да им правя реклама ама за 2 дена обиколих около 5 сервиза и единствено там разбраха какво ми има(става въпрос за Юнитрейд).А проблема е следния-----Когато си купих колата е закарах в сервиз да ми сменят ремъци филтри и т.н. И когато са ми сменяли въздушния филтър са ми закачили един от маркучите на турбото,и така се е започнало едно пълнене с боклуци от въздуха.Горе долу съм карал така 3 месеца и съм преебал някаква електрическа клапа на турбото /не съм сигурен какво и е точното име ама ако някои иска ще му я снимам/.Смениха ми я (190 лв без ддс) прочистиха всичко резнаха някои друг лев за работата и общо за 340 лева ми я оправиха.Като до сега тая кола така добре не е работила никога,в момента има страхотно ускорение и се чувствам мноого доволен.
ТА ОСНОВНОТО което ме радва е че отидох до там и си спестих някой лев.Защото аз не съм спец по коли и като в бош супер дизел ми казаха че е вакуумна помпа и ако я имаха в наличност веднага щях да я сменя а още по лошо ако бях послушал някой от предните сервизи които ме обеждаваха че турбото е за смяна щях да олекна с още повече кинти
Така че Евтиното понякога излиза по-скъпо
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
to4ko написа:И когато са ми сменяли въздушния филтър са ми закачили един от маркучите на турбото,и така се е започнало едно пълнене с боклуци от въздуха.
Ако добре те разбирам значи са ти ОТКАЧИЛИ някой от маркучите за турбото като са ти сменяли филтъра,но в такъв случай би трябвало още като подкараш колата след това да усетиш че е станала куц кон

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
niks76 написа:тая електри4еска клапа е клапан N75 и аз мога да ти гарантирам 4е на стария ти клапан му е нямало нищо ,единственото логи4но обяснение е 4е си спукал някое вакуумно марку4е или е излязло от мястото си![]()
все пак по важното е 4е си отстранил проблема
Станахме двама дето мислим че някой е изкарал бързи пари от колегата

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- to4ko
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
абе пичове незнам дали са ме изклатили ама чесно да ви кажа не ми се вярвя.Все пак ми дадоха старата част и незнам ако парите минаваха през един човек по може да стане.Ама все пак там фактурата с часта дето са я сменяли и т.н минава през 4 човека.Е не е невъзможно разбира се часта да е била здрава и само да са я сменили ей така,ама ква пък им е далаверата тогава.Абе важното е че се разминах с голямото лошо а пък и подчертавам че откакто съм я купил тая кола досега така не е вървяла никога,почва много да ме радва
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 56 госта