пасат В5 1,9 тди проблем с турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
to4ko
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

пасат В5 1,9 тди проблем с турбото

Мнениеот to4ko » Вто 20 ное 2007 20:26


Значи днеска ми изкочи голям проблем.Слагам нафта на Лукойла минавам 20 метра и изведнъж турбото си отиде(карам б5 1,9тди ).Отидох до един сервиз и там ми казаха че нямали нужната апаратура но се съмнявали в горивото.Отидох и до Бош Супер Дизел на околомръсното там ми казаха че ми е заминала вакумната помпа.Дайте акъл възможно ли е това или има някаква грешка че инъче утре ще се наложи да ходя до Юнитрейд




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 ное 2007 21:14


От нафта няма как да ти иде гтурбото.Кво направи колата-кви са симптомите?Вакумна помпа също се не сещам-да не би да са ти казали вакумен клапан :?: В Юнитрейд и Супердизел не ходи ако не искаш да бъдеш оръсен зверски само за пробата.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с ТУрбото

Мнениеот Ventoman » Сря 21 ное 2007 0:26


to4ko написа:Значи днеска ми изкочи голям проблем.Слагам нафта на Лукойла минавам 20 метра и изведнъж турбото си отиде(карам б5 1,9тди ).Отидох до един сервиз и там ми казаха че нямали нужната апаратура но се съмнявали в горивото.Отидох и до Бош Супер Дизел на околомръсното там ми казаха че ми е заминала вакумната помпа.Дайте акъл възможно ли е това или има някаква грешка че инъче утре ще се наложи да ходя до Юнитрейд


Пояснявайте по-точно какви са ви моторите . При моторите с турбо с променлива геометрия , много неще работят и зависят от този вакум . Ако в супер дизел този път са си свършили работата като хората и са дали компетеннтно мнение , вярвам в диагнозата им и че от това ти е проблема .

НО

Но преди да правиш каквито и да е ремонти и да се набутваш с пари , провери , дали наистина не ти работи вакумната помпа , или просто имаш измъкнат маркуч по вакум пътищата .

Обикновенно (че много куриози съм срещал) , след вакум помпата , за тези вакумни пътища , тругва един маркуч , които с тройници разпределя вакумите към клапана за управление на турбото , клапана за управление на ЕГР'а..............

Та извади маркуча които тръгва след вакум помпата , така че при запален мотор като упреш език да видиш дали има вакум в него . Макар че нямаш опита да знаеш колко трябва да е силен вакума там.


Потребителски аватар
to4ko
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот to4ko » Сря 21 ное 2007 19:07


двигателя ми е 1.9 тди двете червени 131 коня.Интересното е че няма никакъв шум от двигателя,оборотите не играят,всичко си е както преди.Днеска ми изказаха мнение че е възможно нафтата да е задръстила филтъра и да не стига въздух.На мен поне ми обясниха че ако е вакумна помпа когато колата е на място двигателя не трябва да работи нормално.Ама незнам
утре си запазих час при Юнитрейд във Дружба и ще видим там пък кво ще ми кажат.Общо взето всеки има различна версия и това ме обърква.Все пак ако някои може да ми каже ориентировъчна цена за вакумна помпа(поне малко да съм подготвен психически)


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Чет 22 ное 2007 13:03


пиши какво стана?и какъв беше проблема?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 22 ное 2007 13:27


to4ko, я дай да уточним колата и двигателя ти. На Б5 няма двигател 131 к.с.; има помпа-дюза (TDI), но е 115(116) к.с. 131 к.с. има на Б5.5. Дай първите 3 символа от номера на двигателя. ETOS казва (без много да му се вярва) цена от 205 евро за вакуумна помпа за двигател ПД, и малко по-ниска за другите дизели. За съжаление не можах да я намеря в http://autoteile-shopping.de . Нека ме поправи някой ако греша, ама ако е вакуумната помпа, ще имаш проблем и със спирачките. По-скоро може да е някое маркуче за вакуум. А ако нафтата е задръстила горивния филтър, въздуха не че няма да стига, ами ще е в повече - горивото ще е по-малко.

Последна промяна от gr_kanev на Чет 22 ное 2007 13:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2007 13:52


gr_kanev написа: Нека ме поправи някой ако греша, ама ако е вакуумната помпа, ще имаш проблем и със спирачките.

И аз същото си помислих ,ама не смях да го кажа че не см сигурен и после да не бъда оплют :lol: Изобщо вакумната помпа ме съмнява да е :?


Потребителски аватар
to4ko
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот to4ko » Чет 22 ное 2007 19:28


1.двигателя ми е точно 131 коня.Сменян е на 20000 км и е от пасат б5.5.Колата е 2000 година 8 месец автоматик типтроник
2.За моя радост получих най накрая компетентно обслужване от сервиз.Не че искам да им правя реклама ама за 2 дена обиколих около 5 сервиза и единствено там разбраха какво ми има(става въпрос за Юнитрейд).А проблема е следния-----Когато си купих колата е закарах в сервиз да ми сменят ремъци филтри и т.н. И когато са ми сменяли въздушния филтър са ми закачили един от маркучите на турбото,и така се е започнало едно пълнене с боклуци от въздуха.Горе долу съм карал така 3 месеца и съм преебал някаква електрическа клапа на турбото /не съм сигурен какво и е точното име ама ако някои иска ще му я снимам/.Смениха ми я (190 лв без ддс) прочистиха всичко резнаха някои друг лев за работата и общо за 340 лева ми я оправиха.Като до сега тая кола така добре не е работила никога,в момента има страхотно ускорение и се чувствам мноого доволен.
ТА ОСНОВНОТО което ме радва е че отидох до там и си спестих някой лев.Защото аз не съм спец по коли и като в бош супер дизел ми казаха че е вакуумна помпа и ако я имаха в наличност веднага щях да я сменя а още по лошо ако бях послушал някой от предните сервизи които ме обеждаваха че турбото е за смяна щях да олекна с още повече кинти
Така че Евтиното понякога излиза по-скъпо


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 22 ное 2007 20:18


тая електри4еска клапа е клапан N75 и аз мога да ти гарантирам 4е на стария ти клапан му е нямало нищо ,единственото логи4но обяснение е 4е си спукал някое вакуумно марку4е или е излязло от мястото си :!:
все пак по важното е 4е си отстранил проблема :wink:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 22 ное 2007 20:39


to4ko написа:И когато са ми сменяли въздушния филтър са ми закачили един от маркучите на турбото,и така се е започнало едно пълнене с боклуци от въздуха.


Ако добре те разбирам значи са ти ОТКАЧИЛИ някой от маркучите за турбото като са ти сменяли филтъра,но в такъв случай би трябвало още като подкараш колата след това да усетиш че е станала куц кон :!: А може би не са го съвсем откачили а само са го разместили а той се е откачил след зареждането в бензинистанцията а момчетата в сервиза може само да са го наместили стегнали и да са ти честитили едни 350лв ,мдааа ! Понеже съм имал случай на недобре закрепен маркуч и се извади на магистралата и колата направо умря ама си го открих сам а не се наложи да ходя по сервизите да ме резнат през кръста !


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 22 ное 2007 20:40


niks76 написа:тая електри4еска клапа е клапан N75 и аз мога да ти гарантирам 4е на стария ти клапан му е нямало нищо ,единственото логи4но обяснение е 4е си спукал някое вакуумно марку4е или е излязло от мястото си :!:
все пак по важното е 4е си отстранил проблема :wink:


Станахме двама дето мислим че някой е изкарал бързи пари от колегата :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2007 21:04


Абе в Супердизел ,или Реалтурбо щяха да ги изкарат още по-бързи :lol: - та има и по-лошо.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 22 ное 2007 21:21


Rabbit_TDI написа:Абе в Супердизел ,или Реалтурбо щяха да ги изкарат още по-бързи :lol: - та има и по-лошо.

:lol: зна4и може и по зле да е


Потребителски аватар
to4ko
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот to4ko » Чет 22 ное 2007 22:01


абе пичове незнам дали са ме изклатили ама чесно да ви кажа не ми се вярвя.Все пак ми дадоха старата част и незнам ако парите минаваха през един човек по може да стане.Ама все пак там фактурата с часта дето са я сменяли и т.н минава през 4 човека.Е не е невъзможно разбира се часта да е била здрава и само да са я сменили ей така,ама ква пък им е далаверата тогава.Абе важното е че се разминах с голямото лошо а пък и подчертавам че откакто съм я купил тая кола досега така не е вървяла никога,почва много да ме радва


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2007 22:04


Ако старата част е жива можеш да дадеш на някой да я пробва и да я продадеш :idea: Иначе далаверата им е ,че са ти продали част и са взели 100 и отгоре лева за махането и слагането на три маркуча ,ама важжното е че колата е в ред.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта