много трудно пали и прекъсва

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
pas
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

много трудно пали и прекъсва

Мнениеот pas » Съб 17 ное 2007 21:33


помогнете със съвет.от 3-4 дни като не е загряло полото започва да прекъсва и гасне.попалеца имаше окисление почистих го изапали но сутрин пали много трудно все едно има недостиг на гориво а вкарбуратора впръсква.след 2-3 мин.пали и работи нормално.въэможно ли е да е эащото предния ден угасна за гориво полото е моно -95г.1050сс




pas
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: много трудно пали и прекъсва

Мнениеот pas » Чет 22 ное 2007 12:39


pas написа:помогнете със съвет.от 3-4 дни като не е загряло полото започва да прекъсва и гасне.попалеца имаше окисление почистих го изапали но сутрин пали много трудно все едно има недостиг на гориво а вкарбуратора впръсква.след 2-3 мин.пали и работи нормално.въэможно ли е да е эащото предния ден угасна за гориво полото е моно -95г.1050сс
никой ли незнае нищо по въпроса?????


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 22 ное 2007 13:02


Щом се е нагорял (окислил) палеца ,значи и капачката също е нагоряла ,почисти и нея. Може пък да е и някакво кабелче или свещ, Не изключвам и бобина!
Не би трябвало да има значение ,че му е свършил бензина


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 22 ное 2007 14:29


Според мен няма връзка с угасването за гориво. Виж и кабелите.


Потребителски аватар
Silvester
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 1:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Silvester » Чет 22 ное 2007 15:34


proveri da ne e nqkoi temperratren dat4ik...te sa dva ediniq e na monoto drugiq na bloka


bimmoby
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bimmoby » Чет 22 ное 2007 23:30


най -вероятно е някой кабел и на моменти оставаш на 3 цилиндъра


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 22 ное 2007 23:59


Anbuch написа:Щом се е нагорял (окислил) палеца ,значи и капачката също е нагоряла ,почисти и нея. Може пък да е и някакво кабелче или свещ, Не изключвам и бобина!
Не би трябвало да има значение ,че му е свършил бензина

точно така :!: Виж кабелите за пробиви-последните дни са много влажни-а така както го описваш проблема ми звучи като моя с една друга марка кола-влага в дистр.капачка+пробили 2 кабела=сериозен проблем докато запали,после всичко е наред!!!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта