Колеги,да споделя.Преди известно време ходих в сервиз да проверят маслото в скоростната кутия и щото съм любопитна и реших и аз да визя къде е тая пробка.Слязох в канала и пишман майстора развъртя отпред на скоростната кутия и потече масло.Аз се успокоих,че има.Да,но от семеринга на избирача на скоростите сълзеше и аз реших да го сменя.Отидох на друго място след 2-3 дни да го сменят.Обадиха ми се,че нямало никакво масло в скоростната кутия и са доляли 2 литра.Исках да погледна къде е тая пробка .За да се провери маслото в скоростната кутия се оказа,че трябва да се свали гумата и пробката се намира отстрани навътре на доста неудобно място.Предния майстор не гледа там изобщо.Убедено каза,че има масло обаче .Другия майстор поне ми показа къде да се гледа.
Та още веднъж аман от пишман майстори.
То не,че не ми се прокрадва съмнението,че втория майстор може и нищо да не е долял,а да ми взе 30 лева просто хей така.
Поне разбрах мястото на тая пробка за финал да кажа.Тя била на всичси VW на това място.
Пробка скоростна кутия
==
Колеги,доколкото знам стига маслото да е диференциално може да се долива спокойно.Така ли е?Трябва ли да се източва маслото или само може да се долива във скоростната кутия става въпрос.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ==
ми ако маслото в скоростната кутия е чисто и на малък пробег може да се долееmeri написа:Колеги,доколкото знам стига маслото да е диференциално може да се долива спокойно.Така ли е?Трябва ли да се източва маслото или само може да се долива във скоростната кутия става въпрос.


- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: ==
meri написа:доколкото знам стига маслото да е диференциално може да се долива спокойно.Така ли е?
Ами не съвсем, трябва да е пълна синтетика 75W90 ,а не просто дифернциално. Ама да ти налея 2 литра значи 5-та скорост е била на сухо доста време. Има ли сега разлика при включването на 5-та скорост? (ако няма ми се струва ,че може и нищо да не са наливали

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ==
Anbuch написа:meri написа:доколкото знам стига маслото да е диференциално може да се долива спокойно.Така ли е?
Ами не съвсем, трябва да е пълна синтетика 75W90 ,а не просто дифернциално. Ама да ти налея 2 литра значи 5-та скорост е била на сухо доста време. Има ли сега разлика при включването на 5-та скорост? (ако няма ми се струва ,че може и нищо да не са наливали)
- Добре де но къде е тази пробка защото на Пасат и Голф си е отпред дето е казал първия майстор че и на мен ми е интересно как е на Полото. А също така колко събират тия скорости че на Пасата ми е 2л а на Полото колко са та да долеят 2л


==
Не,няма разлика във включването на предавките.То и преди си беше добре.Това,което исках да кажа е,че много "майстори", така наречени не знаят къде е пробката за проверка и уж гледат,но от грешното място и после-ооооооо! ужас-гръмна ми кутията,нямам 5-та предавка.Така ще е като всеки смотаняк се е писал майстор и взима скъпо и прескъпо.Аман вече.
..
Не,не ме клатят изобщо.Аз щото присъствах и на двете проверки.Първия разви отпред и там се намирал един датчик,който не знам за какво е.От там като развъртиш не е достатъчно за да си проверил дали има масло или не.Другата пробка се намира от ляво на кутията доста по-високо.От там се долива.За да стигнеш до тая пробка обаче трябва да се свали гумата.След това с удължители и специален ключ се развива пробката.На всичси WV e така.
Дано да съм обяснила,че и аз бях се шашнала и докато не видях всичко с очите си не се успокоих.
Дано да съм обяснила,че и аз бях се шашнала и докато не видях всичко с очите си не се успокоих.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: ==
Теодор написа:А също така колко събират тия скорости
При полото в зависимаос от скоростната кутия от 1.9л до 3.1л ,като при повечето скоростни кутии е 2.7л
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Винаги ми е било интересно като се каже, че "5-та скорост била на сухо доста дълго време" вярвате ли си като го казвате. Верно че е влошено мазането при намалено количество на маслото в скоростната кутия(специално за 5-та скорост), но чак да остане на сухо няма как просто. Само си представете какво става с маслото когато входящия вал се завърти с 2-3000 оборота да речем и всичките налични по него зъбни колелета, синхронизатари и т.н. увлечат маслото, тогава си помислете колко на сухо остава. Просто за части от секундата ако е имало сухо място вече няма такова, маслото просто е навсякъде където можете да се сетите.
Да влошено е мазането, но че е на сухо е те такова животно нема.
Да влошено е мазането, но че е на сухо е те такова животно нема.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Датчика отпред е за задна..да светкат ламбите за задна..
Там се развива, само когато се сменя..
Другите проки са 2 отзад..
долната е за източване, горната е за проверка.
Налива се докато почне да прелива от горната пробка..
след което се затваря..
долната се развива само ако искаш да източиш цялото масло.
Там се развива, само когато се сменя..
Другите проки са 2 отзад..
долната е за източване, горната е за проверка.
Налива се докато почне да прелива от горната пробка..
след което се затваря..
долната се развива само ако искаш да източиш цялото масло.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Аз съм със 1.4 АЕХ мотора и пробката за проверка на маслото в скорастна е отпред!!!
Знам със сигорност защото беше вътрешен шестограм и превъртя. След това майстора за да я смени с заварка развиване алабала. ...
колко пробки реално има има скоростната кутия незнам. Ама за 2-3 дена да ти изтече маслото през семерингата на избирача е абсурд.
Знам със сигорност защото беше вътрешен шестограм и превъртя. След това майстора за да я смени с заварка развиване алабала. ...
колко пробки реално има има скоростната кутия незнам. Ама за 2-3 дена да ти изтече маслото през семерингата на избирача е абсурд.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта