мембраната на смукача е виновна за това-ама само ако знаете що писане има да се обясни защо....
аз напускам!
Обороти на празен ход при Golf 2 1.6 EZ
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
добре де няма какво да се гадае, само да кажа, на делкото има една джаджа /това ли беше ваккума/ с една тръбичка към карба, вътре има една мембрана и тя като се прецака отиват на кино оборотите, това съм го сменял доста отдавна и вече съм забравил кое какво беше, но си спомням мизериите, които ми правеше зимата. Ако греша щото пиша по спомени поправете ме 

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това е вакуум регулатора и той отговаря за изместването на центровката при рязко натоварване-като я ритнеш и тя да тръгне.
ако е цакан нямаш ряз извъобще...
и понеже смуче въздух вместо да има вакуум оттам идат една гора мизерии по вървенето.
на смукача тая мембрана отговаря за количеството въздух дето постъпва в мотора и като е студен сместа трябва да е преобогатена за да върви. пружината затваря клапата на дросела а тая мембрана я връща леко за да може все пак да си поема въздух моторетката. и ако не е нагласена....абе как ме прекарахте да си почупа пръстите!!!
гадове такива!
спирам щото ще го закъсам-влизам в едни много обяснителни обяснения дето трябва да си балзак най малко.
край!-останалото на живо!
ако е цакан нямаш ряз извъобще...
и понеже смуче въздух вместо да има вакуум оттам идат една гора мизерии по вървенето.
на смукача тая мембрана отговаря за количеството въздух дето постъпва в мотора и като е студен сместа трябва да е преобогатена за да върви. пружината затваря клапата на дросела а тая мембрана я връща леко за да може все пак да си поема въздух моторетката. и ако не е нагласена....абе как ме прекарахте да си почупа пръстите!!!
гадове такива!
спирам щото ще го закъсам-влизам в едни много обяснителни обяснения дето трябва да си балзак най малко.
край!-останалото на живо!
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vaskoto1 написа:като извадиш свещ я разгледай.
перфектната работа е керемиденочервен цвят.
черна със сухи сажди-признак за преобогатена смес.
бяла керамика-недостатъчно гориво.
черна с мазни сажди-консумация на масло.
отчети разстоянието м/у електродите както и степента на износване на положителния.
нормално трябва да бъде м/у 1 и 3 мм. дълъг и да е с правилна цилиндрична форма-да не е заоблен, конусовиден или изострен-все признаци на износване.
а нормалните обороти би трябвало да се движат между 850-1000
Проверих свещите, разстоянието между електродите е около 1 мм, положителния си е с нормална цилиндрична форма не личи да е износен и е дълъг около 3 мм. А иначе за цвета...върху самите електроди трябва ли да има нагар? Изглеждат леко червеникави на цвят, иначе отстрани има сух черен нагар.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Общо взето я карам на сравнително къси разстояния в града, така че сигурно е от това...иначе по самите електроди не се вижда много нагар. Както и да е сега лятото няма проблем, оборотите явно съм ги уцелил точно колкото трябва да са защото четох в книгата на Хайнес, че трябва да са 950 рпм +- 50. Но зимата малко прави мизерии със този автоматичен смукач, случаят ми прилича на http://www.vwclub.bg/faq.php?topic=2#faq4 за неустойчива работа на карбуратор pierburg 2e2, защото съм точно с такъв само дето оборотите се дигат докъм 2000-2200 и след това рязко падат и колата се дави и загасва.
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Обороти
Оборотите трябва да са и между 980+-50.
Когато е студена ти се дави защото ти е скъсан един ваккум който ти отваря клапата за въздуха при студен мотор. След една две минути като позагреее двигателя биметалната пластнина на смукача отваря повече клапата за въздух и този ваккум вече не ти трябва. 1200-1300 оборота студена е супер. Моя е така регулиран че сега в жегите даже не се включва. Зимата дига до 1100 оборота и имам стабилна работа при студен мотор.
Когато е студена ти се дави защото ти е скъсан един ваккум който ти отваря клапата за въздуха при студен мотор. След една две минути като позагреее двигателя биметалната пластнина на смукача отваря повече клапата за въздух и този ваккум вече не ти трябва. 1200-1300 оборота студена е супер. Моя е така регулиран че сега в жегите даже не се включва. Зимата дига до 1100 оборота и имам стабилна работа при студен мотор.
Май начало на дебел проблем
Nova написа:Я, аз да запитам...
Докато се връщах от морето стана нещо с кошничката ми. На празен ход оборотите са ок. След като мина 10 км. някъде и примерно спра на сфетофар забелязах, че оборотите на празен ход са бая високи. Същото се получава, ако покарам малко със 90-100км/ч - след това празните обороти са високи. Ако загася колата и пак запаля мърка на нормални. Някаква идея?
П.С. Двигателя е PN 1,6
Чест проблем за PN .... Обикновено е признак за начало на проблем с позиционера на дроселовата клапа. Много афиф е направен при Pierburg 2EE, че и много пари чини. Най-добре намери майстор дето им разбира, тя проверката на позиционера не е сложна (ако знаещ немски, лесно можеш да намериш как става из постингите в www.motor-talk.de - там се подвизава един пич SL-TECHNIK, майстор по Pierburg 2EE)
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Прегледах обстойно материала за карбуратора и стигнах до следните две неща
Engine speed remains temporarily high (approx,3000/min) when slowly reducing accelerator position. Check throttle valve actuator potentiometer as described in Ti194 . If resistance valve jumps, replace throttle valve actuator.
Temporarily or continuously elevated idle speed. Plug connector of throttle valve actuator loose (occurs ofter, since cable is short and throttle valve actuator difficult accessible) . Check throttle valve actuator, replace, when high resistance is indicated and fasten plug connector securely.
http://www.ruddies.business.t-online.de/ti194.htm
Ще видим, доста неща са клеясали, та кой знае какво маже да стане като ги почистя. Оборотите обаче в никакъв случай не са ми 3000, по скоро са на ръба на границата 950+-75, но ме дразни... нали съм си перфикционист. (където позволяват кинтите
)
Engine speed remains temporarily high (approx,3000/min) when slowly reducing accelerator position. Check throttle valve actuator potentiometer as described in Ti194 . If resistance valve jumps, replace throttle valve actuator.
Temporarily or continuously elevated idle speed. Plug connector of throttle valve actuator loose (occurs ofter, since cable is short and throttle valve actuator difficult accessible) . Check throttle valve actuator, replace, when high resistance is indicated and fasten plug connector securely.
http://www.ruddies.business.t-online.de/ti194.htm
Ще видим, доста неща са клеясали, та кой знае какво маже да стане като ги почистя. Оборотите обаче в никакъв случай не са ми 3000, по скоро са на ръба на границата 950+-75, но ме дразни... нали съм си перфикционист. (където позволяват кинтите

Nova написа:Прегледах обстойно материала за карбуратора и стигнах до следните две неща
Engine speed remains temporarily high (approx,3000/min) when slowly reducing accelerator position. Check throttle valve actuator potentiometer as described in Ti194 . If resistance valve jumps, replace throttle valve actuator.
Temporarily or continuously elevated idle speed. Plug connector of throttle valve actuator loose (occurs ofter, since cable is short and throttle valve actuator difficult accessible) . Check throttle valve actuator, replace, when high resistance is indicated and fasten plug connector securely.
http://www.ruddies.business.t-online.de/ti194.htm
Ще видим, доста неща са клеясали, та кой знае какво маже да стане като ги почистя. Оборотите обаче в никакъв случай не са ми 3000, по скоро са на ръба на границата 950+-75, но ме дразни... нали съм си перфикционист. (където позволяват кинтите)
Няколко човека в мотор-талк.де бяха описали точно същия проблем като твоя. Лошото е че в повечето случаи проблемът се оказва в скъсана мембрана на позиционера (ей затова казах, че е афиф направен, не е като на Bosch едноточковите системи за впръскване). А това трябва да се провери с натискане на щока на позиционера - аз лично не бих го направил ако не съм майстор, въпреки че SL-TECHNIK го беше описал как става.
Дано проблема да не е в мебраната !.
Nova написа:Позиционера, ако съм разбрал правилно е "throttle valve actuator "?
Би ли ми пратил точния линк към това как се прави проверката (не съм много добри с немския и едва ли ще го открия сам).
Благодаря.
П.С. Вземи се регни ако имаш желание. Ще си добре дошъл.
Ето малко линкове...
Проблеми подобни на този на Nova:
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... adid=94877
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... did=103410
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... did=226960
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... did=249961
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... did=165686
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... did=240396
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... did=129349
Виждат се основните разбирачи на Pierburg 2EE - "adilhoxha", "G2Racer", "HeikoVAG". Натискате 'suche' копчето и виждате всичките им изказвания (при "adilhoxha" направо се загубваш

В някои случаи проблемът е бил в потенциометъра на дроселовата клапа или вакуумните маркучи към позиционера на дроселовата клапа, обаче на всеки първата мисъл е че позиционера е заминал.
Проверка на позиционера на дроселовата клапа:
(вижте "SL-TECHNIK"):
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... did=232619
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... did=168606
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... did=173156
(вижте "adilhoxha"):
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... genumber=2
http://www.motor-talk.de/showthread.php ... adid=69273
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Някой би ли ми превел това моля...
Das mit dem Anfahren und Ausgehen ist aber nicht typisch DKA! Das mit dem Verteiler kannst Du auf jeden Fall selbst machen, tausche Finger, Kappe, Zündkabel mit Steckern. Am Besten auch noch die Kerzen, dann bist Du auf der sicheren Seite. Mehr macht Audi auch nicht!
Der DKA kostet neu 219,-- Euro und ist mit 3 Schrauben befestigt, der Rest ist Schlauch ab + 'dran sowie Stecker ab + 'dran. Das war's.
Das mit den 5 cm ist wirklich viel, wenn er i.O. ist, dann sind es ca. 1 cm.
Благодаря
Das mit dem Anfahren und Ausgehen ist aber nicht typisch DKA! Das mit dem Verteiler kannst Du auf jeden Fall selbst machen, tausche Finger, Kappe, Zündkabel mit Steckern. Am Besten auch noch die Kerzen, dann bist Du auf der sicheren Seite. Mehr macht Audi auch nicht!
Der DKA kostet neu 219,-- Euro und ist mit 3 Schrauben befestigt, der Rest ist Schlauch ab + 'dran sowie Stecker ab + 'dran. Das war's.
Das mit den 5 cm ist wirklich viel, wenn er i.O. ist, dann sind es ca. 1 cm.
Благодаря
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 84 госта