


B3 събира налягане в резервоара
- kaffer
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 27 дек 2005 3:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
B3 събира налягане в резервоара
от известно време забелязвам странен проблем спирам да зареждам гориво и като отвъртам капачката започва да съска доста по дълго от преди и вчера както си карах започна да заглъхва двигателя подавам газ оборотите падат докато не спря тотално както и да е викнах брат ми задърпахме я до наи-близката бензиностанция понеже реших че горивото е свършило въпреки че седеше стрелката на първата бяла черта,и пак отварям капачката и съска да си е... майката тогава иначе не толкова умния ми брат каза остави я отворена и виж дали няма да е по добре направих го и колата се оправи напълно и върви повече и по добре ускорява няко исрещал ли е този проблем капачката ли да сменя отдушника да не ми е запушен колата е Б3 1991 1,8 digifant PF мотор ще съм много благодарен ако някои сподели нещо мерси предварително
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev написа:Добре е освен запетаи, да ползваш понякога и точки.
Не е налягане, а вакуум (т.е. подналягане). Няма как да дойде налягане. Погледни си системата за съобщаване с атмосферата (на някои модели има дори и разни филтри - екология, какво да правиш - не бива да се изпускат бензинови пари).
Не Гриша! Точно налягане е . Все едно съм с Кока Кола

Последна промяна от Geleto на Вто 27 ное 2007 19:29, променено общо 1 път.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
psstv18rp написа:Налягане наистина изглежда трудно да се получи, а и не би трябвало да пречи, а даже да помага. Но всичко е възможно.
А вакуум се получава при запушена вентилация на резервоара, ако има адсорбер за бензиновите пари, може и там да е проблема.
имаше някакъв клапан за утилизация на бензиновите пари, но не помня точно как беше "системата" . .
- kaffer
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 27 дек 2005 3:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
горивния филтър е нов а относто тези клапани и филтри на вентилацията мисля че го имам отпред в дясно при клаксона под бронята има една черна цилиндрична пласмасова кутия в нея влизат широк и тесен прозрачен маркуч които минават през един електрически клапан освен тои да се е развалил и да не разтоварва към въпросния филтър. Колкото до капачката ако проблема е в нея моита е с ключалка има ли варянт да си прехвърля патрончето в другата?
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Това е напълно безполезна система, "еко-изгъзица", каквито западняците мнооого обичат.
Просто разкачи маркуча от резервоара, и му надени някакво просто филтърче, колкото да не влиза прах, примерно от кече, вата или каквото измислиш. И може да го изведеш да не е в калника, а на по-чисто място. И запуши маркучето или щуцера към двигателя, да не смуче въздух оттам. Другите части (адсорбера, клапана), просто ги махаш.

Просто разкачи маркуча от резервоара, и му надени някакво просто филтърче, колкото да не влиза прах, примерно от кече, вата или каквото измислиш. И може да го изведеш да не е в калника, а на по-чисто място. И запуши маркучето или щуцера към двигателя, да не смуче въздух оттам. Другите части (адсорбера, клапана), просто ги махаш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта