B3 събира налягане в резервоара

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kaffer
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 27 дек 2005 3:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

B3 събира налягане в резервоара

Мнениеот kaffer » Вто 27 ное 2007 0:35


от известно време забелязвам странен проблем спирам да зареждам гориво и като отвъртам капачката започва да съска доста по дълго от преди и вчера както си карах започна да заглъхва двигателя подавам газ оборотите падат докато не спря тотално както и да е викнах брат ми задърпахме я до наи-близката бензиностанция понеже реших че горивото е свършило въпреки че седеше стрелката на първата бяла черта,и пак отварям капачката и съска да си е... майката тогава иначе не толкова умния ми брат каза остави я отворена и виж дали няма да е по добре направих го и колата се оправи напълно и върви повече и по добре ускорява няко исрещал ли е този проблем капачката ли да сменя отдушника да не ми е запушен колата е Б3 1991 1,8 digifant PF мотор ще съм много благодарен ако някои сподели нещо мерси предварително




Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Вто 27 ное 2007 8:40


Аз съм със същия двигател - никога не съм имал проблем като твоя. Предполагам,че имаш нещо запушено по системата за обезвъздушаване. Все пак-сменял ли си горивния филтър?


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 27 ное 2007 9:17


И при мен е така. Така я взех преди 2 години и така я карам. Просто не затягам капачката до край. При мен проблема е от един винтил до гърловината на резервоара. Заврян е обаче в кучи г. з и въобще нямам намерение за сега да го правя. Ако не ти се занимава просто не затягай капачката :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 27 ное 2007 9:23


Добре е освен запетаи, да ползваш понякога и точки.
Не е налягане, а вакуум (т.е. подналягане). Няма как да дойде налягане. Погледни си системата за съобщаване с атмосферата (на някои модели има дори и разни филтри - екология, какво да правиш - не бива да се изпускат бензинови пари).


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 27 ное 2007 9:27


gr_kanev написа:Добре е освен запетаи, да ползваш понякога и точки.
Не е налягане, а вакуум (т.е. подналягане). Няма как да дойде налягане. Погледни си системата за съобщаване с атмосферата (на някои модели има дори и разни филтри - екология, какво да правиш - не бива да се изпускат бензинови пари).


Не Гриша! Точно налягане е . Все едно съм с Кока Кола :D

Последна промяна от Geleto на Вто 27 ное 2007 19:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 27 ное 2007 9:31


Geleto написа:Не Драго! Точно налягане е . Все едно съм с Кока Кола :D

Не съм Драго, но може да обясниш как става налягане.


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 27 ное 2007 9:40


Ами незнам точно какъв е процеса но е така! И на Ваското и на Вастопа съм го демонстрирал. Ако дойдеш на коледния банкет, ще ти покажа!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 27 ное 2007 10:16


И при мене се получава въпросното налягане, но никога не съм имал проблеми с вървенето. И си зтварм капачката нормално. Интересно че не винагиго има.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 27 ное 2007 10:19


Налягане наистина изглежда трудно да се получи, а и не би трябвало да пречи, а даже да помага. Но всичко е възможно. :-)

А вакуум се получава при запушена вентилация на резервоара, ако има адсорбер за бензиновите пари, може и там да е проблема.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 27 ное 2007 10:24


psstv18rp написа:Налягане наистина изглежда трудно да се получи, а и не би трябвало да пречи, а даже да помага. Но всичко е възможно. :-)

А вакуум се получава при запушена вентилация на резервоара, ако има адсорбер за бензиновите пари, може и там да е проблема.


имаше някакъв клапан за утилизация на бензиновите пари, но не помня точно как беше "системата" . .


Потребителски аватар
kaffer
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 27 дек 2005 3:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kaffer » Вто 27 ное 2007 11:18


горивния филтър е нов а относто тези клапани и филтри на вентилацията мисля че го имам отпред в дясно при клаксона под бронята има една черна цилиндрична пласмасова кутия в нея влизат широк и тесен прозрачен маркуч които минават през един електрически клапан освен тои да се е развалил и да не разтоварва към въпросния филтър. Колкото до капачката ако проблема е в нея моита е с ключалка има ли варянт да си прехвърля патрончето в другата?


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Вто 27 ное 2007 11:31


да точно там се намира този филтър,а за какво служи това чудо,свалял съм го и като започна да го "тръскам" mhihi излизат от него всекакви боклуци(вода,глеч .......)


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 27 ное 2007 11:48


Изображение

Копирано от колегата bobcho :wink:


Потребителски аватар
kaffer
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 27 дек 2005 3:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kaffer » Вто 27 ное 2007 11:51


точно за това става дума и преди да влезе маркуча в него минава през ел клапан а дали проблема е в него един господ знае :roll:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 27 ное 2007 12:15


Това е напълно безполезна система, "еко-изгъзица", каквито западняците мнооого обичат. :-)
Просто разкачи маркуча от резервоара, и му надени някакво просто филтърче, колкото да не влиза прах, примерно от кече, вата или каквото измислиш. И може да го изведеш да не е в калника, а на по-чисто място. И запуши маркучето или щуцера към двигателя, да не смуче въздух оттам. Другите части (адсорбера, клапана), просто ги махаш.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта