Какво кара задната чистачка да спира в дадено положени?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Какво кара задната чистачка да спира в дадено положени?

Мнениеот Koksan » Вто 27 ное 2007 13:31


Здравейте колеги,

Интересува ме какво кара задната чистачка на Polo 6N да спира в крайно ляво и крайно дясно положевние? Краен изключвател ли има и може ли да се настройва?
Ще ви кажа и защо питам, забелязах преди време, а от тогава и на много половери че задната чистачка не стой хоризонтално от лявата страна, след което се заглевдах в начиан на работа на моята и установих че когато тръгва да чисти (от ляво на дясно) първо тръгва наляво, за да застане в гхоризонтално положение и чак след това трръгва надясно и си прави ходчето до крайно дясно, пак хоризонтално и се връща до 20 градуся някъде, след което при тръгване компенсира отново от 20 до 0 и след това от 0 до 180 градуса.
Преди не му обръщах внимание, но откакто сложих отзад Aerotwin-чето и ми е кофти че не работи като хората и само усуква раменцето на чистачицата, тя нестига че е нюню, ами и това и .... мамата!

Благодаря предварително!

Поздрави




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 27 ное 2007 13:41


Да , има краен изкючвател - представляват едни финни контактни пластинки вътре в самото задвичване на чистачката. То едни зъбни колелца,то едни чудесии са - направо ти трябва часовникар от старата школа :wink: Аз лично нямам нерви за такива работи , от рада на : разглобява се за 5 мин и се сглобява за 5 часа.
Дали неможе да се завърти по някакъв начин цялото тяло на чистачката (онова дето е в самата 3-та врата)? И по този начин да се нааправи така ,че когато е спряла чистачката да лежи абсолютно хоризонтално


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 27 ное 2007 13:45


Ами колега .... Първо да благодаря за бързият отговор.

Второ .... аз точно това направих, при монтирането на Aerotwin-a ама сега седи хоризонтално, и като тръгне пада на -20 градуса и след това тръгва и върти до 160 :( и именно при това тръгване след като е слязла надолу, много гадно усуква пластините на Aerotwin-a!
Значи май ще я носиме на часовникарче :)

Други мнения???


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Вто 27 ное 2007 15:50


презацепи рамото при електромотора - със шлици е :wink: пускаш чистачката и като спре автоматично отвърташ гайката и презацепваш шлиците в желаното положение :wink:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 27 ное 2007 21:04


Е нали това съм написал по-горе че нестава ... той електро мотора пак си тръгва в обратна посока ....


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 28 ное 2007 9:19


Koksan написа:Е нали това съм написал по-горе че нестава ... той електро мотора пак си тръгва в обратна посока ....
чакай ся :lol: електромотора върти в еднапосока :wink:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 28 ное 2007 14:32


ааааааааааа .... сега видях какво си ми написал! :) Ама то при мен, май оста на електромотора е тази която излиза отвън и на нея се поставя рамото с чистачката ... т.е. няма никаква лостова система ... явно ще трябва да свалям кората и да гледам ... ако е лостова системата от долу ти разбрах идеята и ще стане ... ама тя май не е лостова ми происто се сменят полюсите на двигателя и той се върти в различни посоки!
Обещавам д апогледна днес или утре!!! :)


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 28 ное 2007 16:00


Koksan написа:ааааааааааа .... сега видях какво си ми написал! :) Ама то при мен, май оста на електромотора е тази която излиза отвън и на нея се поставя рамото с чистачката ... т.е. няма никаква лостова система ... явно ще трябва да свалям кората и да гледам ... ако е лостова системата от долу ти разбрах идеята и ще стане ... ама тя май не е лостова ми происто се сменят полюсите на двигателя и той се върти в различни посоки!
Обещавам д апогледна днес или утре!!! :)
почти съм сигурен, че отдолу има лостова система, но да не гадаеме :lol: както казва един приятел - дисекцията ще покаже :lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта