Кога включва климатроника

Техническа и сервизна информация за Passat
kartel
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:54
Автомобил:
Двигател:

Кога включва климатроника

Мнениеот kartel » Вто 27 ное 2007 15:04


Здравейте, понеже от лятото имам Пасат 1.9 tdi PD и сега като стана студено наблюдавам следното. Климатика не иска да включи изобщо. Тъкмо бях тръгнал към сервиз да го прегледат и позачетох тука някои теми за диагностика на климатроника.

Влезнах в това меню ("econ" + "темп -" + "вентилатор -" и се позаиграх със различните опции. Меню 04 например се оказа че манипулира външната температура. Тоест от там ти симулираш че навън е 40 градуса например и наблюдаваш какво прави климатроника (за да го накараш да духа студено например). Та след като вдигнах градусите от там (това става със бутоните за вентилатор) стигнах до 5 градуса ( преди това показваше 3) и климатика хоп и се включи и си работи без проблем. Върнах градусите обратно на три и климатика спря. Тука вече ми е въпроса:

Дали не е направено фабрично при температура под 4 градуса климатика да не се включва изобщо? Явно ако стане навънка 5 градуса моя ще си заработи без проблем, но при по студено компа не го включва. Има ли някой представа за това?




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 27 ное 2007 15:12


не би трябвало на мен на аудито му задавам 20гр например той сам ключва климатика или парното от това каква и темп в колата


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 27 ное 2007 16:05


Така е - под 5*С не се включва компресора (т.е. не духа по-студено). Я разкажи малко повече за тези менюта, или дай нещо линк където си прочел.
Другия важен момент е, дори и зимата (когато не се налага да духа студено) да се пуска веднъж месечно климатика (компресора да завърти - щом може да се лъже, че е станало жега, още по-добре) - така се предпазваш от бъдещи проблеми (загуба на фреон, и посещение на сервиз).


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Вто 27 ное 2007 16:24


Не се ли включва на над 3 градуса компресора и над 5 перката ?


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 27 ное 2007 16:28


Не се тревожете толкова. И на мен миналата зима ми се стори странно, че компресора не се включва и взех да си блъскам главата "що така"! Машинките си знаят кога, какво да правят... като дойде лятото ще ви бъде ладно, не го мислете!

Иначе и на мен ми е интересно за това меню на климатроника... :roll:


Потребителски аватар
Morskia
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Morskia » Вто 27 ное 2007 16:33


Да бе - къде е тва нещо - преди малко ходих до колата ама не можах да го намеря :?:


kartel
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kartel » Вто 27 ное 2007 16:50


Точно колега и аз така съм чувал че е хубаво да поработва компресора.....а потенето на стъклата изчезва моментално при пуснат такъв. Тези мянюта неможах да намеря хубава инфо за тях...просто видях че с тази комбинация се влиза в този режим. Пробвах и влезнах. Менютата са 52 на брой мисля че. Много от различните менюта само показват инфо без да можеш да пипаш нещо (тоест бутоните на вентилатора не оказват влияние)...много от тях са с променящи се стойности от 1 до 255. И като променяш тези стойности то започва да духа по силно или слабо, сменя различните клапи и т.н. Просто не разбрах всичко щото много малко време си играх....и това 04 меню можеш да регулираш градусите за външната темп (това се отразява дори и на показателя на таблото при километража). Вдигаш градусите и климатика тръгва....Някъде видях че 16 меню е момента скорост в час :!: но не съм го пробвал....ще потърся какво бях намерил и ще го плюсна тук

Друго се чудя аз обаче...всички тук "майстори" и хора с опит казват че е полезно да поработва ама хората са го направили да не тръгва...тоест почвам да се замислям колко е полезно това.

Комбинацията е (аз на запален двигател влезнах) - аз натисках клавишите в реда в който ще кажа един след друг без да пускам тези които вече съм натиснал - econ, температура минус, вентилатор минус.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 46 госта