Здравейте, понеже от лятото имам Пасат 1.9 tdi PD и сега като стана студено наблюдавам следното. Климатика не иска да включи изобщо. Тъкмо бях тръгнал към сервиз да го прегледат и позачетох тука някои теми за диагностика на климатроника.
Влезнах в това меню ("econ" + "темп -" + "вентилатор -" и се позаиграх със различните опции. Меню 04 например се оказа че манипулира външната температура. Тоест от там ти симулираш че навън е 40 градуса например и наблюдаваш какво прави климатроника (за да го накараш да духа студено например). Та след като вдигнах градусите от там (това става със бутоните за вентилатор) стигнах до 5 градуса ( преди това показваше 3) и климатика хоп и се включи и си работи без проблем. Върнах градусите обратно на три и климатика спря. Тука вече ми е въпроса:
Дали не е направено фабрично при температура под 4 градуса климатика да не се включва изобщо? Явно ако стане навънка 5 градуса моя ще си заработи без проблем, но при по студено компа не го включва. Има ли някой представа за това?



Кога включва климатроника
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Така е - под 5*С не се включва компресора (т.е. не духа по-студено). Я разкажи малко повече за тези менюта, или дай нещо линк където си прочел.
Другия важен момент е, дори и зимата (когато не се налага да духа студено) да се пуска веднъж месечно климатика (компресора да завърти - щом може да се лъже, че е станало жега, още по-добре) - така се предпазваш от бъдещи проблеми (загуба на фреон, и посещение на сервиз).
Другия важен момент е, дори и зимата (когато не се налага да духа студено) да се пуска веднъж месечно климатика (компресора да завърти - щом може да се лъже, че е станало жега, още по-добре) - така се предпазваш от бъдещи проблеми (загуба на фреон, и посещение на сервиз).
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Точно колега и аз така съм чувал че е хубаво да поработва компресора.....а потенето на стъклата изчезва моментално при пуснат такъв. Тези мянюта неможах да намеря хубава инфо за тях...просто видях че с тази комбинация се влиза в този режим. Пробвах и влезнах. Менютата са 52 на брой мисля че. Много от различните менюта само показват инфо без да можеш да пипаш нещо (тоест бутоните на вентилатора не оказват влияние)...много от тях са с променящи се стойности от 1 до 255. И като променяш тези стойности то започва да духа по силно или слабо, сменя различните клапи и т.н. Просто не разбрах всичко щото много малко време си играх....и това 04 меню можеш да регулираш градусите за външната темп (това се отразява дори и на показателя на таблото при километража). Вдигаш градусите и климатика тръгва....Някъде видях че 16 меню е момента скорост в час
но не съм го пробвал....ще потърся какво бях намерил и ще го плюсна тук
Друго се чудя аз обаче...всички тук "майстори" и хора с опит казват че е полезно да поработва ама хората са го направили да не тръгва...тоест почвам да се замислям колко е полезно това.
Комбинацията е (аз на запален двигател влезнах) - аз натисках клавишите в реда в който ще кажа един след друг без да пускам тези които вече съм натиснал - econ, температура минус, вентилатор минус.

Друго се чудя аз обаче...всички тук "майстори" и хора с опит казват че е полезно да поработва ама хората са го направили да не тръгва...тоест почвам да се замислям колко е полезно това.
Комбинацията е (аз на запален двигател влезнах) - аз натисках клавишите в реда в който ще кажа един след друг без да пускам тези които вече съм натиснал - econ, температура минус, вентилатор минус.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта