Питане за гърнета за Пасат В5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
The Bear
Мнения: 79
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Питане за гърнета за Пасат В5

Мнениеот The Bear » Вто 27 ное 2007 18:19


Някой има ли впечатления горе долу колко издържат оригиналните гърнета на Пасат В5? Вярно, че много зависи къде е каран, но все пак. На километража ми пише 158000 и ми се виждат оригинални гърнетата. Вие как сте?




Потребителски аватар
Morskia
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Morskia » Вто 27 ное 2007 18:58


Моя е на 174000 - но колко е само един Господ(автоджанбазин :lol: ) знае - днес ходих специално да го огледат и ми казаха че всичко си е наред и здраво - колата е 1999 Дек.


naskocanada
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот naskocanada » Вто 27 ное 2007 20:09


Ами моят когато го купих беше уж на 89000 ама ходих до сервиз на фолксваген че имам вразки и човека ми каза че доста са поизгнили и ми остава един сезон ама те тука в тая канада още снега не е паднал а то сол по патищата има. Мн зависи каде караш. Моят е 2000 година така че кам 7 8 годинки тряя да си карат предполагам независимо от всичко.


Потребителски аватар
wishmaster
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 0:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wishmaster » Чет 29 ное 2007 10:57


Колеги, използвам темата да си кажа болката...

Моите гърнета са здрави, но на ниски обороти (на П.Х.) се появява една вибрация на гърнето. Като го запуша - спира. Като кача оборотите - пак спира. Гледах тампоните, които държат гърнетата - привързах ги с свински опашки - но не се маха вибрацията. Някой да има идея, или съвет? (Б5 - 1998 афн)


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Чет 29 ное 2007 11:43


колега аз си правих мойте преди месец,и от един тампон(беше се разтегнал) имах такива вибрации,а незнам с тези миши опашки какво си се опитал да направиш,виж ги хубаво,разликата е че съм с Б3


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 29 ное 2007 11:55


wishmaster, мисля че бях писал преди време. Аз съм също с Б5, но AHU (не знам дали има някаква голяма разлика в гърнетата). Имах ужасна вибрация на пр.х., която изчезваше при 1000 об/мин. Майстора ми я оправи (всъщност май понамали) с парче маркуч, пъхнато в дупката на тамона за гърнето. И за да не падне маркуча - свинска опашка (накъде без нея). Сега вибрации пак си имам (които не мога да разбера от какво са), но вече са по купето, а не по гърнетата. А, и друго нещо (не знам дали са свързани) - имам по-скоро някакъв резонанс, отколкото вибрация по гърнетата при 1600 и 2200 об/мин.


Потребителски аватар
smsdido
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот smsdido » Чет 29 ное 2007 19:05


Проблема е там, че инижинерите са забравили да сложат баланс на гърнетата. Аз го имах същия проблем и след много ровене из нета, открих в един американски форум разрешението на проблема с слагане на балансна тежест след катализатора около 600г. плътно желязо. Отидох при един стругар и ми я направи със същия диаметър като на тръбата, след което отидох при заварчик и ми я завари за тръбата и от тогава изчезнаха всякакви вибрации резонанси и други странни шумове от колата.


Потребителски аватар
wishmaster
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 0:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wishmaster » Чет 29 ное 2007 21:47


gr_kanev, имаш в предвид тампона, който е накрая на гърнето?
Парчето маркуч ми се струва добра идея, защото след като го привързах този тампон, май-понамаля вибрацията, ама като че ли си я вкарах в купето... Сега ми вибрира капака на подлакътника, ако не съм се подпрял... :lol: Ще сложа маркуч в събота.

smsdido, "след катализатора" - имаш в предвид в основата на гърнето?


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Чет 29 ное 2007 22:33


Да кажа и аз.При мен също имаше вибрация макар и слаба особенно сутрин сега в студеното време.Но ми направи впечатление че миналата седмица избуших катализатора и като че ли вибрацията доста спадна да не кажа че изчезна-е не съвсем.Но като цяло съм оглеждал гърнето отдолу и моето ми се струва съвсем запазено за годините си а си е най-вероятно оригиналното.


Потребителски аватар
The Bear
Мнения: 79
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот The Bear » Пет 30 ное 2007 17:31


sasho_mf написа:Да кажа и аз.При мен също имаше вибрация макар и слаба особенно сутрин сега в студеното време.Но ми направи впечатление че миналата седмица избуших катализатора и като че ли вибрацията доста спадна да не кажа че изчезна-е не съвсем.Но като цяло съм оглеждал гърнето отдолу и моето ми се струва съвсем запазено за годините си а си е най-вероятно оригиналното.


Абе колега, тук само чета за избушени катализатори. Аз като карам с неизбушен (предполагам), какво рискувам? Само за вдигане на малко мощност и намаляне на разхода ли се прави, или...?
Разбира се зад мен е по-малко вредно карането на колело (велосипед) :idea: .


Потребителски аватар
smsdido
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот smsdido » Пет 30 ное 2007 18:55


"след катализатора" - имаш в предвид в основата на гърнето?

Не, слага се на тръбата между катализатора и средното гърне някъде по средата.

Да кажа и аз.При мен също имаше вибрация макар и слаба особенно сутрин сега в студеното време.Но ми направи впечатление че миналата седмица избуших катализатора и като че ли вибрацията доста спадна да не кажа че изчезна-е не съвсем.Но като цяло съм оглеждал гърнето отдолу и моето ми се струва съвсем запазено за годините си а си е най-вероятно оригиналното.


Като избушиш катализатора ускоряваш процеса на издухване на средното гърне и след това на задното и освен това ще ти се скапе много по-бързо турбината а там вече цифрата е сериозна.


Потребителски аватар
The Bear
Мнения: 79
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот The Bear » Пет 30 ное 2007 19:34


Еми тогава що всички ги "избушват"???


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Пет 30 ное 2007 22:49


smsdido написа:Проблема е там, че инижинерите са забравили да сложат баланс на гърнетата. Аз го имах същия проблем и след много ровене из нета, открих в един американски форум разрешението на проблема с слагане на балансна тежест след катализатора около 600г. плътно желязо. Отидох при един стругар и ми я направи със същия диаметър като на тръбата, след което отидох при заварчик и ми я завари за тръбата и от тогава изчезнаха всякакви вибрации резонанси и други странни шумове от колата.


Колега ти си си направил КАМЕРТОН-тоест изпълява подобна роля.Това съм го виждал на ОПЕЛ стар модел-може би СЕНАТОР или РЕКОРД не си спомням.Прави обратен на шума по големина и амплитуда шум.Интересно решение и явно има ефект.


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Пет 30 ное 2007 23:56


The Bear написа:Еми тогава що всички ги "избушват"???

Има много голяма вероятност да се създаде проблем за турбината ,да кажем като при мен зацапана геометрия на турбото.
Но все пак моето мнение не е меродавно има хора във форума който наистина разбират от това обърни се към тях.


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Съб 01 дек 2007 0:00


The Bear написа:
sasho_mf написа:Да кажа и аз.При мен също имаше вибрация макар и слаба особенно сутрин сега в студеното време.Но ми направи впечатление че миналата седмица избуших катализатора и като че ли вибрацията доста спадна да не кажа че изчезна-е не съвсем.Но като цяло съм оглеждал гърнето отдолу и моето ми се струва съвсем запазено за годините си а си е най-вероятно оригиналното.


Абе колега, тук само чета за избушени катализатори. Аз като карам с неизбушен (предполагам), какво рискувам? Само за вдигане на малко мощност и намаляне на разхода ли се прави, или...?
Разбира се зад мен е по-малко вредно карането на колело (велосипед) :idea: .

А и да ти кажа като се има на предвид на колко километри са ни колите ако си мислиш че тоя катализатор нещо прави - дълбоко се лъжеш.Отдавна му изпята песента.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта