


Питане за гърнета за Пасат В5
- The Bear
- Мнения: 79
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Питане за гърнета за Пасат В5
Някой има ли впечатления горе долу колко издържат оригиналните гърнета на Пасат В5? Вярно, че много зависи къде е каран, но все пак. На километража ми пише 158000 и ми се виждат оригинални гърнетата. Вие как сте?
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Ами моят когато го купих беше уж на 89000 ама ходих до сервиз на фолксваген че имам вразки и човека ми каза че доста са поизгнили и ми остава един сезон ама те тука в тая канада още снега не е паднал а то сол по патищата има. Мн зависи каде караш. Моят е 2000 година така че кам 7 8 годинки тряя да си карат предполагам независимо от всичко.
- wishmaster
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 0:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги, използвам темата да си кажа болката...
Моите гърнета са здрави, но на ниски обороти (на П.Х.) се появява една вибрация на гърнето. Като го запуша - спира. Като кача оборотите - пак спира. Гледах тампоните, които държат гърнетата - привързах ги с свински опашки - но не се маха вибрацията. Някой да има идея, или съвет? (Б5 - 1998 афн)
Моите гърнета са здрави, но на ниски обороти (на П.Х.) се появява една вибрация на гърнето. Като го запуша - спира. Като кача оборотите - пак спира. Гледах тампоните, които държат гърнетата - привързах ги с свински опашки - но не се маха вибрацията. Някой да има идея, или съвет? (Б5 - 1998 афн)
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
wishmaster, мисля че бях писал преди време. Аз съм също с Б5, но AHU (не знам дали има някаква голяма разлика в гърнетата). Имах ужасна вибрация на пр.х., която изчезваше при 1000 об/мин. Майстора ми я оправи (всъщност май понамали) с парче маркуч, пъхнато в дупката на тамона за гърнето. И за да не падне маркуча - свинска опашка (накъде без нея). Сега вибрации пак си имам (които не мога да разбера от какво са), но вече са по купето, а не по гърнетата. А, и друго нещо (не знам дали са свързани) - имам по-скоро някакъв резонанс, отколкото вибрация по гърнетата при 1600 и 2200 об/мин.
- smsdido
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблема е там, че инижинерите са забравили да сложат баланс на гърнетата. Аз го имах същия проблем и след много ровене из нета, открих в един американски форум разрешението на проблема с слагане на балансна тежест след катализатора около 600г. плътно желязо. Отидох при един стругар и ми я направи със същия диаметър като на тръбата, след което отидох при заварчик и ми я завари за тръбата и от тогава изчезнаха всякакви вибрации резонанси и други странни шумове от колата.
- wishmaster
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 0:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev, имаш в предвид тампона, който е накрая на гърнето?
Парчето маркуч ми се струва добра идея, защото след като го привързах този тампон, май-понамаля вибрацията, ама като че ли си я вкарах в купето... Сега ми вибрира капака на подлакътника, ако не съм се подпрял...
Ще сложа маркуч в събота.
smsdido, "след катализатора" - имаш в предвид в основата на гърнето?
Парчето маркуч ми се струва добра идея, защото след като го привързах този тампон, май-понамаля вибрацията, ама като че ли си я вкарах в купето... Сега ми вибрира капака на подлакътника, ако не съм се подпрял...

smsdido, "след катализатора" - имаш в предвид в основата на гърнето?
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Да кажа и аз.При мен също имаше вибрация макар и слаба особенно сутрин сега в студеното време.Но ми направи впечатление че миналата седмица избуших катализатора и като че ли вибрацията доста спадна да не кажа че изчезна-е не съвсем.Но като цяло съм оглеждал гърнето отдолу и моето ми се струва съвсем запазено за годините си а си е най-вероятно оригиналното.
- The Bear
- Мнения: 79
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
sasho_mf написа:Да кажа и аз.При мен също имаше вибрация макар и слаба особенно сутрин сега в студеното време.Но ми направи впечатление че миналата седмица избуших катализатора и като че ли вибрацията доста спадна да не кажа че изчезна-е не съвсем.Но като цяло съм оглеждал гърнето отдолу и моето ми се струва съвсем запазено за годините си а си е най-вероятно оригиналното.
Абе колега, тук само чета за избушени катализатори. Аз като карам с неизбушен (предполагам), какво рискувам? Само за вдигане на малко мощност и намаляне на разхода ли се прави, или...?
Разбира се зад мен е по-малко вредно карането на колело (велосипед)

- smsdido
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
"след катализатора" - имаш в предвид в основата на гърнето?
Не, слага се на тръбата между катализатора и средното гърне някъде по средата.
Да кажа и аз.При мен също имаше вибрация макар и слаба особенно сутрин сега в студеното време.Но ми направи впечатление че миналата седмица избуших катализатора и като че ли вибрацията доста спадна да не кажа че изчезна-е не съвсем.Но като цяло съм оглеждал гърнето отдолу и моето ми се струва съвсем запазено за годините си а си е най-вероятно оригиналното.
Като избушиш катализатора ускоряваш процеса на издухване на средното гърне и след това на задното и освен това ще ти се скапе много по-бързо турбината а там вече цифрата е сериозна.
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
smsdido написа:Проблема е там, че инижинерите са забравили да сложат баланс на гърнетата. Аз го имах същия проблем и след много ровене из нета, открих в един американски форум разрешението на проблема с слагане на балансна тежест след катализатора около 600г. плътно желязо. Отидох при един стругар и ми я направи със същия диаметър като на тръбата, след което отидох при заварчик и ми я завари за тръбата и от тогава изчезнаха всякакви вибрации резонанси и други странни шумове от колата.
Колега ти си си направил КАМЕРТОН-тоест изпълява подобна роля.Това съм го виждал на ОПЕЛ стар модел-може би СЕНАТОР или РЕКОРД не си спомням.Прави обратен на шума по големина и амплитуда шум.Интересно решение и явно има ефект.
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
The Bear написа:sasho_mf написа:Да кажа и аз.При мен също имаше вибрация макар и слаба особенно сутрин сега в студеното време.Но ми направи впечатление че миналата седмица избуших катализатора и като че ли вибрацията доста спадна да не кажа че изчезна-е не съвсем.Но като цяло съм оглеждал гърнето отдолу и моето ми се струва съвсем запазено за годините си а си е най-вероятно оригиналното.
Абе колега, тук само чета за избушени катализатори. Аз като карам с неизбушен (предполагам), какво рискувам? Само за вдигане на малко мощност и намаляне на разхода ли се прави, или...?
Разбира се зад мен е по-малко вредно карането на колело (велосипед).
А и да ти кажа като се има на предвид на колко километри са ни колите ако си мислиш че тоя катализатор нещо прави - дълбоко се лъжеш.Отдавна му изпята песента.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта