Мех. инжекция + турбо - как става...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 28 ное 2007 23:11


1bar написа:
1.Настроики на мегаскуирт за няколко часа стават колкото тая кола да я караш чат пат. Ако искаш колата да е като от завода отнема много седмици.

2.Мегата за 300лв. я получаваш в малко странен вид. Тук там и горят някои транзистори, тук там не чете някои датчици. Но ако минимум парите са приоритет човек е готов на някои компромиси.


1.аз при теб съм карал 1 кола за мапване и ти я направи за има нема 5 4аса (говоря за мапването) другите породили се механи4ни проблеми няма ги коментираме ... старо турбо и т.н. , щот те не интересуват никои
Ако говорим за студени стартове и т.н. то тогава една цяла година няма ни стигне за да се направят нужните корекции при температурните разлики в сезоните и разни други дреболии :wink:
Кажи ми коя кола е стояла "много седмици" за мапване при теб ....
Без ваште коли !


2. МС-а за 300 кинта го полу4аваш напyлно нормално и не му гори нищо .... Аз ли4но имам около себе си 3 които работят(всеки ден) ве4е над половин година и нямам НИКАКВИ грижи !!!
Ако все пак искаме да сме модерни и имаме нужда от кутиика за да не е в странен вид МС-а ... то тя също се предлага за скромната сума от 50 кинта ....
тфа е кутииката !
Изображение




Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Re: !

Мнениеот Kingpin » Сря 28 ное 2007 23:19


Sachko написа:Kinkpin-настроиването на една кола (мап-ването) не е наи сложната 4аст по няколко при4ини ...
-отнема време колкото едно стягане на глава примерно ... няколко 4аса , ако тоя дет настроива знае какво прави , а не се у4и в момента ! И наи важното прави го мап-ер , които в слу4ея не си ти !


Въпреки, че Волен ти отговори вече, аз само ще добавя, че има голяма разлика между това да мапнеш турбинирана с известен вече сетъп атмосферка и това да мапнеш турбинирана със "сбирщайн" сетъп атмосферка :wink: Дали ако сложа същия сетъп като твоя на моя КР, ама съм с други бутала мапването ще е едно и също? :D Като цяло всеки един детайл от системата, който се ПРАВИ (а не е готов) отнема време, особено ако искаш да не ти създава ядове после. Всичко е до майстор, но това, което имах аз предвит е, че най-важната и най-трудна част при турбинирането на атмосферка мапването :wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: !

Мнениеот Sachko » Сря 28 ное 2007 23:32


Kingpin написа:
Sachko написа:Kinkpin-настроиването на една кола (мап-ването) не е наи сложната 4аст по няколко при4ини ...
-отнема време колкото едно стягане на глава примерно ... няколко 4аса , ако тоя дет настроива знае какво прави , а не се у4и в момента ! И наи важното прави го мап-ер , които в слу4ея не си ти !


Въпреки, че Волен ти отговори вече, аз само ще добавя, че има голяма разлика между това да мапнеш турбинирана с известен вече сетъп атмосферка и това да мапнеш турбинирана със "сбирщайн" сетъп атмосферка :wink: Дали ако сложа същия сетъп като твоя на моя КР, ама съм с други бутала мапването ще е едно и също? :D Като цяло всеки един детайл от системата, който се ПРАВИ (а не е готов) отнема време, особено ако искаш да не ти създава ядове после. Всичко е до майстор, но това, което имах аз предвит е, че най-важната и най-трудна част при турбинирането на атмосферка мапването :wink:


Ами Волен малко се е престарал с многото седмици и тои самия го знае , макар и да не си го признае ...
Знам го поради простата при4ина 4е му карах кола и видях за колко време я мапна ... !
След тфа съм ползвал услугите и на други такива хора и знам кое за колко се прави !
Ако сложиш същия кат моя сетъп мапването ще е абсолиутно същото .... само 4е да ре4ем стоиностите в картите ще са разли4ни ... да ре4ем заради разли4ната степен на сгъстяване .... която ще е разли4на от моята зарад другите бутала които ще си вземеш....
и бутала с панделки да си всемеш тфа не променя нищо свързано с мапването .... кат времетраене и сложност .... просто разли4ни стоиности !!!
Същото се слу4ва ако си туриш други диузи да ре4ем !!!


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 28 ное 2007 23:51


А слагането на други карти не мислиш ли, че ще отнеме малко повечеко време за нацелване на правилната, ако преди това не си ги слагал на същя сетъп? :D


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 29 ное 2007 0:12


Kingpin написа:А слагането на други карти не мислиш ли, че ще отнеме малко повечеко време за нацелване на правилната, ако преди това не си ги слагал на същя сетъп? :D


Явно хората от ПЛД дет ми разпрааха колко си зле са били прави ...

работата не се праи с нацелване ... тфа не е дартс ... просто в съществуващата карта се променят стоиностите (4ислата в квадрат4етата)
Те картите не са кат за Булфон или за GSM да си ги сменяш ... тфа е совтуер и се сменя за секунди ... фаил4ета некфи !!!
Аиде спри се да не разваляме на хората темата ....


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Чет 29 ное 2007 0:16


:xaxaxa
Sachko написа:
Явно хората от ПЛД дет ми разпрааха колко си зле са били прави ...

работата не се праи с нацелване ... тфа не е дартс ... просто в съществуващата карта се променят стоиностите (4ислата в квадрат4етата)
Те картите не са кат за Булфон или за GSM да си ги сменяш ... тфа е совтуер и се сменя за секунди ... фаил4ета некфи !!!
Аиде спри се да не разваляме на хората темата ....


Аз спирам коментар по темата :wink:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 29 ное 2007 10:11


Kingpin написа::xaxaxa
Sachko написа:
Явно хората от ПЛД дет ми разпрааха колко си зле са били прави ...

работата не се праи с нацелване ... тфа не е дартс ... просто в съществуващата карта се променят стоиностите (4ислата в квадрат4етата)
Те картите не са кат за Булфон или за GSM да си ги сменяш ... тфа е совтуер и се сменя за секунди ... фаил4ета некфи !!!
Аиде спри се да не разваляме на хората темата ....


Аз спирам коментар по темата :wink:


да и по добре да спреш, защото много неща не са ти ясни.

истинските турбо коли са с мап сензор , защото е по прецизен от дебитомер ( особено пък на мех. инжекцион) - особено в режим на налягане - еле пък високо такова - над 1бар. Отвори и прочети колко е вредно колата ти да е с твърде бедни или твърде богати смеси , дори и на 0.3 бар.

настройките на МС се правят с ширикобандова сонда - и се знае в всеки един режим смес и аванс с възможност за корекция ! ! !

това няма как да се постигне с мех инжекцион тъй като каквото и да чоплите по него ще е линейно , а не винаги характеристиките на мотора изискват това.

също не виждам смисъл да се инвестира в нещо което е ограничено

нали идеята на перформанс тунинга е всичко да е "раздвижено" и да можеш да го настроиш по твойте изисквания???


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 29 ное 2007 10:20


имаше и полезни работи които прочетох тука ама общо взето

ТЕМА И ОТГОВОРИ=НИЩО ОБЩО :?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 29 ное 2007 14:12


Ами явно колегата на който е въпросния турбо голф не е влязъл за да разясни какво е направил. Темата пак се превръща в спор..


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 29 ное 2007 14:31


ето ти директен отговор

изхвъляш газта, изхвърляш мех инжекцион , инсталираш МС !

газ + турбо - не

мех + мех Инж. - не и от не-турбо кола = прекалено много труд нерви за нулев ефект

както се разбра >>>>

колата от снимката върви на газ а не на бензин > което означава че е с плочка което означава че КПД на мотора е нисък и предполагам разхода на газ е огромен и не ефективен.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 29 ное 2007 15:33


от дигитална инжекция по убу нема ..... почти моментна реакция измерваща се в милисекунди за корекция и определяне на сместта ..издръжлива е.... правиш каквото си искаш със сместа .... механичен инжекцион е ялов


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 29 ное 2007 15:51


Абе де видяхте на човека плочката за газовото ?


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 29 ное 2007 16:40


не че съм експерт в тубринираните автомобили, но съм виждал доста двигатели с турбо и газ, които си работят много добре (сток коли де) :wink: едната от които е ауди 200 2.2 турбо, беше на брат ми и беше с обикновен БРЦ изпарител :shock много газаджии казваха, че като надуе турбото изпарителя няма да пуска газ(то е логично де), но колата си се набираше до 6000 оборота без никакви проблеми :shock дори и на 5-та предавка :lol: и до ден днешен не знам как ставаше този номер :roll:

п.п. плочката беше СЛЕД турбото :?


Потребителски аватар
don_pepone
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот don_pepone » Чет 29 ное 2007 18:53


много ми е интересно колко ще ми коства да си сменя (яливата) механична инжекция ,да слойа еликтронна и да турбинирам???????
колата.мотора ми е пл с инйекзия и компютър от кр.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 29 ное 2007 19:07


vladko_g40 написа:не че съм експерт в тубринираните автомобили, но съм виждал доста двигатели с турбо и газ, които си работят много добре (сток коли де) :wink: едната от които е ауди 200 2.2 турбо, беше на брат ми и беше с обикновен БРЦ изпарител :shock много газаджии казваха, че като надуе турбото изпарителя няма да пуска газ(то е логично де), но колата си се набираше до 6000 оборота без никакви проблеми :shock дори и на 5-та предавка :lol: и до ден днешен не знам как ставаше този номер :roll:

п.п. плочката беше СЛЕД турбото :?


Номера става с изравняване на наляганията (взима се едно надналягане от всм. колектор и се вкарва на гърба на изпарителя - БРЦ-тата даже си имат резба (на атмосферките просто седи дупката с резба и се изравнява налягането с атмосферното) от двете страни на мембраната за ниското налягане :)
НО, има едно голямо НО... така настроена , турбо колата постоянно работи на доста преобогатени смеси с цел да се намали риска да "кихне" -> разход-капут... :shock



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта