Пуши сиво-бяло
Пуши сиво-бяло
Здравейте колеги, от наколко дена имам проблем с колата b4 1.9tdi AFN. Една-две минути след като запаля започва да пуши сиво-бяло, след като загрее няма никакви пушеци. Преди колата палеше на четвърт, а сега трябва да си направи един оборот. Премерих свещите и се оказа, че 3 са изгоряли а една има съпротивление 560 ома, смених ги с нови но проблема с пушенето остана. На старите свещи има отлагания, като на две от тях са по около 0.4мм. Доколкото знам това е признак за проблем, възможно ли е да имам запушени или пикаещи дюзи, проблем в гнп-то, и заради това да пуши? За 5500 км нивото на маслото е спаднало от горната огъвка до средата на щеката, доколкото знам си е напълно в допуска. Разхода е напълно нормален. Възможно ли е да са гумички на клапаните или датчика за температура да не дава коректни стойности и гнп-то да пуска повече нафта докато двигателя загрее? Това ми е първата дизелова кола, така че всяко мнение ще ми е от полза! Къде евентуално мога да си реша проблема?
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
по добре да не беше писал нищоzdravko_dimitrov1986 написа:Колега прочети темата- Съвет при покупка на дизелов автомобил. Там пише за какви пушеци трибва да излизат

колега по всяка вероятност центровката ти не е добре ,и мисля 4е се дължи на зъб4атката на коляновия вал(мръднала е с малко)-прегледаите зацепването наново

-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Линка го пуснах за базик
/написах в жужъл -"компресомер" и постнах-пък и не права разлика между бензинов и дизелов
/ .Според мен проблема не е дошъл така от небето.Вероятно точно след смяната на свещите собственика е почнал да се заглежда/заслушва повече + падането на температурите и......Няма логика с изгорели свещи да е палила от четвърт и веднага след смяната да пали след оборот.Отделно запушването една-две минути след като запали до загряване
нещо не ми се връзва.



- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
°niksi° написа:Чудя се защо е този линк по-нагоре - най-малкото това е компресомер за бензинови мотори.
Освен това за компресия не мисля че може и да става дума при положение, че е палела колата до последно с 3 неработещи свещи.
Днес гледахме ремъците - всички белези са както трябва.
А центровката как е ? Закачахте ли я поне на ваг-ком ? Който умее да работи с него , щеше да хване каде е проблема . Как по-точно гледахте белезите че ми стана интересно ?
На колега от форума , който много се влачи по маЙстори , на пръв поглед , всичко беше по белези . Колата излезе от последния сервиз (да не споменавам кой) с диагноза , заминало турбо . Палеше трудно и пушеше бяло . Били зацепили ремъците и направили центровка .
Да ама не . Зацепили коляновия вал , спрямо разпределителния и помпата на шпонка . До тук добре . Ма малко зъбчатката на коляновия не си е на мястото , та искаше да догонвам с два зъба на колелото на помпата , да влезе в центровка . Колата спря да пуши и си пали нормално . В краина сметка се оказа че не било нужно ново турбо

Белия пушек е признак на липса на центровка !
Закачаите тез мързеливодиагностично направени коли на диагностични уреди , че кристалните топки свършиха

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
От близо 3 години карам бусче като това от снимката на аватара ми.Мотора е сериозен 2,5TDI 5 цилиндъра.Още в началото ми направи впечатление че когато е по студено и най вече зимата сутрин като запаля пуши бял дим за около 5 мин. след като загрее постепенно изчезва.Смятах че е от дюзи но не те си впръскват нормално проверих ги,центровка също е ОК. ститнах до свещи подгряват си нормално,компресия не липсва на мотора.И един ден когато турбината взе да харчи по 1 литър масло на 1000 км. и в буквалния смисъл да капе масло от ауспуха
реших да и направя ремонт тоест 950 лв.(смяна на работния патрон). След което с радост установих че освен буса ми спря да харчи масло и белия пушек сутрин а и какъвто и да е пушек просто изчезна от ауспуха.Оставям на страна това че автомобила взе да върви по съвсем различен начин. 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта