Няма логика малко....Щом температурата на антифриза стане над 30градуса,може спокойно да караш на газ,без значение градско или не.Ако говориш за градско,при което колата неможе да стопли до тази температура,тогава си прав.тръба написа:Също така препоръчвам,зимно време да се кара на газ,само при продължително каране.За къси(градски)разстояния - бензин.
Въпрос за газова през зимата
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Точно това ми е идеята.Обаче има и едно "но"!Да кажем двигателят ти загрява до нормална работна температура.Ок.Двигателят и изпарителят са готови за газ,но гърнетата са още студени и набират доста вода.Естествено има варианти гърнетата да са от неръждавейка,да им се бодне малка дупчица,или през период някакъв да ги сменяш.С тези постоянно растящи цени на бензина,май е по-изгодно да сменяш гърнета,от колкото да наливаш бензин.aicberg написа:тръба написа:Ако говориш за градско,при което колата неможе да стопли до тази температура,тогава си прав.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
И още един момент когато е препоръчително автомобила да се угася на бензин - когато ви се наложи да угасите двигателя след 2-3 км каране. Например при моя Паси съм забелязал, че ако го угася на газ при студен двигател, след това трудно го запалвам (на бензин). Струва ми се че се дави от много газ и това е причината за трудното палене.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако твърдо няма да се кара на бензин, има смисъл да се изпипат нещата така че да пали на газ без поливане с топла вода.
Обсъждано е вече - слага се вентил който да може да спира циркулацията на вода през изпарителя, а в самия изпарител - нагревател. И съответно проста електроника, която да го изключи, и да пусне отново водата когато антифриза стигне примерно 20 градуса.
Обсъждано е вече - слага се вентил който да може да спира циркулацията на вода през изпарителя, а в самия изпарител - нагревател. И съответно проста електроника, която да го изключи, и да пусне отново водата когато антифриза стигне примерно 20 градуса.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Здрасти колега!
Сега ми стана ясно какво си направил. За първи път чувам за подобно нещо ( нагревател в изпарителя, спиране на антифриза ) и ми се струва много интересно и полезно.
Може ли да обясниш малко по-подробно някой неща, като например ти ли си си правил всичко това, какъв нагревател си ползвал, винтила за спиране/пускане какъв е и каквото още се сетиш?!
Сега ми стана ясно какво си направил. За първи път чувам за подобно нещо ( нагревател в изпарителя, спиране на антифриза ) и ми се струва много интересно и полезно.
Може ли да обясниш малко по-подробно някой неща, като например ти ли си си правил всичко това, какъв нагревател си ползвал, винтила за спиране/пускане какъв е и каквото още се сетиш?!
Колега, кажи къде го слагат този нагревател. Имам проблем с дюзите на бензина, и не ми се занимава да ги отпушвам, разни "професори" да ми излизат с теории че колата:" като е направена на бенз. требе 'а се кара на бенз." и т.н. Между другото занете ли че английското кралско семеиство се вози само на коли конвертирани на газ, и че това е официалното им гориво.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Чакай бе, не съм писал че аз съм го правил.
Моята все още си работи на бензин и за сега не ми е нужно.
Гледал съм обаче 2 коли с направено такова нещо. С нагревателни свещи за дизел беше едната, другата с някакъв самоделен нагревател, тип "бързовар".
Едната спираше водата с някакъв електромагнитен вентил, май за парно от някаква кола, който се управляваше от стандартния датчик за температура с проста електроника (компаратор) и реле, другата беше с кранче за парно с жило (от москвич), което жило чрез краен изключвател и реле включваше и нагревателя. Т.е. с ръчно управление.
И двата варианта са лесни за изпълнение, особено втория.


Гледал съм обаче 2 коли с направено такова нещо. С нагревателни свещи за дизел беше едната, другата с някакъв самоделен нагревател, тип "бързовар".
Едната спираше водата с някакъв електромагнитен вентил, май за парно от някаква кола, който се управляваше от стандартния датчик за температура с проста електроника (компаратор) и реле, другата беше с кранче за парно с жило (от москвич), което жило чрез краен изключвател и реле включваше и нагревателя. Т.е. с ръчно управление.

И двата варианта са лесни за изпълнение, особено втория.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта