Въпрос за газова през зимата

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
aicberg
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот aicberg » Сря 28 ное 2007 9:52


тръба написа:Също така препоръчвам,зимно време да се кара на газ,само при продължително каране.За къси(градски)разстояния - бензин.
Няма логика малко....Щом температурата на антифриза стане над 30градуса,може спокойно да караш на газ,без значение градско или не.Ако говориш за градско,при което колата неможе да стопли до тази температура,тогава си прав.




Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 28 ное 2007 17:48


aicberg написа:
тръба написа:Ако говориш за градско,при което колата неможе да стопли до тази температура,тогава си прав.
Точно това ми е идеята.Обаче има и едно "но"!Да кажем двигателят ти загрява до нормална работна температура.Ок.Двигателят и изпарителят са готови за газ,но гърнетата са още студени и набират доста вода.Естествено има варианти гърнетата да са от неръждавейка,да им се бодне малка дупчица,или през период някакъв да ги сменяш.С тези постоянно растящи цени на бензина,май е по-изгодно да сменяш гърнета,от колкото да наливаш бензин.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 29 ное 2007 9:12


И още един момент когато е препоръчително автомобила да се угася на бензин - когато ви се наложи да угасите двигателя след 2-3 км каране. Например при моя Паси съм забелязал, че ако го угася на газ при студен двигател, след това трудно го запалвам (на бензин). Струва ми се че се дави от много газ и това е причината за трудното палене.


Потребителски аватар
raiders
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот raiders » Чет 29 ное 2007 17:38


аз на бензин не мога да запаля, затова първо на газ и после веднага на бенз, но сутринта запалих и загасна... и после я запалих към 12ч. чак :roll: , явно ще поливам изпарителя с топла вода, или и аз не знам как да паля сутрин когато е -10


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 30 ное 2007 10:22


Колега, много интересно - защо след като запалиш на газ можеш да преминеш на бензин, но не можеш да запалиш на бензин? Странен ми е начинът ти на палене :roll: , предполагам че имаш някакъв проблем?!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 30 ное 2007 14:11


Ако твърдо няма да се кара на бензин, има смисъл да се изпипат нещата така че да пали на газ без поливане с топла вода.
Обсъждано е вече - слага се вентил който да може да спира циркулацията на вода през изпарителя, а в самия изпарител - нагревател. И съответно проста електроника, която да го изключи, и да пусне отново водата когато антифриза стигне примерно 20 градуса.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 30 ное 2007 16:41


Здрасти колега!
Сега ми стана ясно какво си направил. За първи път чувам за подобно нещо ( нагревател в изпарителя, спиране на антифриза ) и ми се струва много интересно и полезно.
Може ли да обясниш малко по-подробно някой неща, като например ти ли си си правил всичко това, какъв нагревател си ползвал, винтила за спиране/пускане какъв е и каквото още се сетиш?!


zabec
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zabec » Пон 03 дек 2007 10:59


Колега, кажи къде го слагат този нагревател. Имам проблем с дюзите на бензина, и не ми се занимава да ги отпушвам, разни "професори" да ми излизат с теории че колата:" като е направена на бенз. требе 'а се кара на бенз." и т.н. Между другото занете ли че английското кралско семеиство се вози само на коли конвертирани на газ, и че това е официалното им гориво.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 03 дек 2007 11:03


Чакай бе, не съм писал че аз съм го правил. :-) Моята все още си работи на бензин и за сега не ми е нужно. :-)
Гледал съм обаче 2 коли с направено такова нещо. С нагревателни свещи за дизел беше едната, другата с някакъв самоделен нагревател, тип "бързовар".
Едната спираше водата с някакъв електромагнитен вентил, май за парно от някаква кола, който се управляваше от стандартния датчик за температура с проста електроника (компаратор) и реле, другата беше с кранче за парно с жило (от москвич), което жило чрез краен изключвател и реле включваше и нагревателя. Т.е. с ръчно управление. :-)
И двата варианта са лесни за изпълнение, особено втория.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта