Проблем с паленето - решението

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с паленето - решението

Мнениеот orgasmatron » Съб 20 окт 2007 19:23


става дума за зеления змей от гаража - 1.8 моно ААМ, с газова

днес сутринта колата не иска да запали, стартера издава доста странен звук, след 5 или 6 опита колата започна да проявява някакви признаци на живот и с подаване на газ запали на 2 цилиндъра, върна ли газта гасне моментално, по едно време взе че се събуди и трети цилиндър и някак я подкарах след около два километра всичко се успокои и колата си вървеше без проблеми, спирам тръгвам, паля гася и т.н.
Отидох на работа, тръгвам си по обед и изненада не иска да запали - същата история като сутринта поне 20 мин сме се мъчили и нищо, тръгнахме да я палим на скорост то пък съединителя нещо му стана и не иска да отлепи, както и да е оправи се от самосебе си (съединителя де) след 5 минути маене и обкаляне в кръг около колата при поредния опит за палене - при завъртане на стартера започна да се чуват едни неприятни глухи удари откъм двигателя - неуспешни опити да запали на един цилиндър та от там нататък историята с паленето цилиндър по цилиндър се повтори (ебати кефа че не е осем цилиндров).

в началото си мислех че е стартер но като дам на контакт и врътна ключа всички ремъци се въртят и т.н, но звука е доста странен (не знам как да го обясня явно ми е бедна терминологията)

колата е на газ, но всички тези проблеми ми се появиха на бензин, вчера задръстванията ми свърши газта и реших да си я карам на бензин, карал съм вчера към 20км на бензин, и след като запали сутринта пак съм карал около 20 км на бензин - кат си тръгне на 4 цилиндъра върви кат змей и няма никакви ядове

по принцип колата си пали на бензин и след кат мине 2000 оборота прехвърля на газ, маз и т.н. има си реле за ресет на компа, пък и днес откачах клемите за 10 мин

та понеже не искам да съм сам с мъката си реших да я споделя с колкото се може повече хора :), споделен проблем - половин проблем

та отворен съм към всякакви предложения и идеи, защото откровенно казано почти нищо не разбирам

поздрави

Последна промяна от orgasmatron на Чет 29 ное 2007 19:07, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 20 окт 2007 19:41


Трябва ти преглед на запалителната система/електрическата/ :idea: С една дума - стенд :wink:


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Нед 21 окт 2007 9:07


значи ще се търси стенд
а между другото колата си запали днес сутринта без проблеми
мистерия някаква


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 21 окт 2007 10:21


Значи да знаеш че ако отидеш на сервиз когато ти работи нормално колата нищо няма да разберат а ще ти кажат да отидеш като се появи проблема :? Та като го направи пак въжето и в най-близкия сервиз където имат стенд за диагностика :idea:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 21 окт 2007 10:33


Е хубаво де, ама е е ли нормално да ти е натрупал компа грешки заради газта и не действащата ламбда, я откачи клемите и ако е това си сложи реле за ръчно нулиране на ЕКУ.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с паленето

Мнениеот Теодор » Нед 21 окт 2007 10:42


[quote="orgasmatron"]

по принцип колата си пали на бензин и след кат мине 2000 оборота прехвърля на газ, маз и т.н. има си реле за ресет на компа, пък и днес откачах клемите за 10 мин
    Мдаа някой не се е разсънил още :idea:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пон 22 окт 2007 8:49


Пиши какво направи! Гледа ли кабели, свещи?


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Пон 22 окт 2007 17:41


ми то ся неправи никакви номера пасата, върви си като пушка, все едно нищо не се е случвало

иначе свещите са нови има няма 3000 км

абе шантава работа


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Чет 29 ное 2007 19:18


та историята има и малко продължения преди финала :)

преди около две седмици, малко след тази случка, взе че ми се размига лампата на маслото, та се наложи да долея 2 л за да стигне средата, стреснах се сериозно защото двигателя нямаше никакви течове (и още няма де) а и аспуха сух не е мазен, та следващата седмица за 400 км змея погълна 1.5 масло а върха беше този понеделник когато за 100 км замина литър масло че и двигателя почна да тресе отвратително, бях в овча купел минах през един познат на който сме му правили разни неща, и вчера закарах мъртвеца да го разкостят - оказаха се маслени сегменти, сериозно запекли и то на всички цилиндри,толкова запекли че чак не е имала компресия да запали колата, а най зле бяха 1 и 4, свещите бяха с нагар около 2 мм, а от тази на 1-ви цилиндър чак масло капеше.

та току що се прибрах с колата. равносметката е :
нови сегменти на всички цилиндри
нови биелни лагери
всички гарнитури нови - картер, глава, капак клапани
нови филтри и масло
нови ремъци - агренажен, на алтернатора и на хидравликата
нова ролка (или ролки) не съм сигурен за броя
нови гумички на клапаните

може и да съм изпуснал някой чарколяк

всичко това за 785 лв, двигателя сега мърка, не тресе, даже и пали :)


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 29 ное 2007 19:54


Видял си се в приключение :evil: А това за маслените сегменти майстора ти го е разказвал, колко мохабет да става :D Те нямат нищо общо с компресията :wink:


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Чет 29 ное 2007 20:02


възможно е, просто много ме изненада днес по обяд като ми каза да си идвам да си взимам колата, нито пари имах в мен, документите в къщи а аз на другия край на софия, и честно казано не го слушах много внимателно но са сменени всички сегменти на цилндрите, аз отидох при него най вече заради невероятния разход на масло а тази случка с паленето почти я бях забравил, имаше и предположения за хидравличен повдигач. но каза че било сегменти , възможно е да са били компресорни, кат мина 1000 км ще ида да го питам какво е било точно :)


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 29 ное 2007 20:04


Не ти ли пушеше колата?


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Чет 29 ное 2007 20:12


не не пушеше, е пушеше ама бял дим,специално съм се заглеждал по колите на светофарите и не ми е направило впечатление да се димя повече от тях, то и в тия мъгли какво да видиш, иначе аспуха черен но леко влажен, ;) но в никакъв случай мазен.

честно казано може и да е подпушвала без да я видя :) , двигателя сух, нищо от никъде не капе, само дето маслото го няма.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 52 госта