не иска да запали пасата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
red star
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

не иска да запали пасата

Мнениеот red star » Пет 30 ное 2007 19:21


Днес отидох да запаля колата, запали и след 1-2 секунди угасна при следващите опити същия резултат.Ходих да видя да ли е алармата всичко е точно при нея,бензиновата помпа също си работи.Утре трябва да пътувам от каде може да е проблема???МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ :cry:




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 30 ное 2007 19:46


един бензинов двигател за да работи му трябва горивовъздушна смес и искра на свещите.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: не иска да запали пасата

Мнениеот Vladko » Пет 30 ное 2007 21:46


red star написа:... запали и след 1-2 секунди угасна при следващите опити същия резултат...

Аз залагам на фабричния имобилайзер вграден в ключа :wink:


Потребителски аватар
ziperr
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот ziperr » Пет 30 ное 2007 22:02


Изпитвам подобни проблеми. Пътувах на дълго същия ден без грижи. Вечерта се започна прекъсване, не може да се изфорсира... гаснене на макли обороти... Стигна се до не палене тотално... като задавена! Ако на 3-4 продължителни опита да стартира все пак успееше, то изгасваше безпричинно след 30-40 сец работа на оборот. през това време ако се опиташ да подадеш газ - дгасне моментално. Мотор 1.6 пълен инжекцион АЕК с газова Ренцо Ланди (внесена така). И на газ и на бензин е еднаква, макар че на газ пали осхте по-трудно... ПОМАГАЙТЕ без колица съм а жената е ж 7-мия месец....


Потребителски аватар
ziperr
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: не иска да запали пасата

Мнениеот ziperr » Пет 30 ное 2007 22:18


Vladko написа:
red star написа:... запали и след 1-2 секунди угасна при следващите опити същия резултат...

Аз залагам на фабричния имобилайзер вграден в ключа :wink:

К'во му се прави за да се тества - дажа се на късо или само се разкача за прожата. а ако е от това как се ремонтира??


Потребителски аватар
red star
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: не иска да запали пасата

Мнениеот red star » Пет 30 ное 2007 23:18


Аз залагам на фабричния имобилайзер вграден в ключа :wink:[/quote] Добре как да оправя имобилайзера,мога ли сам или да търся майстор :oops: ???


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 30 ное 2007 23:49


Ми предполагам че няма да можеш сам-все пак ако си дотатъчно сръчен провери връзките как са и се опитай да запалиш с допрян чип до гривната.Ако не става търси ключар да ти презапише чипа.
За другия колега не мисля че при него е такъв проблема и не знам как да му помогна.


Потребителски аватар
ziperr
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот ziperr » Съб 01 дек 2007 8:54


не съм спал да го мисля цяла нощ това. 80 кинта ше ме брули ключаря за ново копие на оригиналния ми контактен ключ. не съм склонен да ги дам с лека ръка, при положение че имам едно копие без имобилайзера. мисля че имобилайзера се тестваше като се дадат на късо жиците още от буксата (дето се нахлузва кабелчето на гривната около контактния ключ). и така ше получа ситуация че все едно нямам имобилайзер. все пак е нещо отхвърлено. ям и отивам да потествам....


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 01 дек 2007 8:58


ако е толкова лесно колега с даването на късо - всеки щеше да го елиминира за 2 минути.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 01 дек 2007 12:43


Не давай нищо на късо! Отвори си ключа и ще видиш един малък черен чип-извади го внимателно(може да е лепен) и го махни по далече от ключалката след това вкарваш ключа(без чипа) и въртиш и така симулираш работа без имобилайзер.Ако е същото значи в имото ти е проблема-пробвай да палиш с чип поставен на гривната-четец която е около паленето.


Потребителски аватар
red star
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот red star » Съб 01 дек 2007 12:47


Явно няма да мога да се справя сам къде да отида да ми оправят имобилайзера като се вземе предвид че е фабричен


Потребителски аватар
ziperr
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот ziperr » Съб 01 дек 2007 13:29


Хорааааа, по-лесно от ваденето на чипа е ваденето на бъксата на гривната... така симулирах палене с неоторизиран ключ. Имаще разлика => не е имобито!! и така продължих с огледа отпред... дойде един проятел и ми помогна да жидим дали помпата качва бензин. установих че помпата спира на 3-тата сек.!!!!! случайно открих цхе една тънка тръбичка за ваккъм от разклонение на дебелата дето е м/у серво и смукателен колектор е с габърдясало маркучле дето се ползва за свръзка м/у двете. подрязох го от двата края... (това стана докато умувах за помпата...) пак по случаност реших да запаля - ЗАПАЛИ СИ КАТО С КИБРИТ!!!! Повторих, потретих... ОПРАИ СЕ СИЧКО!!! огледай си ВАКЪЪМИТЕ... поне при мен се оказа това!!!!! още не съм се сетил КОЕ спира помпата на 3-тата сец.... при липса на вакуум там... но може и да разбера... успех на тебе - аз се оправих!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 01 дек 2007 15:09


Колега за теб още по нагоре ти писах че проблема не ти е от иммото :wink: .Все пак супер че си се потрудил и си решил проблема си сам-евала на такива хора.
П.С. другия колега ако иска да пише едно лично ще се опитам да помогна.


Потребителски аватар
ziperr
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот ziperr » Съб 01 дек 2007 15:51


П.С. Някой сетил ли се е за добро решение със всичките тези келяви /габърдясали маркучлета? някакво "побългаряване'??? Кучките ми пак се озлобиха - това като страничен ефект на наличието на вакуум!!! Има един корав шлаух (ПВЦ мисля), дебелостенен е... сше издържа ли на температурите в коша? Има ли читаво решение на тетки/тройници и снадки.... писнами през месец да си блъскам главата поради нещо дрисливо... кажете ако сте се сетили. Ай за мене уйкенда започна :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта