



не иска да запали пасата
не иска да запали пасата
Днес отидох да запаля колата, запали и след 1-2 секунди угасна при следващите опити същия резултат.Ходих да видя да ли е алармата всичко е точно при нея,бензиновата помпа също си работи.Утре трябва да пътувам от каде може да е проблема???МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ 

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: не иска да запали пасата
red star написа:... запали и след 1-2 секунди угасна при следващите опити същия резултат...
Аз залагам на фабричния имобилайзер вграден в ключа

- ziperr
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Изпитвам подобни проблеми. Пътувах на дълго същия ден без грижи. Вечерта се започна прекъсване, не може да се изфорсира... гаснене на макли обороти... Стигна се до не палене тотално... като задавена! Ако на 3-4 продължителни опита да стартира все пак успееше, то изгасваше безпричинно след 30-40 сец работа на оборот. през това време ако се опиташ да подадеш газ - дгасне моментално. Мотор 1.6 пълен инжекцион АЕК с газова Ренцо Ланди (внесена така). И на газ и на бензин е еднаква, макар че на газ пали осхте по-трудно... ПОМАГАЙТЕ без колица съм а жената е ж 7-мия месец....
- ziperr
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: не иска да запали пасата
Vladko написа:red star написа:... запали и след 1-2 секунди угасна при следващите опити същия резултат...
Аз залагам на фабричния имобилайзер вграден в ключа
К'во му се прави за да се тества - дажа се на късо или само се разкача за прожата. а ако е от това как се ремонтира??
Re: не иска да запали пасата
Аз залагам на фабричния имобилайзер вграден в ключа
[/quote] Добре как да оправя имобилайзера,мога ли сам или да търся майстор
???


- ziperr
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
не съм спал да го мисля цяла нощ това. 80 кинта ше ме брули ключаря за ново копие на оригиналния ми контактен ключ. не съм склонен да ги дам с лека ръка, при положение че имам едно копие без имобилайзера. мисля че имобилайзера се тестваше като се дадат на късо жиците още от буксата (дето се нахлузва кабелчето на гривната около контактния ключ). и така ше получа ситуация че все едно нямам имобилайзер. все пак е нещо отхвърлено. ям и отивам да потествам....
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не давай нищо на късо! Отвори си ключа и ще видиш един малък черен чип-извади го внимателно(може да е лепен) и го махни по далече от ключалката след това вкарваш ключа(без чипа) и въртиш и така симулираш работа без имобилайзер.Ако е същото значи в имото ти е проблема-пробвай да палиш с чип поставен на гривната-четец която е около паленето.
- ziperr
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Хорааааа, по-лесно от ваденето на чипа е ваденето на бъксата на гривната... така симулирах палене с неоторизиран ключ. Имаще разлика => не е имобито!! и така продължих с огледа отпред... дойде един проятел и ми помогна да жидим дали помпата качва бензин. установих че помпата спира на 3-тата сек.!!!!! случайно открих цхе една тънка тръбичка за ваккъм от разклонение на дебелата дето е м/у серво и смукателен колектор е с габърдясало маркучле дето се ползва за свръзка м/у двете. подрязох го от двата края... (това стана докато умувах за помпата...) пак по случаност реших да запаля - ЗАПАЛИ СИ КАТО С КИБРИТ!!!! Повторих, потретих... ОПРАИ СЕ СИЧКО!!! огледай си ВАКЪЪМИТЕ... поне при мен се оказа това!!!!! още не съм се сетил КОЕ спира помпата на 3-тата сец.... при липса на вакуум там... но може и да разбера... успех на тебе - аз се оправих!
- ziperr
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
П.С. Някой сетил ли се е за добро решение със всичките тези келяви /габърдясали маркучлета? някакво "побългаряване'??? Кучките ми пак се озлобиха - това като страничен ефект на наличието на вакуум!!! Има един корав шлаух (ПВЦ мисля), дебелостенен е... сше издържа ли на температурите в коша? Има ли читаво решение на тетки/тройници и снадки.... писнами през месец да си блъскам главата поради нещо дрисливо... кажете ако сте се сетили. Ай за мене уйкенда започна 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта