Мех. инжекция + турбо - как става...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Нед 02 дек 2007 11:11


До колкото знам Sascho в момента е с настроики на МС-то правени от DISC и е доста доволен :kef: (НЕКА ТОИ КАЖЕ ПОВЕЧЕ-ДА НЕ КАЗВАМ ПРЕДИ ТОВА КАДЕ Е ХОДИЛ,КОЛКО ПАРИ И КАКВО Е СТАНАЛО :whip )




Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 02 дек 2007 11:28


ИВОвти, това леко подмятане ми прилича на интрига от човек които не е бил свидетел на случая, може би ?!?


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Нед 02 дек 2007 11:34


[quote="1bar"]ИВОвти, това леко подмятане ми прилича на интрига от човек които не е бил свидетел на случая, може би ?!?[/quote
ИЗВИНЯВАМ СЕ,АКО САМ ОБИДИЛ НЯКОИ-НЕ Е НАРОЧНО :smackbum :smackbum !!!....за това писах нека Sascho да вземе отношение ,ако желае!!!


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 02 дек 2007 11:42


Ще се опитам да синтезирам нещата в темата.
Механичната инжекция с турбо- при опити и грешки с няколко инжекциона (различни глави) вероятно ще се получи нещо. На фона обаче на програмируема електроника се губи смисъла от експерименти които могат да струват мотор.


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Нед 02 дек 2007 12:31


1bar написа:Ще се опитам да синтезирам нещата в темата.
Механичната инжекция с турбо- при опити и грешки с няколко инжекциона (различни глави) вероятно ще се получи нещо. На фона обаче на програмируема електроника се губи смисъла от експерименти които могат да струват мотор.

На пьлно сьм сьгласен!!!A, за хората които не са готови да се разделят сьс своята електроника и инжекция моето предложение е ГАЗ + аванс контролер(системата работи вече 40.000км на KR и 25.000км на пежо 205 1.9 GTI)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Нед 02 дек 2007 17:13


Понеже го подхванахте , а аз няма да стоя и да мъл4а та :
След кат направих първия Голф .... Сеобственика му го закара за мап-ване при Волен ....
Още на самото мап-ване се породиха механи4ни проблеми .... с4упи се турбо , смени се с 4исто ново (рециклирано в USA зето от Ники Златков) .... слет тфа мапването е продължило .... скъсали са се жилата на скоростите ..... заварени от Киро ... от същата фирма .... които единствен се отнесе кат 4овек м/у другото , без да се надува и подиграва ....
не знам кое и как е заваршило , но когато колата си доиде в Банско имаше AFR 10 на празен ход и оффбуст режими ....
Кое е било виновно за таз работа аз не знам ... дали Волен , или породилите се проблеми .... са ппре4или за донастроиването ...
при така направените настроики колата падаше от Астра ГСИ 2.0 16В :oops:
След тфа се останови 4е има и преметнал зъб на ангренажа :( кога е станало не знам(и не обвинявам никои за тфа ) , но аз я искарах от гаража с перфекно зацепен ремък :wink: в тфа съм 500% сигурен щот съм го погледнал 10 пъти !!!

Та аз ако съм мапер няма да остава недонастроена кола да си тръгне ... и да взема 400 кинта за таз работа .... или поне ще кажа на 4овека да си отсрани механи4ните проблеми и да доиде да си досвърша работата , пък тогава да оправим сметките :wink: не съм ли прав ???

Да селд тази слу4ка ползвам услугите на Николаи .... disc и колата ве4е има нормални смеси ... не пада от въпросната Астра ... а я разминава с многоооо
на Божурище дава средни 14-ки на 0.9-1.0 бара .... без боост контролер ....
Цената на услугите не е такава ... и отношението на 4овека към мен е нормално .....
А не се едно срещу мен е застанал главния мап-ер на Ферари примерно .... :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 дек 2007 20:55


Така аз мога да напиша малко по темата.. Аз и адаша пихме по кафе преди 1 час в Обеля

АНАААААААААААААААААААААААААА КЪ ВЪРИ ТОВА НЕЩООООООО БАХАХАХАХАХХАХАХАХАХА
АЗ СЪМ ПОТРЕСЕН (не ми правете забележка че пиша с големи букви в момента си викам!!!)

ебати кефа
Ивчо тая машина е легенда..
аз.. направо не ми е живееееееееееееееееееееееееееееее
как може такова нещо .. много се изкефих .. просто голям кеф !!!
не ми говорете че не ставало без пари.. с ивчо си говорехме.. и калкулация си направихме .. и всичко.. просто .. машината върви

тйане дет викаш че газта била ялова .. беги.. това за без пари върви деба!!!

Особено след като адаша ми пропусна входа :oops: не за друго ама просто.. не ми се казваше че съм в този вход щото трябваше да спира деба :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 04 дек 2007 21:09


много се радвам че сте открили нещо фундаментално за което никой до сега не се е сетил, а именно да се карат колите със спортни амбиции на газ, сигурен съм че догодина от ф1 ще поправят тази грешка :lol: нормално е колата да върви ако ще и с олио да я карат ....но на бензин си ти казах поне 50 + ;)


Потребителски аватар
jojo84
Мнения: 370
Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jojo84 » Вто 04 дек 2007 21:16


чета и немога да повярвам.Супер колеги това е голямо откритие.мммм


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 дек 2007 21:20


Tyan написа:много се радвам че сте открили нещо фундаментално за което никой до сега не се е сетил, а именно да се карат колите със спортни амбиции на газ, сигурен съм че догодина от ф1 ще поправят тази грешка :lol: нормално е колата да върви ако ще и с олио да я карат ....но на бензин си ти казах поне 50 + ;)


ти се майтапиш ама.. това на 4-та не си ще гумите... голяма работа.. едн е да го направиш за 4 бона друго е за 700-800лв нали :wink:
незнам според мен инвестицията си заслужава.. и се изкефих на макс просто ! ти ми разправяй каквото искаш.. с изпарителче.. куулера.. турбото.. и кърти мифки ;)
според мен .. СИ ЗАСЛУЖАВА за хората който нямат пари
тиане ти като имаш прави си


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 04 дек 2007 21:39


Не може да е 800лв по следните при4ини ..
Коелктор (изпускателен ) около 100 лв ако си го прави6 ти ... с 4ерни колена..... и фланци изрязани на фрезист !!!
Гарнитура за разреждане ... минимум 100 лв !!!
Съединител минимум 400-500!!!
Газова уредба ... 200-250-300 !!!
Интеркулер и турбо пътища минимум 100-150 дори и с неща от морга и втора употреба :)
Мисля 4е подминах 1000 .... да продължавам ли ?
Аванс контролер :wink: сами си проверете колко струва :lol:
Хубаво масло (не е задължително) но с времето сам се убеждаваш 4е е добре да го сипеш ///// Да кажем Мотул Le Mans ... 2l 75лв
Хубави свещи .... около 30лв броиката ... Пак не е задължително , но кат по4не да прекъсва в бууст отиваш да си ги купиш .... щот няма как :wink:


Иво мерил ли си колата на Божура какво време дава 4е ми е лиубопитно ??? може и на ЛС да ми кажеш :wink:
Интересно ми е кфо време дава на гас и на 1 бар ?

А тфа 4е колата боксува на 4-та в момента не е критерии ... на вън е мокро ... асфалта е студен и т.н.
А и в Софиа асфалта е в пъти по хлъзгав от някои малак град !!!
Мръсен е , има масла и труги простотии ...
Лятото с хубави гуми става мерилката с боксуването :wink:

Последна промяна от Sachko на Вто 04 дек 2007 21:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 04 дек 2007 21:44


VIZOR можеш ли да кажеш(ако не е тайна)какво е променено и какво е сток по мотора че не можах да разбера дали е само турбо газ и кулер .има ли и други работи.

и ще помоля някой които има време да ме просвети какво е аванс контролер и дали е задължителен когато се слага турбо с газ :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 дек 2007 21:53


Саше прав си баце.. до някъде.. ;)
Возим съм се в доста по мощни коли от тази (с около 200-300 коня повече.. ) в коли в 13-ските съм се возил че и 12-ски даже.. (на божурище разбира се) и искам да ти кажа че за тези пари си заслужава
по нататъка ако имаш лев.. махаш газта .. като събереш пари слагаш МС-а и си бонбон..

между другото направих сметката без съединителя да знаеш.. :wink:
колата е без аванс и за това отначалото тръгва леко мудно.. нещо като АБФ на ниските.. след 4 тръгва и не се спира
ясно ми е че е мокро но просто се усеща как дърпа колата..
според мен си заслужава дадените пари..
изкарвам парите си и аз трудно.. не взимам хилядите левове заплата.. и казвам че си заслужава парите.. това е
живи и здрави който има пари да си я прави .. аз няма смятам че това е удачен вариянт

ако ще и 20-ска да дава на божура.. на мене ми харесва и бих направил нещо такова... скоро.. ;)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 04 дек 2007 22:04


Тфа ми е мисълта на мен ... 4е кат по4неш си казваш по4вам ебал съм го ше го правя за 800( да кажем) максимум ....
Е да ама не ... наслагват се едно след друго и накрая винаги има по един 200-300 лв въздушни .... и кат дръпнеш 4ертата се оказва 4е си към 2000-3000-4000 лв...
За тфа хората които са го правили обявяват краината сума ...
Понеже знаят какво ще изникне и кога и колко ще струва :wink:

Не е редно един хубав основен ремонт да струва 700-800 а дори и пове4е ... тфа със смяна на вси4ко вклиу4ително и съединител ....
и едно вдигане на мошността с 70-80, та дори и 100% пак да е на тези пари :wink:
Щот за да стане както треа един турбо мотор треа да го ребилднеш първо ... поне сегмени,лагери и гарнитури ...
Ако не го направиш навреме ше го направиш скоро след кат покараш :lol:

П.С в горното мнение с цените изпуснах наи важния елемент ...
Турбо ... в наи добрия слу4еи около 300лв ... с много късмет и търсене .... и вероятността да се прусне на първите 10км е 80% :wink:


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Сря 05 дек 2007 1:58


Бе то е ясно-БЕЗ ПАРЕ НЕ СТАВА!
Sascho е близо до цената с малки изклчения!!! :lol:
1-turbo TB0356 SAAB 9000 16V-ПОДАРЬК(Italia)
2-кулер SAAB 9000-ПОДАРЬК(Italia)
3-изпарител BRC-ПОДАРЬК(Italia)
4-керамика-6 плочки+демфери от USA-450лв.(tabakoff)
5-гарнитури-2 Viktor Reinz 140лв.
6-подложка 30лв(Paco)
7-blow off(с двоино разтоварване) 100лв.(Германия)
8-скорости CHE-max speed 243km-6300!-250лв
ЗА сега маи е Достатачно---- ДА НЕ ПРЕЕБВАМ ЕНТУСЯЗТИТЕ! :D
Изкам да подчертая че колата не е за сьстезания!Кара се всеки ден и изключително по-маршрута София-Варна(когато сам в BG де)!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта