Понеже го подхванахте , а аз няма да стоя и да мъл4а та :
След кат направих първия Голф .... Сеобственика му го закара за мап-ване при Волен ....
Още на самото мап-ване се породиха механи4ни проблеми .... с4упи се турбо , смени се с 4исто ново (рециклирано в USA зето от Ники Златков) .... слет тфа мапването е продължило .... скъсали са се жилата на скоростите ..... заварени от Киро ... от същата фирма .... които единствен се отнесе кат 4овек м/у другото , без да се надува и подиграва ....
не знам кое и как е заваршило , но когато колата си доиде в Банско имаше AFR 10 на празен ход и оффбуст режими ....
Кое е било виновно за таз работа аз не знам ... дали Волен , или породилите се проблеми .... са ппре4или за донастроиването ...
при така направените настроики колата падаше от Астра ГСИ 2.0 16В
След тфа се останови 4е има и преметнал зъб на ангренажа

кога е станало не знам(и не обвинявам никои за тфа ) , но аз я искарах от гаража с перфекно зацепен ремък

в тфа съм 500% сигурен щот съм го погледнал 10 пъти !!!
Та аз ако съм мапер няма да остава недонастроена кола да си тръгне ... и да взема 400 кинта за таз работа .... или поне ще кажа на 4овека да си отсрани механи4ните проблеми и да доиде да си досвърша работата , пък тогава да оправим сметките

не съм ли прав ???
Да селд тази слу4ка ползвам услугите на Николаи .... disc и колата ве4е има нормални смеси ... не пада от въпросната Астра ... а я разминава с многоооо
на Божурище дава средни 14-ки на 0.9-1.0 бара .... без боост контролер ....
Цената на услугите не е такава ... и отношението на 4овека към мен е нормално .....
А не се едно срещу мен е застанал главния мап-ер на Ферари примерно ....
