запушен интеркулер
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
запушен интеркулер
здравейте колеги моя проблем си остава от преди и "доктор" за моя пасат не намерих започнах сам да събирам мнения и решения за определения проблем . но сега имам един друг въпрос какви са признаците за запушен интеркулер и какво е поведението на колата. става въпрос за 1,9 ТДИ 1Z мотор. благодаря предварително за отговорите.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: запушен интеркулер
[quote="790616"]здравейте колеги моя проблем си остава от преди и "доктор" за моя пасат не намерих започнах сам да събирам мнения и решения за определения проблем . но сега имам един друг въпрос какви са признаците за запушен интеркулер и какво е поведението на колата. става въпрос за 1,9 ТДИ 1Z мотор. благодаря предварително за отговорите.[/
незнам затова питам възможнолие
незнам затова питам възможнолие
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: запушен интеркулер
На 5та стига до 3000 оборота и спира да ускурява ,връщам педала на гаста и отново подавам тръгва за малко и пак спира и така до към 3500-600 оборота. смених дебитомер,трипътен клапан,вакум маркучета, изолирах ARG-то,махнах катализатора, и сие все същото. на 4та го прави на към 4000 оборота
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Е няма кво толкова да му се хвърля боба като пича писа че е пробвал доста неща.Отделно се вижда че забиването се получава при горе -долу определена скорост/4та 4000 оборта и 5та на 3000/.Гледал ли си механизма на турбината колко ход има?Всички пътища на въздуха провери ли.Само да вметна и друго-на всички ТДИ/поне който съм карал и се возил/ като върнеш малко газта продължават да набират-та вероятно тва дето казваш няма нищо общо с проблема ти.Колко е максималната скорост която постигаш и при какви условия?
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При 4'та 4000об. и при 5'та 3000об. , надува на турбото е един и същ . Често срещан проблем е . Ако задържиш педала , колата сама ще си намали и ще си намали оборотите и надува на турбото и пак ще дръпне . Често срещан проблем е и за това предполагам че е от надува на турбото . Но никой не може да ти даде така точната диагноза без да се закачи и преслуша колата 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
В момента съм отворил VAG-Scope и гледам един запис дето правихме с klenbuterol при старт от 2-ра или 3та/вече не помна/.Независимо от предавката ,като мине 3000-3100 оборта налягането си кове на 1800-1850 mba
Мога да ти пратя лог-а ако искаш?/Тогава още не ми беше затапил ЕГР-а/
P.S.Сега го отворих и с Ексел за да гледам цифрите ,а не графиката.При по ниските предавки 1850 mbar достига малко по-бавно към 3100-3200 оборта просто щото турбото няма време да се развърти.При 4та и 5та 1850 се постига още на 2900 щото мотора тогава е вече "озъптен" и турбото лесно го догонва.

P.S.Сега го отворих и с Ексел за да гледам цифрите ,а не графиката.При по ниските предавки 1850 mbar достига малко по-бавно към 3100-3200 оборта просто щото турбото няма време да се развърти.При 4та и 5та 1850 се постига още на 2900 щото мотора тогава е вече "озъптен" и турбото лесно го догонва.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Maki
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 1:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: около Луната
Не съм много навътре в тези нещта,но все пак да споделя.
Проблема го имах и аз,същия или почти.
При проверка с комп ми даде грешка във въздушния датчик.Така ми казаха /Виктор от карловския техникум/.Бърза смяна на место от него,но уви...
проблема седи.
Тогава се насочиха към турбото,проблема беше там в някаква клапа-байпас.хванала нагар и неможеше да затваря или отваря,незнам.
Почистиха я и след това се оказа,че имам и спукан маркуч от турбото към колера-смяна....
След всичко това като се качих на колата небеше тя.Просто огромна разлика,но до време.
Сега пак си забива...
Проблема го имах и аз,същия или почти.
При проверка с комп ми даде грешка във въздушния датчик.Така ми казаха /Виктор от карловския техникум/.Бърза смяна на место от него,но уви...

Тогава се насочиха към турбото,проблема беше там в някаква клапа-байпас.хванала нагар и неможеше да затваря или отваря,незнам.
Почистиха я и след това се оказа,че имам и спукан маркуч от турбото към колера-смяна....
След всичко това като се качих на колата небеше тя.Просто огромна разлика,но до време.
Сега пак си забива...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Svetlix и 201 госта