запушен интеркулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
790616
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

запушен интеркулер

Мнениеот 790616 » Вто 04 дек 2007 13:13


здравейте колеги моя проблем си остава от преди и "доктор" за моя пасат не намерих започнах сам да събирам мнения и решения за определения проблем . но сега имам един друг въпрос какви са признаците за запушен интеркулер и какво е поведението на колата. става въпрос за 1,9 ТДИ 1Z мотор. благодаря предварително за отговорите.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 дек 2007 14:17


Запушен с какво?С масло няма как-не че няма ,но за да го запушиш с масло трябва да е леш мотора.С друго също не виждам как ще се запуши :?


790616
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: запушен интеркулер

Мнениеот 790616 » Вто 04 дек 2007 14:38


[quote="790616"]здравейте колеги моя проблем си остава от преди и "доктор" за моя пасат не намерих започнах сам да събирам мнения и решения за определения проблем . но сега имам един друг въпрос какви са признаците за запушен интеркулер и какво е поведението на колата. става въпрос за 1,9 ТДИ 1Z мотор. благодаря предварително за отговорите.[/
незнам затова питам възможнолие


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 дек 2007 14:45


А проблема ти е?/ако искаш пусни линк към темата/


790616
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: запушен интеркулер

Мнениеот 790616 » Вто 04 дек 2007 15:12


На 5та стига до 3000 оборота и спира да ускурява ,връщам педала на гаста и отново подавам тръгва за малко и пак спира и така до към 3500-600 оборота. смених дебитомер,трипътен клапан,вакум маркучета, изолирах ARG-то,махнах катализатора, и сие все същото. на 4та го прави на към 4000 оборота


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 04 дек 2007 15:26


Виж да не ти е отпушен (мойта едно време правеше така) имах сцепено съединение.Заслушай се при ускоряване дали не чуваш съскане. :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 04 дек 2007 19:34


Хвърли боба и ни остави да гадаем . Предполагам проблема идва от по-високо налягане на турбото .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 дек 2007 21:22


Е няма кво толкова да му се хвърля боба като пича писа че е пробвал доста неща.Отделно се вижда че забиването се получава при горе -долу определена скорост/4та 4000 оборта и 5та на 3000/.Гледал ли си механизма на турбината колко ход има?Всички пътища на въздуха провери ли.Само да вметна и друго-на всички ТДИ/поне който съм карал и се возил/ като върнеш малко газта продължават да набират-та вероятно тва дето казваш няма нищо общо с проблема ти.Колко е максималната скорост която постигаш и при какви условия?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 04 дек 2007 22:58


При 4'та 4000об. и при 5'та 3000об. , надува на турбото е един и същ . Често срещан проблем е . Ако задържиш педала , колата сама ще си намали и ще си намали оборотите и надува на турбото и пак ще дръпне . Често срещан проблем е и за това предполагам че е от надува на турбото . Но никой не може да ти даде така точната диагноза без да се закачи и преслуша колата :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 дек 2007 23:03


Ventoman написа:При 4'та 4000об. и при 5'та 3000об. , надува на турбото е един и същ .

Кво значение има предавката за надува след като компа дори не знае на коя предавка си :?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 04 дек 2007 23:06


Количеството изгорели газове . Са уроци ли ще преподавам . Ела с голфа да го закачим и аз ще карам а ти ще гледаш и ще ти стане ясно :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 дек 2007 23:47


В момента съм отворил VAG-Scope и гледам един запис дето правихме с klenbuterol при старт от 2-ра или 3та/вече не помна/.Независимо от предавката ,като мине 3000-3100 оборта налягането си кове на 1800-1850 mba :? Мога да ти пратя лог-а ако искаш?/Тогава още не ми беше затапил ЕГР-а/
P.S.Сега го отворих и с Ексел за да гледам цифрите ,а не графиката.При по ниските предавки 1850 mbar достига малко по-бавно към 3100-3200 оборта просто щото турбото няма време да се развърти.При 4та и 5та 1850 се постига още на 2900 щото мотора тогава е вече "озъптен" и турбото лесно го догонва.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 04 дек 2007 23:53


Базирам се на последните около 10 ТДИ'та ма все бяха с променлива геометрия , но мисля че и при 1З е така . Ела да закачим глофа че и на мен ми стана интересно :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 дек 2007 23:57


Нямам време/а в момента нямам и талон за колата и седи паркирана пред блока/ :cry: - даже с drju се бяхме оговорили да правим проби при кви стойности най-върви колата/темата за лъжене на МАФ-а на andonov/ ама няма кога.Дай ми мейла на ЛС да ти пратя лог-а.


Потребителски аватар
Maki
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 1:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Луната

Мнениеот Maki » Сря 05 дек 2007 0:10


Не съм много навътре в тези нещта,но все пак да споделя.
Проблема го имах и аз,същия или почти.
При проверка с комп ми даде грешка във въздушния датчик.Така ми казаха /Виктор от карловския техникум/.Бърза смяна на место от него,но уви... :cry: проблема седи.
Тогава се насочиха към турбото,проблема беше там в някаква клапа-байпас.хванала нагар и неможеше да затваря или отваря,незнам.
Почистиха я и след това се оказа,че имам и спукан маркуч от турбото към колера-смяна....
След всичко това като се качих на колата небеше тя.Просто огромна разлика,но до време.
Сега пак си забива... :cry:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта