Ваккум регулатори

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Ваккум регулатори

Мнениеот R@do » Съб 10 сеп 2005 12:19


Колеги, преди време започнах да чувам едно притеснително свирене от двигателя, което лично аз оприличавах на свирене на ролки или водна помпа. Всеки път като бях близо и понечвах да отворя капака-свиренето изчезваше и така до онзи ден когато го напрваи на отворена капак и установих, че е някъде от вакуумите - чуваше се точно под карба и когато пипнех маркуча към вакуумният разредител-спираше.
Какво може да е това и дали е притеснително....?




Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Съб 10 сеп 2005 17:23


99.9% Ваккума на смукача. Той е много музикален:). Ако е той си е проблем особено зимата:(


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 12 сеп 2005 9:02


Ужааас- нов беше май доста....може ли да му се смени само мембраната?


Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2441
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Пон 12 сеп 2005 9:57


не може само мембраната...ако е този пластмасовия за 2Е2 - за 63 кинта с 20% отстъпка ми го дадоха в Монтана от Ауто+...


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 12 сеп 2005 10:04


а докога мога да си го карам така?


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ваккум

Мнениеот maniak » Пон 12 сеп 2005 18:48


Ами мисля че като застудее и смукача почне да затваря плътно ще се обади:( Въпреки че е нормално и сега да прави проблеми при палене на студен мотор.
Ама виж все пак дали е той. Може да си късметлия и да е някой маркуч.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пон 12 сеп 2005 19:22


Кофти е аз карах така една зима. Направо АД първите 10мин. работа на мотора са ужасни гасне когато си пожеае (задавя се) после няма запалване ужас. Абе ако имаш възможност смени го.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Пон 12 сеп 2005 22:36


Абе гледам в сигнатурата ти че мотора ти е RF :idea: ! Ами ти нямаш такъв ваккум. Значи е някой маркуч lol


Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2441
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Вто 13 сеп 2005 7:33


maniak: ..като е RF да не би да е с Джетроник? ;)...доколкото знам мотора е с 2Е2 карб :idea:...

Edited:
абе....и тука пише, че ЕрЕф-а е с 2Е2 :)


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 13 сеп 2005 8:39


Да с 2е2 съм и по принцип май съм от ,малкото довлни от него...снощи установих, че свиренето спира когато стисна с пръсти маркуча който отива към зеленото казанче /доколкото знам вакуум разширител/.....сутрин паля колата в 7:30 - 8:00 и за сега нямам проблем


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Чет 15 сеп 2005 19:29


Аз доколкото знам RF е с катализатор и карбуратора му е с електрически смукач. Но може и да бъркам.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 16 сеп 2005 9:10


maniak написа:Аз доколкото знам RF е с катализатор и карбуратора му е с електрически смукач. Но може и да бъркам.


В моите ръце кола със здрав катализатор не се задържа повече от 2 мин.Къртя го на момента. Иначе съм с обикновен автоматичен смукач с термоампула 2ЕЕ е с електрически


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 16 сеп 2005 10:49


maniak написа:Аз доколкото знам RF е с катализатор и карбуратора му е с електрически смукач. Но може и да бъркам.


RF e с катализатор и 2Е2, като единственото електрическо нещо в последния е подгряването му при студен мотор - дърпа към 25А.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 16 сеп 2005 15:20


Slatina RF Crew



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта