Разработка след основен ремонт на 1Z мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Разработка след основен ремонт на 1Z мотор

Мнениеот Passat_bs » Сря 05 дек 2007 14:05


Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 дек 2007 14:32


Според мен би трябвало да е като на нова кола.Едва ли някой знае точно рецепта - колкото повече я жалиш в началото толкова по-добре за мотора в бъдеще.
ОФФ:Можше ли да споделиш ориенировъчно колко гълта цялата процедура и кво я е наложило.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор

Мнениеот GOLF@ » Сря 05 дек 2007 15:20


Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.


Здравей, ти не беше ли с тунинг и да не би това да са последствията от него?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 05 дек 2007 18:59


Моя е със същия ремонт но за разлика от теб аз рециклирах и турбината+нови дюзи.Майстора каза 500км леко до 2500rpm и след това може и по бързичко.Моя мотор е обаче JR на голф 2.На пролет вече ще видя и леко да го поразбутам 8)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 05 дек 2007 19:56


зна4и нямаш шлаиф на блока,следователно около 2000км ти е разработката.първите няколкостотин км наистина не я вкарваи над 3000оборота ,а след това си я поизцеждаи от време на време
не знам на какво се дължи ,но съм забелязал 4е след ремонт на мотора галиш ли го през разработката после не ще да се отпуши да върви-не мога да си го обясня на какво се дължи но го наблюдавам ве4е на около 2000мотора;двигател които е посръ4кван от време на време после е пушка и върви много 8)


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 05 дек 2007 20:25


Вече съм минал около 500-600 км. Но я карам до 2500 оборота макс. Блока не съм го шлайфал, само сегментите са сменени. А от време на време я настъпвам, но все пак гледам да не е до повече от 2500 оборота. А сигурен ли си, че ако не се настъпва по време на разработката, колата след това няма да върви добре?


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор

Мнениеот Passat_bs » Сря 05 дек 2007 20:31


GOLF@ написа:
Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.


Здравей, ти не беше ли с тунинг и да не би това да са последствията от него?
Последствията са от една локва, по скоро не беше локва, а цяло езеро. :lol: Влязох си аз в локвата, която си беше солидно дълбока яко на абордаж, а колата е доста ниска и както сами можете да се досетите, явно е била жадна и си глътна малко водичка. :lol: Резултатът беше изтървала гарнитура на главата между 1-ви и 2-ри цилиндър и 4 криви клапана. За голямо щастие само това бяха последствията, нямаше криви биели или пукната глава или блок.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 05 дек 2007 20:40


Rabbit_TDI написа:Според мен би трябвало да е като на нова кола.Едва ли някой знае точно рецепта - колкото повече я жалиш в началото толкова по-добре за мотора в бъдеще.
ОФФ:Можше ли да споделиш ориенировъчно колко гълта цялата процедура и кво я е наложило.
Цялата процедура на мен ми излезе около 1500 лв. като това е цена за мен, демек частите са на супер преференциални цени, а труда е 300 лв. като за мен, иначе е 500-600, че и нагоре.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Сря 05 дек 2007 20:56


Карай леко, за да и се радваш по-дълго след това. Има време да я настъпваш. :)


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 05 дек 2007 21:20


GOLF@ написа:Карай леко, за да и се радваш по-дълго след това. Има време да я настъпваш. :)
Аз колата си я карам яваш яваш, но колегата Никс писа, че е добре от време на време леко да се понастъпва. :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 05 дек 2007 22:08


имам основания да твърдя това което съм писал :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 дек 2007 22:56


Сори за случката - доколкото си спомням колата ти беше доста "глезена" :cry: Иначе това което казва Никс за ръчкането от време на време има доста логика - все пак мотора у трябва малко ръчка за да се напасне найстина хубаво.Само гледай да няма термични натоварвания/от дълго ръчкане/.
P.S.Бутало/бутала сменя ли?На колко километра беше мотора и като го отвори ква беше гледката вътре?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 05 дек 2007 23:28


Rabbit_TDI написа:все пак мотора у трябва малко ръчка за да се напасне найстина хубаво.


mhihi

Бог си на изказванията :applause:


Потребителски аватар
ILIYANSKY
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 0:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот ILIYANSKY » Сря 05 дек 2007 23:50


Еи колега,аз пражих основен ремонт на моят моторкоито е постар модел от твоя(1,6 ТДИ-голф 2).Ама наистина основен абсолиутно всичко.карах голекичко до около 2000-3000км,след това започнах да си го настъпвам,сега съм ве4е на 14 000 и просто мотора много варви.просто ти сам ще усетиш разлика в варвенето след 5 000км.Не сажаляваи за парите които си дал,ще си доволен и то много.

P.S. Кажи ми само с какви сигменти сложи,защото на мен ми прехвалиха тия българските(Разградски)и аз такива сложих.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: ...

Мнениеот Passat_bs » Чет 06 дек 2007 1:18


ILIYANSKY написа:Еи колега,аз пражих основен ремонт на моят моторкоито е постар модел от твоя(1,6 ТДИ-голф 2).Ама наистина основен абсолиутно всичко.карах голекичко до около 2000-3000км,след това започнах да си го настъпвам,сега съм ве4е на 14 000 и просто мотора много варви.просто ти сам ще усетиш разлика в варвенето след 5 000км.Не сажаляваи за парите които си дал,ще си доволен и то много.

P.S. Кажи ми само с какви сигменти сложи,защото на мен ми прехвалиха тия българските(Разградски)и аз такива сложих.
Ти сериозно ли си сложил български сегменти? :shock Такова нещо никога не бих посмял да направя. Всички части, които съм купувал са най-скъпото и най-доброто, което може да се купи в България. Сегментите са Kolbenschmidt, основни и биелни лагери и т.н. са на Glyco - Federal Mogul, Elring, гарнитурата на главата е Goetze. За друго не се сещам. В момента съм с оригиналните дюзи (тези от АФН мотора ги продавам) и въпреки това колата се усеща, че върви много повече от преди. А кога трябва да очаквам да тръгне както си трябва?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vinixxx и 114 госта