Разработка след основен ремонт на 1Z мотор
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Разработка след основен ремонт на 1Z мотор
Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор
Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.
Здравей, ти не беше ли с тунинг и да не би това да са последствията от него?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
зна4и нямаш шлаиф на блока,следователно около 2000км ти е разработката.първите няколкостотин км наистина не я вкарваи над 3000оборота ,а след това си я поизцеждаи от време на време
не знам на какво се дължи ,но съм забелязал 4е след ремонт на мотора галиш ли го през разработката после не ще да се отпуши да върви-не мога да си го обясня на какво се дължи но го наблюдавам ве4е на около 2000мотора;двигател които е посръ4кван от време на време после е пушка и върви много
не знам на какво се дължи ,но съм забелязал 4е след ремонт на мотора галиш ли го през разработката после не ще да се отпуши да върви-не мога да си го обясня на какво се дължи но го наблюдавам ве4е на около 2000мотора;двигател които е посръ4кван от време на време после е пушка и върви много

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Вече съм минал около 500-600 км. Но я карам до 2500 оборота макс. Блока не съм го шлайфал, само сегментите са сменени. А от време на време я настъпвам, но все пак гледам да не е до повече от 2500 оборота. А сигурен ли си, че ако не се настъпва по време на разработката, колата след това няма да върви добре?
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Разработка след основен ремонт на 1Z мотор
Последствията са от една локва, по скоро не беше локва, а цяло езеро.GOLF@ написа:Passat_bs написа:Колеги, някой може ли да ми каже колко км. е разработката на ТДИ мотор след основен ремонт. По мотора са сменяни сегменти, основни, биелни лагери, всичките гарнитури, комплект клапани и водачи на клапани, главата е шлайфана и т.н.
Здравей, ти не беше ли с тунинг и да не би това да са последствията от него?


- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Цялата процедура на мен ми излезе около 1500 лв. като това е цена за мен, демек частите са на супер преференциални цени, а труда е 300 лв. като за мен, иначе е 500-600, че и нагоре.Rabbit_TDI написа:Според мен би трябвало да е като на нова кола.Едва ли някой знае точно рецепта - колкото повече я жалиш в началото толкова по-добре за мотора в бъдеще.
ОФФ:Можше ли да споделиш ориенировъчно колко гълта цялата процедура и кво я е наложило.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Сори за случката - доколкото си спомням колата ти беше доста "глезена"
Иначе това което казва Никс за ръчкането от време на време има доста логика - все пак мотора у трябва малко ръчка за да се напасне найстина хубаво.Само гледай да няма термични натоварвания/от дълго ръчкане/.
P.S.Бутало/бутала сменя ли?На колко километра беше мотора и като го отвори ква беше гледката вътре?

P.S.Бутало/бутала сменя ли?На колко километра беше мотора и като го отвори ква беше гледката вътре?
- ILIYANSKY
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 0:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Еи колега,аз пражих основен ремонт на моят моторкоито е постар модел от твоя(1,6 ТДИ-голф 2).Ама наистина основен абсолиутно всичко.карах голекичко до около 2000-3000км,след това започнах да си го настъпвам,сега съм ве4е на 14 000 и просто мотора много варви.просто ти сам ще усетиш разлика в варвенето след 5 000км.Не сажаляваи за парите които си дал,ще си доволен и то много.
P.S. Кажи ми само с какви сигменти сложи,защото на мен ми прехвалиха тия българските(Разградски)и аз такива сложих.
P.S. Кажи ми само с какви сигменти сложи,защото на мен ми прехвалиха тия българските(Разградски)и аз такива сложих.
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ...
Ти сериозно ли си сложил български сегменти?ILIYANSKY написа:Еи колега,аз пражих основен ремонт на моят моторкоито е постар модел от твоя(1,6 ТДИ-голф 2).Ама наистина основен абсолиутно всичко.карах голекичко до около 2000-3000км,след това започнах да си го настъпвам,сега съм ве4е на 14 000 и просто мотора много варви.просто ти сам ще усетиш разлика в варвенето след 5 000км.Не сажаляваи за парите които си дал,ще си доволен и то много.
P.S. Кажи ми само с какви сигменти сложи,защото на мен ми прехвалиха тия българските(Разградски)и аз такива сложих.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта