софтуерно намаляване на данните на MAF сензора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Вто 04 дек 2007 21:54


Rabbit_TDI написа:Вариаций много.За сега имаме две основни тези за вървеж-повече аванс или повече гориво-или и двете.Как точно се стига до тях също варианти доста.Дали директно се влияе на горивото ,или се влияе на волтажа от дебитомера......Тва може да го каже само който е запознат с устройството на софтуера и картите в него.В крайна сметка нас ни интересува крайния резултат-за тва проби са му майката :lol:
мдааа, е те тука вече си много прав:):):) имаме кабел, имаме лаптоп - като кажеш и имаш време, действаме:) остава ни само да се надяваме, че умните глави от Германия са направили нещата идиотоустойчиви и няма да успеем да прецакаме нещо необратимо:):):)
силно се надявам да е така:) а и чипа на колите ни нали не е тези, които позволяват качване на друг софтуер през буксата...




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 04 дек 2007 22:35


тди-то даже е много идиотоустои4иво за експреименти;по темата-кола с кола няма-няма и еднакъв резултат
аз ли4но след наи разли4ни експерименти стигнах до извода 4е за EGR е по добре да се вдигнат стоиностите,на горивото се свалят много малко ,а за колите с променлива геометрия се прави още нещи4ко и мога да твърдя 4е колите пускат леко обла4е 4ак след 3500оборота и после пак се из4иства и наи важното е 4е влиза във всякаки норми за екология(мерил съм по4ти винаги на разли4ните коли)


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 04 дек 2007 22:51


niks76 написа:тди-то даже е много идиотоустои4иво за експреименти;по темата-кола с кола няма-няма и еднакъв резултат
аз ли4но след наи разли4ни експерименти стигнах до извода 4е за EGR е по добре да се вдигнат стоиностите,на горивото се свалят много малко ,а за колите с променлива геометрия се прави още нещи4ко и мога да твърдя 4е колите пускат леко обла4е 4ак след 3500оборота и после пак се из4иства и наи важното е 4е влиза във всякаки норми за екология(мерил съм по4ти винаги на разли4ните коли)
:handshake :??? :001: :077:
Къде се загуби бе човек ? би ли обяснил по подробно като за лаици като мен какво по-точно се прави ?
Или са "малки тайни" ? Все пак Благодаря.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 04 дек 2007 22:54


съжалявам не са таини ,но се работи не само с компютър за добри резултати ,като всяка една кола е индивидуална
просто няма как да се обясни-при всяко тди не е едно и също нещо :wink:
като пример ще ти го дам така:моя пасат от 1700оборота се изстрелва(и това е автоматик)на 2600оборота изпушва едвам и пове4е пушеци няма, а скоростта само се ка4ва :lol: (но е резултат на много неща)


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 04 дек 2007 23:26


niks76 написа:съжалявам не са таини ,но се работи не само с компютър за добри резултати ,като всяка една кола е индивидуална
просто няма как да се обясни-при всяко тди не е едно и също нещо :wink:
като пример ще ти го дам така:моя пасат от 1700оборота се изстрелва(и това е автоматик)на 2600оборота изпушва едвам и пове4е пушеци няма, а скоростта само се ка4ва :lol: (но е резултат на много неща)


:handshake :dance: :stll think: Чел съм твои неща и за двата кулера и т.н. Благодарско все пак. :wink:


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Сря 05 дек 2007 7:43


niks76, под вдигане на EGR-а имаш предвид вдигане на стойностите на MAF-a, нали? задаване на максимална стойност на 3-ти канал. или за някаква друга настройка става дума?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 05 дек 2007 9:41


да ,за канал 3 става въпрос


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 05 дек 2007 20:05


при мен(1 з) стойностите в канал 3 от 128 ги качих на 140 и съм очарован.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 05 дек 2007 20:24


може ли да поясните защо не ми отваря всеки път каналите?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 05 дек 2007 20:59


на запален мотор ли се логваш?


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Сря 05 дек 2007 22:29


само оригиналните кабели на РосТех могат да се логват без поне да е на контакт. иначе ти трябват 12 волта на буксата. освен това неоригиналния кабел, а дори и оригиналния не изкарва всеки път данни, понякога му се налага да пробва втори и трети път. а до колкото помня - имаше краен брой пъти, в които се опитва. след това дава грешка на адаптора. а ако си логнат и си запалил двигателя, а след това го изгасиш - отново дава грешка. програмата губи връзка с адаптера.
освен това има и канали, на които няма нищо. поне при мен е така...


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 05 дек 2007 22:35


drju написа:само оригиналните кабели на РосТех могат да се логват без поне да е на контакт. ...

Не е така!Никой не може.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 06 дек 2007 1:24


Vladko написа:
drju написа:само оригиналните кабели на РосТех могат да се логват без поне да е на контакт. ...

Не е така!Никой не може.
Логично. След като няма 12 волта на ОБД-то, каквито и ще кабели да закачаш, няма ли ток, не става ралтата. :lol:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 06 дек 2007 20:05


ток на обд-то си има винаги,ама компа няма


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Съб 08 дек 2007 0:09


ifidik написа:ток на обд-то си има винаги,ама компа няма
мда, приемам забележката. благодаря за уточнението. наистина като вкарам адаптера в буксата - светва контролния диод



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 63 госта