Кажете от какво може да е проблема с дългите ? И другото което много се чудя как като махна бушоните за къси и дълги фара продължава да свети?
Проблем с дълги светлини на ГОЛФ3
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
Проблем с дълги светлини на ГОЛФ3
Здравейте колеги днеска докато пътувах за София на околовръсното ми се включиха сами дългите светлини
опитвам се да ги изключа по нормалния начин доста пъти нестава , отбих и реших да махна бушоните за дългите на левия и десния фар (11 и 12 бушон) и да ми останат само късите за да не влизам в София на дълги. Махам 11 бушон дългия ляв огасва , махам 12 десния остава да свети на дълги
махам бушона за късите светлини на десния пак продължава да свети
, стигнах до нас (кой знае колко псувни сам отнесъл
) гася колата десния фар си остана да свети! Махнах аз буксата на фара за да не ми падне акумулатора и огасня (нямаше вече как) .
Кажете от какво може да е проблема с дългите ? И другото което много се чудя как като махна бушоните за къси и дълги фара продължава да свети?
Кажете от какво може да е проблема с дългите ? И другото което много се чудя как като махна бушоните за къси и дълги фара продължава да свети?
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
Re: Проблем с дълги светлини на ГОЛФ3
За габаритите не бях се сетил. Ако е от лостчето проблема няма ли да бъде и с двата фара , защото сега само десния ми прави проблеми?
Сутринта трябваше да ходя с колата на работа. Отварям аз капака слагам буксата на десни фар и светва за 1-2 секунди и огасва (това се случва без да сам включил светлините и без бушон 12 )
.Стигнах до работа двата къси работят като превключа на дълги само левия (всичко нормално без бушон 12 би трябвало десен дълъг да не свети). Реших да сложа 12 бушон да видя дали ще светне и десния дълъг , превключвам и бушона изгоря.
Сега колата ще седи на сухо цял ден да видим дали ще се оправи вечерта , мисля че някъде е дало на късо от влагата!
flash написа:Здравейте колеги днеска докато пътувах за София на околовръсното ми се включиха сами дългите светлини![]()
опитвам се да ги изключа по нормалния начин доста пъти нестава , отбих и реших да махна бушоните за дългите на левия и десния фар (11 и 12 бушон) и да ми останат само късите за да не влизам в София на дълги. Махам 11 бушон дългия ляв огасва , махам 12 десния остава да свети на дълги
![]()
махам бушона за късите светлини на десния пак продължава да свети
, стигнах до нас (кой знае колко псувни сам отнесъл
) гася колата десния фар си остана да свети! Махнах аз буксата на фара за да не ми падне акумулатора и огасня (нямаше вече как) .
Кажете от какво може да е проблема с дългите ? И другото което много се чудя как като махна бушоните за къси и дълги фара продължава да свети?
Сутринта трябваше да ходя с колата на работа. Отварям аз капака слагам буксата на десни фар и светва за 1-2 секунди и огасва (това се случва без да сам включил светлините и без бушон 12 )
Сега колата ще седи на сухо цял ден да видим дали ще се оправи вечерта , мисля че някъде е дало на късо от влагата!
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
kris11 написа:с разделни лупи ли си за дълги и къси или фар с крушка Н4.
Ако е Н4 има мн. голяма вероятност стопена нишка да закъсява къси и дълги на десния фар. Смени крушката
Извинявам се че не съм уточнил с H4 крушка съм.
Колега ifidik какъв трябва да е ефекта , левия фар ще си работи перфектно , а десния няма да свети - съответно и бушона с дълъг десен няма да изгори.
ПС: Мисля че се получава когато вали дъжд , преди 3-4 седмици се получи така но за 10-20 мин и се оправи , от тогава не се беше случвало , въпреки че съм карал на дъжд от тогава.
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
ifidik написа:това с дъжда все повече ме замисля ,че кабелите са престъргани и окъсяват.пиши какъв е ефекта с бушон на габарита?така ще се насочим на някъде.при изваден бушон на къси и дълги все от някъде му е дошло захранване.като изгаси колата и фара продължи да свети габаритите бяха ли изкл.?
Еми тая сутрин се оправи вече си свети нормално къси ама гори бушона на дългите , тая вечер като я изкарвам ще сложа нов бушон да видим дали ще изгори или ще се оправи
Иначе ще прегледам кабелите някъде да не са се оголили и като ги намокри да окъсява.
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Аз залагам на протрита изолация някъде по сноповете защото 3-ката както и 2-ката е без релета на фаровете (ако нее побългарявана) Така че от влага е невъзможно да светне крушката на фара все пак са и нужни 5А за 60W крушка
Най - вероятно взима ток от габарита а сега щом и бушона гори значи протритото място се пипа някъде по купето.
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
Сагата продължава ....
Няколко дена оглеждах кабелите , свалях крушките , търсих някъде да няма оголен кабел откъдето да дава на късо и нищо
Та днеска си купих 5-6 бушона 10А и слагам на дългите и всичко ОК , къси - дълги идеално , и викам си аз да си провера бушона за перката на радиатора (няколко пъти ми гори лятото) ако е изгорял да го сменя , че някое задръстване да не ме завари неподготвен. Бушона - 30А пак изгорял , сменям го с нов и хоп дългите се включиха , върта превключвателя - фаровете не гаснат
, точно както ми се случи първия път , махам бушоните за къси , дълги , габарити фаровете не огасват
Махнах бушона за перката на радиатора и фаровете огаснаха , наслагах всички бушони за светлините и всичко работеше както трябва
Явно проблема е що годе локализиран , но това си е временно решение да карам без перка , като дойдат горещините ще имам проблеми.
Няколко дена оглеждах кабелите , свалях крушките , търсих някъде да няма оголен кабел откъдето да дава на късо и нищо
Явно проблема е що годе локализиран , но това си е временно решение да карам без перка , като дойдат горещините ще имам проблеми.
олелеле това е доста странна работа.Успех в ремонта.
