Срам не срам - Не мога да сваля топката на лоста - г4...
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Срам не срам - Не мога да сваля топката на лоста - г4...
Как се сваля бе деа....маншона ми е като стар чорап на снежният човек Йети /той ходи бос май/......
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
L&R написа:Има метална скоба(която трябва с - отверка да разхлабиш) не е на резба като старите, като объернеш наобратно калъфа се вижда. Обикновенно се вади с дърпане силно нагоре - тъпа работа
скобата я видях, ама грам не направих връзка с топката...мислих че държи нещо надолу...значи разлабям скобицата и дърпам.....ясно

- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
- pavlov85
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай/Стара Загора
колега този уикенд си сменях топката на скоростния лост и кожата. и аз като теб се мъчих малко докато разбера как да ги махна
кожата и лоста са захванати за една и съща метална скобичка. поне на моето поло е така. та значи опъваш кожата надолу и тя ще се освободи от скобата и ще падне долу. тогава ще се види металния скоростен лост и скобата... късаш я с резачките, щото и без това те са заводски и няма болт за развиване. като я махнеш, опъваш топката и тя излиза. в долния край кожата е ластично направена и се държи за пластмасата. махаш стария кожен чорап, слагаш новия... слагаш новата топка... вдигаш наобратно нагоре кожения чорап, слагаш нова скобичка, стягаш, буташ си надолу чорапа с пластмасовия капак докато щракне капака да се закопчае за тялото на барчето и си готов

кожата и лоста са захванати за една и съща метална скобичка. поне на моето поло е така. та значи опъваш кожата надолу и тя ще се освободи от скобата и ще падне долу. тогава ще се види металния скоростен лост и скобата... късаш я с резачките, щото и без това те са заводски и няма болт за развиване. като я махнеш, опъваш топката и тя излиза. в долния край кожата е ластично направена и се държи за пластмасата. махаш стария кожен чорап, слагаш новия... слагаш новата топка... вдигаш наобратно нагоре кожения чорап, слагаш нова скобичка, стягаш, буташ си надолу чорапа с пластмасовия капак докато щракне капака да се закопчае за тялото на барчето и си готов

Re: Срам не срам - Не мога да сваля топката на лоста - г4...
chefito написа:маншона ми е като стар чорап на снежният човек Йети ......
И моя

Пиши ако се пребориш, защото аз така и не успях

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
РАБОТАТА СМЪРДИ!
Как се сваля:
1. Вдигаш маншона нагоре да не пречи
2. МАХАШ СКОБАТА - аз я срязах с резачки...
3. Дърпаш силно нагоре топката
4. Самият маншон излиза с топката и е хванат ужасно тъпо....има един пластмасов пръстен, който е назъбен в посока топката....старият маншон се измушва лесно, ама тоя пръстен е почти невъзможно да се махне....с го напъвах яко с отвертка и накрая успях да го мръдна
5. Уших си от тънка кожа нов маншон по кройката на стария /много е важно да купите МНОГО ТЪНКА КОЖА, защото иначе се шие трудно, а още по невъзможно се монитра....
Как се сваля:
1. Вдигаш маншона нагоре да не пречи
2. МАХАШ СКОБАТА - аз я срязах с резачки...
3. Дърпаш силно нагоре топката
4. Самият маншон излиза с топката и е хванат ужасно тъпо....има един пластмасов пръстен, който е назъбен в посока топката....старият маншон се измушва лесно, ама тоя пръстен е почти невъзможно да се махне....с го напъвах яко с отвертка и накрая успях да го мръдна
5. Уших си от тънка кожа нов маншон по кройката на стария /много е важно да купите МНОГО ТЪНКА КОЖА, защото иначе се шие трудно, а още по невъзможно се монитра....
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
pavlov85 написа:е що бе батка?! в почти всеки магазин за авто аксесоари продават такива маншони за по 4-5лв. бройката. нема никъв смисъл да си играеш да шиеш..още повече и кожата да я купуваш. ама важното е, че си се оправил де
МАНШОНИТЕ В АВТОАКСЕСОАРИТЕ СА ОТВРАТИТЕЛНИ...няма такива лайна...в 10 магазина бях....значи кожа на цена 3лв взех естествена....20см /3 то качество но ми отрязаха хубаво парче/....разкроих я....заших я по същата кройка и ми отне всичко около 1 час....като се има предвид че обичам да се занимавам ми беше супер приятно а и крайният резултат е почти като оригинал....
- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
леееле какво дърпане на маншона падна докато излезе........ но в крайна сметка се освободи от зъбчетата и си сложих новото маншонче, а резултатът....... както каза колегата - почти като оригинал.....pavlov85 написа:колега този уикенд си сменях топката на скоростния лост и кожата. и аз като теб се мъчих малко докато разбера как да ги махна![]()
кожата и лоста са захванати за една и съща метална скобичка. поне на моето поло е така. та значи опъваш кожата надолу и тя ще се освободи от скобата и ще падне долу. тогава ще се види металния скоростен лост и скобата... късаш я с резачките, щото и без това те са заводски и няма болт за развиване. като я махнеш, опъваш топката и тя излиза. в долния край кожата е ластично направена и се държи за пластмасата. махаш стария кожен чорап, слагаш новия... слагаш новата топка... вдигаш наобратно нагоре кожения чорап, слагаш нова скобичка, стягаш, буташ си надолу чорапа с пластмасовия капак докато щракне капака да се закопчае за тялото на барчето и си готов
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ето едно линкче с още подробности http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=110994
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Хора, и аз днес сненях чорапа на лоста, гадна работа изпоти ме,тая скоба са я направили от егати желязото- нема рязане, а пласмасата със зъбите и намерих цаката, има две пласмаски от старани, които малко ги деформирах и така по-лесно дърпа надолу.Но все пак стана много готино, само да поясна, в магазин цените на чорапа са: естествена кожа- 15 лв, изкуствена- 6 лв.Незнам защо някой нешя в Г 4, са много тежки за отремонтиране сравнение с Г3, ето сега кожата на скоростите, да не говорим за термостат и т.н.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта