Гатанка: 1.8 ПЛ 16 волта vs 1.8 ПЛ 16 волта - решено!
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
някаква доработка по скоростите.може би друга кутия
чувал съм (както ти го описваш)че един мотор се разработва най-добре и следователно е най-вървежен преди да се прецака на цяло
но просто налучквам идея си нямам защо така.

чувал съм (както ти го описваш)че един мотор се разработва най-добре и следователно е най-вървежен преди да се прецака на цяло

но просто налучквам идея си нямам защо така.
Последна промяна от parno на Нед 09 дек 2007 12:19, променено общо 1 път.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
member313 написа:При по-големите гуми имаш и разлика във вървежа, ако искаш размени джанти и гуми и тествай - гаранция, че това ти оказва влияние и на набирането и на поддържането на скорост после, може да има и други причини, но тази е една от тях със сигурност
вече беше казано че обиколката на гумите е еднаква

Bobby_ сподели как ще го лекуваш

Иначе към един колега по-горе - да механичен инжекцион е.
С еднакво масло ли са колите? И дали резултата не е натрупване от много фактори ... хидравлика, тежест, масла, гуми, гориво и т.н ... пък дори и по-хубави/лоши свещи, кабели и т.н. дреболийки, които като се натрупат и ..
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
radotom написа:Smoke написа:чувал съм (както ти го описваш)че един мотор се разработва най-добре и следователно е най-вървежен преди да се прецака на цяло
За двутактовите (визира конкретно Трабант) мога да ти го гарантирам!
Как яко се набираше преди доста годинки на път за моретооо.... Не успя да го види!
блокаж на коляновия вал

аре че се изсрах на темата.

за паленето..... много елементи и възли може да дефектират! (един от поводите да намразя ПЛ...)
Визоре, има няколко възли които са от основно значение за този мотор
1. Помпа
2. Ламбда сонда
3. Мап сензор
4. Смеси
тепърва ще се заравям в този мотор и ще пиша какви са ми констатациите
Защо не върви???
1. малко по тежък е!
2. проблем в електрониката.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
@kam_tod - карах преди време една служебна Вектра 1.6 Mi 75hp. Колата вървеше като за СВЕТОВНО. Доста коли съм наказал с нея, за които ако ми бяха разправяли, нямаше да повярвам. Та, въпросната Вектра харчеше масло (около 2-3 литра на 1000км.) и даваше разход 11-12/100 км. ГАЗ! След време почна да харчи 14-15. На колата шефа искаше да сменява гумичките на клапаните (въпреки, че беше за "гумички на буталата"
), но аз напуснах фирмата и така и не знаех какво е станало. Преди месец някъде минах да видя старите колеги как са и се сетих да ги питам какво е станало с Вектрата. Разхода - 20-22 литра на 100км., гумичките сменени - масло гълта и повече от преди. Вървеж - хич го няма. Тъй че, според мен това е причината белия "лебед" да върви повече от твоята Голфара.
P.S. Бате Боби прави чудеса, всички знаем. Стискам палци да оправи проблема при теб.

P.S. Бате Боби прави чудеса, всички знаем. Стискам палци да оправи проблема при теб.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта