And the сложния път от малчо към ПРАСЕТО :) 1.8=>2.Х

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 24 окт 2007 23:08


Бате вземи сега и свали всичко от колата и под възглавницата :!: Може да не са деца а някой от форума :shock :shock :shock Секви хора има както и да е. Телоподаващо в харисервиз можеш да я закараш ама незнам за друго място, със сигурност има...




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 28 окт 2007 12:37


Малко въпроси ме дерзаят:

Разликата между 2.0 и 2.2 е в хода на буталото, което пък от своя страна значи ли, че ако сменя колянов вал+биели ще имам 2.2? Блоковете същата височина ли са? Картера? :)
От друга страна по-късоходовия двигател се развърта по-бързо...

Инак ударих на камък с телоподаващо под наем :(


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Съб 10 ное 2007 16:25


Машинка, изчетох ти темата с интерес, браво за ентусиазма.И мен не е спирало да ме блъска тая тръпка, но с костенурите. Чакай, че се отплеснах. Та, тука имам един комшия, който продава такава пасатка с фабрично сложен петак. Разликата е, че е автоматик, но това не му пречи да върви подобаващо. Цената за която я продава е около 1500 лв., но предполагам, че е склонен на отстъпка. Колицата е производство 1987 г., има и газова Ловато. Лошото е, че друг комшия иска да я взима, но нещо се чуди още и май ще пропадне пазарлъка. Мисълта ми е, ако те интересува ще и щракна няколко снимки и ще ти ги пратя.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 10 ное 2007 18:23


Абе два пасата ми стигат :lol:
Скапания сняг сега ме спира да си оправя първо моя кошник (протече ка' лейка (много вода, никъв антифриз дълго време... скапан бивш собственик), пък после да продължавам и с новия донор... :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 04 дек 2007 20:34


Малко развитие в скучния ден :)
:lol: Долнището ( mhihi )на мотора е добре, но по-обстойно ще го разглеждам като си го докарам в мазето и го доотворя :)


Личи си кои клапани са седели отворени 3 години:

Изображение

Ето и една платчица :)

Изображение


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 09 дек 2007 1:33


Така мрежата от размери ще ми е достатъчна ли , или ще трябват още?

Изображение

Точките , които взимам са:
Краищата на вентилационните отвори на гредите (би трябвало да ги дупчат на едно и също място и няма много накъде да шикалкави) , едната шпилка за кормилната рейка и гайката на тампона на скоростите.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 16 яну 2008 20:41


Някой може ли да ми изрови снимки и информация за Syncro системата на платформата Б2 на Пасат :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 16 яну 2008 21:00


Опааа... голем жокер от Википедията:

quattro generation I

Used from 1981 to 1987 in Audi Quattro turbo coupe, Audi 80 B2 platform (1978-1987), Audi 100 C3 platform (1983-1987), Audi 4000, Audi 5000 in the American market. Also, starting from 1984, used on the Volkswagen Passat B2 platform (Quantum in the US market) where it was known as Syncro.


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Сря 16 яну 2008 21:31


Не можах да се въздържа от коментар. От време на време покарвам тоя петак...

Изображение

Друго си е :wink: Хайде, че те чакат в мазата, за цената ти казах, ще е като за теб...

Изображение

:wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 16 яну 2008 21:49


:lady_dance_party: Ако сега дойда да я взема до 30-ти ще остана с 10-тина лв :lol:
Петака Куатро ли е? Не го ли продаваше в тунинг.бг?
Търся си снимки, схеми и Т.Н. на Куатро... особено задницата :)


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Сря 16 яну 2008 22:04


Не е куатро, ама върви екстра, особено след 150 км/ч :lol: , никой не ти говори за пари сега... ела да видим дали ще свършим работа пък парата лесно когато имаш... :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 06 фев 2008 21:12


Хиляди благодарности на колегата Павко :twisted:

Мноу яката ралта... колектора е с мека връзка и изход за външен гейт!
Те я ламятаа:

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 25 апр 2008 18:45


Реших, че е време малко да посмъкна кошера, та ето какво направих поради лошата новина, че спортно окачване за кокалчо нигде няма :(

Нови пълнители Билщайн газови , всичко друго моог, нови ударни тампони, маншони за амортисьорите за рейка мисля за Астра,
Изображение
Резнах предните пружини с около навивка, проблема е, че в двата края пружината е на по-тесни навивки, но пък в амортисьора има и легло за по-широка . От другия Пасат имах още комплект, взех едната пружина и я отрязах на две, навих ги една в друга и ги фиксирах със скоби за водни съединения, за да не се разместят. Много е важно да подгънете края на скобата с цел да не изпусне (на снимките се вижда), който край се законтря между двете пружини. Хубавото е, че и двете пружини стъпват на стъблото на макферсона, така че няма опасност да се извъртят - и за двете има предвидени контри против въртене на самия амортисьор.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Важно! Двойната част на пружината задължително се слага откъм страната на моста, а не на купето! Не препоръчвам на никого да прави цигании като мен - винаги е по-добре да се купи готово окачване...

Имам си нови дискове от сантаната 240мм вентилирани, засега ще са те, отзад мисля също да си играя с прогресивни пружини и такa, нови тампони на стабилизиращата, нови тампони на макферсоните, нови лагери на главините (ФАГ)...


Потребителски аватар
dsg1980
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dsg1980 » Пет 25 апр 2008 18:57


Някой може ли да ми изрови снимки и информация за Syncro системата на платформата Б2 на Пасат

http://www.detali.ru/cat/au/au.dll?SelM ... kUhiqlJ8w7


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Пет 25 апр 2008 22:28


Аз не разбирам много,ама мога да помагам...стига да ми се каже какво да правя....
Колега,ако ти трябва сериозно помощ-насреща съм,не взимам много само :beer ,пускаш ми едно лично и се разбираме....
Иначе за проекта и идеята-евалата,ще я следя с интерес... :maaad: :banana :deal
Работя на симеон ( не се занимавам с части,но мога да намирам всичко на по-тънки цени )-ако ти трябва нещо-лично и ще действам...
Поздрави....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта