And the сложния път от малчо към ПРАСЕТО :) 1.8=>2.Х
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Малко въпроси ме дерзаят:
Разликата между 2.0 и 2.2 е в хода на буталото, което пък от своя страна значи ли, че ако сменя колянов вал+биели ще имам 2.2? Блоковете същата височина ли са? Картера?
От друга страна по-късоходовия двигател се развърта по-бързо...
Инак ударих на камък с телоподаващо под наем
Разликата между 2.0 и 2.2 е в хода на буталото, което пък от своя страна значи ли, че ако сменя колянов вал+биели ще имам 2.2? Блоковете същата височина ли са? Картера?
От друга страна по-късоходовия двигател се развърта по-бързо...
Инак ударих на камък с телоподаващо под наем
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Машинка, изчетох ти темата с интерес, браво за ентусиазма.И мен не е спирало да ме блъска тая тръпка, но с костенурите. Чакай, че се отплеснах. Та, тука имам един комшия, който продава такава пасатка с фабрично сложен петак. Разликата е, че е автоматик, но това не му пречи да върви подобаващо. Цената за която я продава е около 1500 лв., но предполагам, че е склонен на отстъпка. Колицата е производство 1987 г., има и газова Ловато. Лошото е, че друг комшия иска да я взима, но нещо се чуди още и май ще пропадне пазарлъка. Мисълта ми е, ако те интересува ще и щракна няколко снимки и ще ти ги пратя.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Опааа... голем жокер от Википедията:
quattro generation I
Used from 1981 to 1987 in Audi Quattro turbo coupe, Audi 80 B2 platform (1978-1987), Audi 100 C3 platform (1983-1987), Audi 4000, Audi 5000 in the American market. Also, starting from 1984, used on the Volkswagen Passat B2 platform (Quantum in the US market) where it was known as Syncro.
quattro generation I
Used from 1981 to 1987 in Audi Quattro turbo coupe, Audi 80 B2 platform (1978-1987), Audi 100 C3 platform (1983-1987), Audi 4000, Audi 5000 in the American market. Also, starting from 1984, used on the Volkswagen Passat B2 platform (Quantum in the US market) where it was known as Syncro.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Реших, че е време малко да посмъкна кошера, та ето какво направих поради лошата новина, че спортно окачване за кокалчо нигде няма
Нови пълнители Билщайн газови , всичко друго моог, нови ударни тампони, маншони за амортисьорите за рейка мисля за Астра,
Резнах предните пружини с около навивка, проблема е, че в двата края пружината е на по-тесни навивки, но пък в амортисьора има и легло за по-широка . От другия Пасат имах още комплект, взех едната пружина и я отрязах на две, навих ги една в друга и ги фиксирах със скоби за водни съединения, за да не се разместят. Много е важно да подгънете края на скобата с цел да не изпусне (на снимките се вижда), който край се законтря между двете пружини. Хубавото е, че и двете пружини стъпват на стъблото на макферсона, така че няма опасност да се извъртят - и за двете има предвидени контри против въртене на самия амортисьор.
Важно! Двойната част на пружината задължително се слага откъм страната на моста, а не на купето! Не препоръчвам на никого да прави цигании като мен - винаги е по-добре да се купи готово окачване...
Имам си нови дискове от сантаната 240мм вентилирани, засега ще са те, отзад мисля също да си играя с прогресивни пружини и такa, нови тампони на стабилизиращата, нови тампони на макферсоните, нови лагери на главините (ФАГ)...
Нови пълнители Билщайн газови , всичко друго моог, нови ударни тампони, маншони за амортисьорите за рейка мисля за Астра,
Резнах предните пружини с около навивка, проблема е, че в двата края пружината е на по-тесни навивки, но пък в амортисьора има и легло за по-широка . От другия Пасат имах още комплект, взех едната пружина и я отрязах на две, навих ги една в друга и ги фиксирах със скоби за водни съединения, за да не се разместят. Много е важно да подгънете края на скобата с цел да не изпусне (на снимките се вижда), който край се законтря между двете пружини. Хубавото е, че и двете пружини стъпват на стъблото на макферсона, така че няма опасност да се извъртят - и за двете има предвидени контри против въртене на самия амортисьор.
Важно! Двойната част на пружината задължително се слага откъм страната на моста, а не на купето! Не препоръчвам на никого да прави цигании като мен - винаги е по-добре да се купи готово окачване...
Имам си нови дискове от сантаната 240мм вентилирани, засега ще са те, отзад мисля също да си играя с прогресивни пружини и такa, нови тампони на стабилизиращата, нови тампони на макферсоните, нови лагери на главините (ФАГ)...
- dsg1980
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Някой може ли да ми изрови снимки и информация за Syncro системата на платформата Б2 на Пасат
http://www.detali.ru/cat/au/au.dll?SelM ... kUhiqlJ8w7
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Аз не разбирам много,ама мога да помагам...стига да ми се каже какво да правя....
Колега,ако ти трябва сериозно помощ-насреща съм,не взимам много само
,пускаш ми едно лично и се разбираме....
Иначе за проекта и идеята-евалата,ще я следя с интерес...
Работя на симеон ( не се занимавам с части,но мога да намирам всичко на по-тънки цени )-ако ти трябва нещо-лично и ще действам...
Поздрави....
Колега,ако ти трябва сериозно помощ-насреща съм,не взимам много само
,пускаш ми едно лично и се разбираме....
Иначе за проекта и идеята-евалата,ще я следя с интерес...
Работя на симеон ( не се занимавам с части,но мога да намирам всичко на по-тънки цени )-ако ти трябва нещо-лично и ще действам...
Поздрави....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта
)на мотора е добре, но по-обстойно ще го разглеждам като си го докарам в мазето и го доотворя

Ако сега дойда да я взема до 30-ти ще остана с 10-тина лв
