Има едно лостче вътре в бравата, което свързва патрона с механизма за заключване. То се свързва с патрона посредством една кукичка в края си. Точно тя се чупи и от там патрона започва да се върти свободно. Ремонтира се без да се сваля кората на вратата /поне аз успях/. Сваля се дръжката като се развива болта от страни и се приплъзва. После внимателно се хваща това лостче и се изважда от механизма за заключване. Има два варианта - 1-вият е ново лостче /аз си купих от А+ и не беше някаква цифра/ 2-рият е счупеното да се разпробие в края и да се прихване с нещо към патрона /аз от бързане го направих с тел

ама понеже е на пасажерската врата и не ми пука, а и за сега работи но за шофьорската си купих

/. После монтаж обратно. И да не се забравя че на патрона има пружина която се прибира максимално преди да се закачи новото лостче и точно тя го държи в изпънато положение и го предпазва от откачване. Малко набързо обясних но като се захванеш и ще ти стане ясно
