Гатанка: 1.8 ПЛ 16 волта vs 1.8 ПЛ 16 волта - решено!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 4:07


Боби, аре свършвай по-бързо с тоя КР, дето си го подхванал и идвай да лекуваш Черньо!
Днес сутринта пак се 'издръвчи', кихна един път и не иска да запали, та му се ядосах много, щото е със зимни гуми, а трябваше да ходя до Алдомировци и се наложи да ходя с бимата, която пък е с летни гуми и понеже ме държеше още от Черньо, настъпвах, настъпвах с тия летни гуми и оня шашав шпер ме занесе с вратите напред 7-8 пъти, та чак накрая се уплаших и спрех с простотиите.
Аз си викам 'имам две коли, ще сменя гуми само на едната и ще карам в зависимост от времето', а сега стана така, че от две коли, трябва да вземам белия голф да си върша работа. Срам!
И после ме овикваш: "Това ша е сток!". Ще му плесна валовете и другите простотии, та като не пали, да не ме е яд.
Радко, с неговия си компютър е, с другите от КР-ите е мъртвец. Пробвах и със смяна на компютри - не става. Запали ли веднъж - върви, иначе йок.
Лошото е и че проблема не е постоянен, както казах пали когато си иска. Та ще стане така, че ще дойде лекаря (Боби) и тогава ще пали, мамка му!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 10 дек 2007 13:37


kam_tod написа: кихна един път и не иска да запали,
Лошото е и че проблема не е постоянен, както казах пали когато си иска.
мамка му!

Защо не огледаш какво е положението около Хол-датчика, в делкото?
На един колега, Plamen032, от семеринга му хвърляше масло горе, при датчика и точно тия мизерии му правеше!
Даже на събора в Рожен тръгнали да го дърпат до Пловдив :(


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 18:20


radotom написа:
kam_tod написа: кихна един път и не иска да запали,
Лошото е и че проблема не е постоянен, както казах пали когато си иска.
мамка му!

Защо не огледаш какво е положението около Хол-датчика, в делкото?
На един колега, Plamen032, от семеринга му хвърляше масло горе, при датчика и точно тия мизерии му правеше!
Даже на събора в Рожен тръгнали да го дърпат до Пловдив :(

Радко, личния му доктор ми е казал да не пипам нищо по голфа, че ще ме бие през ръцете... :oops:
Днес Черньо запали от четвърт (хем му е зле акумулатора!), оставих до да поработи малко на място да позагрее поне и пак с бимата да сучем задник с летните гуми... :cry:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пон 10 дек 2007 19:08


:stll think: само не разбрах кви са тия волтове кадето сте ги писали в заглавието


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 19:15


Тоя двигател работи с акумулатор 16 волта. 8)
Така поне пише по лайсните - 16v. :wink:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пон 10 дек 2007 21:54


:gruebel fj от къде да си купя такъв аку. mhihi


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Вто 11 дек 2007 21:17


Аз пък все съм си мислил, че "16v" означава "16valve", т.е. клапан.


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 11 дек 2007 21:44


:039:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 11 дек 2007 22:44


T.Spark написа:Аз пък все съм си мислил, че "16v" означава "16valve", т.е. клапан.

Ммм, може. Не се бях сетил.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 11 дек 2007 22:50


Днеска запали нормално. Хем със с много слаб акумулатор - запали на четвърт.
Все ми се струва, че когато пали се чува (ама съвсем тихо, помпата) иначе не.
Има ли реле?
Радко?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 11 дек 2007 23:00


Тайм реле мисля че има.. чува ли се да цъка когато дадеш на контакт ?

възможно е нещо по тоците да не ти е на ред..

доста често съм се сблъсквал с този проблем


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 11 дек 2007 23:13


Като дадеш на контакт би трябвало да се чува помпата, ама мойта е съвсем тиха, я чуя, я не.
Та затова питам (и според мен правилно) има ли реле (което си мисля, че има), което я пуска. Щото ако е релето... или не е релето...
Днеска като запали, го подкарах Черньо, сърце не ми даде да го вкарам над 5500 об/мин, ама до там си влизаше без проблеми, сиромаа.
Предложения?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 12 дек 2007 2:26


kam_tod написа: сърце не ми даде да го вкарам над 5500 об/мин, ама до там си влизаше без проблеми, сиромаа.
Предложения?

:dontknow: Миии... гледа да навакса! Пък и като се сети какво го чака...
За реле- гарантирано има реле! Помпата си смучка има-няма 10А. А при теб са две помпи!
Лошото е, че не мога в момента да кажа кое реле и уроавлява тия помпи, 'щот документацията за PL, дето я дърпах лятото е на настолната машинка, а тя е окупирана от разни озурпаторки! :lol:
Хеле па сега, като спи малката....
Ето какво пише в АутоДата-та по този въпрос:
Изображение


Потребителски аватар
anatolii
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 12 сеп 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот anatolii » Сря 12 дек 2007 3:54


ЕДИН МОТО ТРАГНЕ ЛИ ДА СИ ХОДИ ВАРВИ НАИ МНОГО


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 12 дек 2007 8:21


Vizor написа:Тайм реле мисля че има.. чува ли се да цъка когато дадеш на контакт ?

възможно е нещо по тоците да не ти е на ред..

доста често съм се сблъсквал с този проблем

всяко реле може да издава шум.при мен релето което цъка няма общо с помпите.
кам_тод.да има реле за ПОМПИТЕ.намира се над бушоните и обикновенно пише крафтстофф помпе или нещо друго на далматински език.ако то ти прави проблем помпата ще работи неравномерно.примерно.даваш контакт и помпата завърта с закъснение, или за твърде кратък период от време.
при 16 волтовия мисля че няма да е тооолкова по-различно от 8волтов .
от този комп не мога да качвам снимки иначе щях да ти го покажа при мене къде е релето.ако искаш пробвай следното.допри клемите му така че да тръгнат помпите(и без контакт трябва да заработят) задръж ги допряни и запали.най-добре пробвай с изолатор(сламка или нещо)за по-сигурно



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта