Боби, аре свършвай по-бързо с тоя КР, дето си го подхванал и идвай да лекуваш Черньо!
Днес сутринта пак се 'издръвчи', кихна един път и не иска да запали, та му се ядосах много, щото е със зимни гуми, а трябваше да ходя до Алдомировци и се наложи да ходя с бимата, която пък е с летни гуми и понеже ме държеше още от Черньо, настъпвах, настъпвах с тия летни гуми и оня шашав шпер ме занесе с вратите напред 7-8 пъти, та чак накрая се уплаших и спрех с простотиите.
Аз си викам 'имам две коли, ще сменя гуми само на едната и ще карам в зависимост от времето', а сега стана така, че от две коли, трябва да вземам белия голф да си върша работа. Срам!
И после ме овикваш: "Това ша е сток!". Ще му плесна валовете и другите простотии, та като не пали, да не ме е яд.
Радко, с неговия си компютър е, с другите от КР-ите е мъртвец. Пробвах и със смяна на компютри - не става. Запали ли веднъж - върви, иначе йок.
Лошото е и че проблема не е постоянен, както казах пали когато си иска. Та ще стане така, че ще дойде лекаря (Боби) и тогава ще пали, мамка му!
Гатанка: 1.8 ПЛ 16 волта vs 1.8 ПЛ 16 волта - решено!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
kam_tod написа: кихна един път и не иска да запали,
Лошото е и че проблема не е постоянен, както казах пали когато си иска.
мамка му!
Защо не огледаш какво е положението около Хол-датчика, в делкото?
На един колега, Plamen032, от семеринга му хвърляше масло горе, при датчика и точно тия мизерии му правеше!
Даже на събора в Рожен тръгнали да го дърпат до Пловдив

radotom написа:kam_tod написа: кихна един път и не иска да запали,
Лошото е и че проблема не е постоянен, както казах пали когато си иска.
мамка му!
Защо не огледаш какво е положението около Хол-датчика, в делкото?
На един колега, Plamen032, от семеринга му хвърляше масло горе, при датчика и точно тия мизерии му правеше!
Даже на събора в Рожен тръгнали да го дърпат до Пловдив
Радко, личния му доктор ми е казал да не пипам нищо по голфа, че ще ме бие през ръцете...

Днес Черньо запали от четвърт (хем му е зле акумулатора!), оставих до да поработи малко на място да позагрее поне и пак с бимата да сучем задник с летните гуми...

Като дадеш на контакт би трябвало да се чува помпата, ама мойта е съвсем тиха, я чуя, я не.
Та затова питам (и според мен правилно) има ли реле (което си мисля, че има), което я пуска. Щото ако е релето... или не е релето...
Днеска като запали, го подкарах Черньо, сърце не ми даде да го вкарам над 5500 об/мин, ама до там си влизаше без проблеми, сиромаа.
Предложения?
Та затова питам (и според мен правилно) има ли реле (което си мисля, че има), което я пуска. Щото ако е релето... или не е релето...
Днеска като запали, го подкарах Черньо, сърце не ми даде да го вкарам над 5500 об/мин, ама до там си влизаше без проблеми, сиромаа.
Предложения?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
kam_tod написа: сърце не ми даде да го вкарам над 5500 об/мин, ама до там си влизаше без проблеми, сиромаа.
Предложения?

За реле- гарантирано има реле! Помпата си смучка има-няма 10А. А при теб са две помпи!
Лошото е, че не мога в момента да кажа кое реле и уроавлява тия помпи, 'щот документацията за PL, дето я дърпах лятото е на настолната машинка, а тя е окупирана от разни озурпаторки!

Хеле па сега, като спи малката....
Ето какво пише в АутоДата-та по този въпрос:

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Vizor написа:Тайм реле мисля че има.. чува ли се да цъка когато дадеш на контакт ?
възможно е нещо по тоците да не ти е на ред..
доста често съм се сблъсквал с този проблем
всяко реле може да издава шум.при мен релето което цъка няма общо с помпите.
кам_тод.да има реле за ПОМПИТЕ.намира се над бушоните и обикновенно пише крафтстофф помпе или нещо друго на далматински език.ако то ти прави проблем помпата ще работи неравномерно.примерно.даваш контакт и помпата завърта с закъснение, или за твърде кратък период от време.
при 16 волтовия мисля че няма да е тооолкова по-различно от 8волтов .
от този комп не мога да качвам снимки иначе щях да ти го покажа при мене къде е релето.ако искаш пробвай следното.допри клемите му така че да тръгнат помпите(и без контакт трябва да заработят) задръж ги допряни и запали.най-добре пробвай с изолатор(сламка или нещо)за по-сигурно
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 75 госта