1,8t или 2.3v5 или 1.9тди131к.с-?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tet
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1,8t или 2.3v5 или 1.9тди131к.с-?

Мнениеот tet » Пон 10 дек 2007 21:01


привет на всички.възнамерявам скоро да се сдобия с голф4.имам голяма дилема между тези мотори.попрочетох доста в форума и въпреки това немога да реша.бихте ли ми дали мнение по въпроса?
относно подръжката.а какво ще кажете за 131ТДИ с 6ск?
благодаря предварително




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 10 дек 2007 21:04


аз бих заложил на 1.8Т. :drive


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Пон 10 дек 2007 21:12


винаги бих взел ТДИ-то ...


tet
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

а

Мнениеот tet » Пон 10 дек 2007 21:21


естествено и аз си падам по турбинката,но 2,3ж5 не е ли много здрав мотор?все пак тази турбинка малко поубива мотора а?а какво ще кажета за подръжката?тди не е ли много скъпо?
мисля че и трите мотора ще вървят доста.
ще ви разкажа ,че пътувахме 2 коли софия-нова загора,аз имах гси150 и приятел с бора116 6 ск,и направих средна скорост 148км и да ви кажа бората въобще не изостана.сигурно131 е още по звяр,а?
кажете ми нещо за подръжката


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Пон 10 дек 2007 23:03


е малко по скъпа подръжка е ама удоволствието е по голямо поне за мен при тия коне просто не се усеща че е дизел


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 10 дек 2007 23:17


TDI много ясно. А е по скъпо щото е по хубаво :idea:


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Вто 11 дек 2007 0:34


Искаш да караш максимално евтино много километри?
->1,8Т с читава газова инжекция.

Искаш да се кефиш от карането, макар и да е скъпо?
->Дизела


Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Мнениеот FaTDoG » Вто 11 дек 2007 0:52


Чудомир написа:Искаш да караш максимално евтино много километри?
->1,8Т с читава газова инжекция.

Искаш да се кефиш от карането, макар и да е скъпо?
->Дизела
Искаш да се изкефиш максимално-петака... Нищо по хубаво от голям двигател и много цилиндри... Аз бих си взел турбинката,щото мисля,че ще е по лесна и евтина за поддръжка,но тъй като си питал за петака,значи сигурно можеш да го храниш...


Потребителски аватар
kamenov
Мнения: 1372
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kamenov » Вто 11 дек 2007 2:46


handycam написа:аз бих заложил на 1.8Т. :drive

:да:


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Вто 11 дек 2007 10:38


аз съм с ТДИ 131к.с. 6 скорости и съм страшно доволен,върви като пущоряла се едно нее дизел в града ми дава разход на гориво около 9 а извън града зависимост от това с колко я настъпвам се колебае между 6 и 7,но все пак мойта е автоматик :wink: ,карак съм 1,8Т и разликата е минимална по отношение на вървенето за другия не мога да кажа нищо просто до сега не съм карал такъв


tet
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

zdr

Мнениеот tet » Вто 11 дек 2007 10:46


колега,а как е подръжката на тди,колко са ти първонач. разходи-ролки ремъци филтри и някои да каже на 1.8т как са?


Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Вто 11 дек 2007 10:51


Аз бих те посъветвал така:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=69638


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: zdr

Мнениеот zemon_C4455XP » Вто 11 дек 2007 10:53


tet написа:колега,а как е подръжката на тди,колко са ти първонач. разходи-ролки ремъци филтри и някои да каже на 1.8т как са?
подръжката нее евтина ангренажния ремък,ролките и пистовия ремък заедно с труд ми излязоха около 800лв. в Хеед91 при Ицо относто обслужването тоест всички филтри и хубаво масло към 260лв.,но маслото го сменям на около 20000хил.км защото е longlife :wink:


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Вто 11 дек 2007 11:51


Brezel написа:TDI много ясно. А е по скъпо щото е по хубаво :idea:
:да: и аз бих взел TDI с 6 скорости :wink:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 11 дек 2007 12:25


И аз съм за TDI-то :arrow:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта