Акумулатор Монбат не зарежда...купих нов :)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Акумулатор Монбат не зарежда...купих нов :)

Мнениеот Plumber » Съб 08 дек 2007 19:03


Колеги,днес ми падна акумулатора.Уж необслужваем(което и така не разбрах какво означава) но отгоре има една пластмаса която като се отвори се откриват всички клетки и се вижда водата вътре.Сложих го да се зарежда отначало почна на 4 ампера да се зарежда но сега падна на 1 а са минали само 3-4- часа.Докрай е усилено зарядното обаче не мърда.Дали нещо е прецакан акумулатора.Колата не щеше да пали но като сложих друг акум.запали без проблем.

Последна промяна от Plumber на Пет 14 дек 2007 19:03, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Съб 08 дек 2007 19:06


Много е възможно да ти е дал накъсо и затова да не зарежда. Не е лошо да се провери с товарна вилка и ще си покаже има ли хляб в него (но както обясняваш май е по-вероятно не.)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 08 дек 2007 19:15


И аз имах такъв преди време и на 2-рата год. спря да върти в началото на зимата. Уж необслужваем но като махнах с малко напъване цялото капаче на клетките отдолу всичко като на обикновено аку но с тапи вместо със завиващи се капачки :evil: Долях вода в клетките че беше доста намаляла сложих го на колата и завъртя от раз даже без да съм го зареждал :shock Изкара още 1г и умря този път безвъзвратно :?


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 08 дек 2007 19:32


Значи сутринта запалих.Изкарах я от гаража и я изгасих щот трябваше да вляза у нас.И като излязах цък и тва е.Тръгнах за работа а баща ми пробва от аку-то на сестра ми с кабели.Интересно е че пак не е искал да запали.Само въртял бавно бавно стартера като при слаб акумолатор.До сега го блъндиках,долях вода и сега го изтощавам напълно и утре смятам до го изпържа на колкото най-много ампери има зарядното да заври и ако има няой боклук застанал някъде да излезе.Дали ще стане или да взимам нов?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 08 дек 2007 23:29


Вероятно нищо няма да стане!
Прекъснала клетка! Сорри!


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Нед 09 дек 2007 11:43


мда.Ся го гледам май така излиза.Нов.Бах мааму :(


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Вто 11 дек 2007 22:26


Значи да питам.От известно време ми се получава едно притрисане на двигателя,което като включа фарове или друго консуматори доста се усилва/Възможно ли е алтернатора да не работи добре и да не се зарежда акумулатора като хората?И какво освен четки може да се скапе по него.Иначе лампата за зареждането не ми свети след като запаля двигателя.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 11 дек 2007 22:38


[quote="faf4o"]Възможно ли е алтернатора да не работи добре и да не се зарежда акумулатора като хората?
    Или другия вариант, акум.да е толкова слаб че при вкл. повече консуматори да не може да поддържа оптимално напр. което е по вероятно :idea:


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Вто 11 дек 2007 23:18


faf4o написа:Значи да питам.От известно време ми се получава едно притрисане на двигателя,което като включа фарове или друго консуматори доста се усилва/Възможно ли е алтернатора да не работи добре и да не се зарежда акумулатора като хората?И какво освен четки може да се скапе по него.Иначе лампата за зареждането не ми свети след като запаля двигателя.

Проблема е в двигателя. Когато включиш консуматори натоварваш алтернатора а той товари двигателя. Може да са му ниски оборотите.
По темата: Взимаш си един мултимер за 5 лв. и мериш напрежението при зарен акумулатор и работещ двигател да е 13.8-14.2V. При неработещ двигател и включени фарове да не се срива под 12V. Ако при заряд със зарядно се отнесе над 15V значи е заминал или е седял дълго разреден което обикновенно е същото. Виж дали има вода - трябва да покрива оловото.
пп Бавното въртене с другия акумулатор сигурно е от кабелите. По магазините се продават кабели с мед 1-2 квадрата и дебела изолация като на високоволтов кабел за фасон, напрежението отива по тях а не в стартера.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 12 дек 2007 18:28


Теодор написа:
faf4o написа:Възможно ли е алтернатора да не работи добре и да не се зарежда акумулатора като хората?
    Или другия вариант, акум.да е толкова слаб че при вкл. повече консуматори да не може да поддържа оптимално напр. което е по вероятно :idea:



Ема нали като запалиш вече двигателя и консуматорите ползват ток от алтернатора а акумукулатора само си се зарежда?Или аз бъркам нещо?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 12 дек 2007 18:39


faf4o написа:
Теодор написа:
faf4o написа:Възможно ли е алтернатора да не работи добре и да не се зарежда акумулатора като хората?
    Или другия вариант, акум.да е толкова слаб че при вкл. повече консуматори да не може да поддържа оптимално напр. което е по вероятно :idea:



Ема нали като запалиш вече двигателя и консуматорите ползват ток от алтернатора а акумукулатора само си се зарежда?Или аз бъркам нещо?
    Ползват от алтернатора разбира се но ако акум. е заминал алтернатора вместо да поддържа другите консуматори се стреми да зареди акуто и се товари много повече от нормалното. Не че е невъзмажно да не зарежда добре но това лесно ще разбереш като премериш какво напрежение подава :wink:


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 12 дек 2007 20:13


Теодор написа:
faf4o написа:
Теодор написа:
faf4o написа:Възможно ли е алтернатора да не работи добре и да не се зарежда акумулатора като хората?
    Или другия вариант, акум.да е толкова слаб че при вкл. повече консуматори да не може да поддържа оптимално напр. което е по вероятно :idea:



Ема нали като запалиш вече двигателя и консуматорите ползват ток от алтернатора а акумукулатора само си се зарежда?Или аз бъркам нещо?
    Ползват от алтернатора разбира се но ако акум. е заминал алтернатора вместо да поддържа другите консуматори се стреми да зареди акуто и се товари много повече от нормалното. Не че е невъзмажно да не зарежда добре но това лесно ще разбереш като премериш какво напрежение подава :wink:



Има логика :)Благодаря за инфото :) Като отида да си взема акумулатор ще ми замерят и алтернатора.Сега въпроса е какъв акумулатор да си взема ама гледам има доста теми ще чета.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 12 дек 2007 20:13


Теодор написа:
faf4o написа:
Теодор написа:
faf4o написа:Възможно ли е алтернатора да не работи добре и да не се зарежда акумулатора като хората?
    Или другия вариант, акум.да е толкова слаб че при вкл. повече консуматори да не може да поддържа оптимално напр. което е по вероятно :idea:



Ема нали като запалиш вече двигателя и консуматорите ползват ток от алтернатора а акумукулатора само си се зарежда?Или аз бъркам нещо?
    Ползват от алтернатора разбира се но ако акум. е заминал алтернатора вместо да поддържа другите консуматори се стреми да зареди акуто и се товари много повече от нормалното. Не че е невъзмажно да не зарежда добре но това лесно ще разбереш като премериш какво напрежение подава :wink:



Има логика :)Благодаря за инфото :) Като отида да си взема акумулатор ще ми замерят и алтернатора.Сега въпроса е какъв акумулатор да си взема ама гледам има доста теми ще чета.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Сря 12 дек 2007 21:58


какъвто ти джоба отпуска :wink: 45Аh до 75 Аh ама цените ще те вразумят .....
моя е 60Ah Монбат


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 12 дек 2007 22:19


[quote="faf4o"]Сега въпроса е какъв акумулатор да си взема
    ACDelko или Varta но цените вече са :banghead: :олелеее



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта