iurimil написа:Как са тампоните на двигателя,да не би да имаш някой скъсан?
Имал ли си удар отпред?-отиди при някой майстор на предници да ти погледнат моста:да не би да има отклонения в следтвие на удара?Ако е така следва корекция при тенекеджия.
Има някаква причина за да къса карето,или си попаднал на несполучливо такова.
Уплътнението е към диференциала,вътрешното каре се монтира без начукване просто се нанизват шайбите,карето и се поставя сигурката.
Най-важното е да се движи свободно във всички посоки ако запира някъде следва да се пренареди-това е критерия за правилна сглобка на карето ако е разглобявано.
Предния тампон на мотора е нов,задните скоро ги гледах и бяха здрави,колата има реглаж на преден мост и всичко е точно каза ми само,че е тръгнал да си заминава вътрешен накрайник на рейка.
Значи правилно сме го сложили с уплътнението към дифа,не сме ползвали чук

